• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері містобудування (Розроблення генерального плану та розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) с. Княжичі Броварського району Київської області)

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період уточнення: 29.05.2019 10:49 - 16.06.2019 09:00
Відповідь надана

Щодо надання розяснення

Номер: 8247a505c6db4df0a8bf4d51b85d3b0f
Дата опублікування: 03.06.2019 16:20
Опис: Просимо надати роз’яснення для виконання яких розділів містобудівної документації : ДК 021:2015 «71410000-5 Послуги у сфері містобудування» (Розроблення генерального плану та розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) с. Княжичі Броварського району Київської області необхідне залучення сертифікованого експерта з розроблення містобудівної діяльності?
Відповідь: Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів. Наявність в Учасника певного документу, але неможливість його надання в складі тендерної пропозиції, не є законодавчою підставою відсутності документу в складі тендерної пропозиції. Документи, які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання».
Дата відповіді: 06.06.2019 14:09
Відповідь надана

Щодо надання розяснення

Номер: f71f289970a74173ace50242419b3390
Дата опублікування: 03.06.2019 14:11
Опис: Згідно п.1 Додатку 4 до тендерної документації вимагається надати учасником у складі тендерної пропозиції копію сертифікату ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Чи вважатиметься підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника за умови відсутності зазначеного сертифікату (ISO 9001:2015)?
Відповідь: Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів. Наявність в Учасника певного документу, але неможливість його надання в складі тендерної пропозиції, не є законодавчою підставою відсутності документу в складі тендерної пропозиції. Документи, які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання».
Дата відповіді: 03.06.2019 16:12
Відповідь надана

Уточнення

Номер: df315bd78b5448538e1f45302ea448bc
Дата опублікування: 03.06.2019 11:31
Опис: Навіщо у додатку 3 розділу "Зведений кошторис" зазначено, що в складі зведеного кошторису обовязково окремо складається кошторис на виготовлення плану зонування, якщо в усій іншій документації та вимогах розроблення даного виду робіт не передбачено?
Відповідь: Запис в зведеному кошторисі в Додадтку №3 до тендерної документації в проекті договору про закупівлю в примітках помилково внесено пункт 2. Відповідні зміни було внесено в тендерну документацію
Дата відповіді: 18.06.2019 15:50
Відповідь надана

щодо надання розяснення

Номер: 3731362fa31f417ea70a54e1e5b09c0f
Дата опублікування: 31.05.2019 12:19
Опис: 1. Просимо надати роз’яснення для виконання яких розділів містобудівної документації : ДК 021:2015 «71410000-5 Послуги у сфері містобудування» (Розроблення генерального плану та розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) с. Княжичі Броварського району Київської області необхідне залучення сертифікованого експерта з розроблення містобудівної діяльності? 2. Чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відсутність сертифікованого експерта з містобудівної діяльності. 3. Вказані роз’яснення просимо надати з метою можливого подальшого оскарження Учасником дій Замовника при проведенні процедури відкритих торгів.
Відповідь: Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів. Наявність в Учасника певного документу, але неможливість його надання в складі тендерної пропозиції, не є законодавчою підставою відсутності документу в складі тендерної пропозиції. Документи, які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання».
Дата відповіді: 03.06.2019 16:10
Відповідь надана

ЩОДО КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ!!!

Номер: a89916914f36418986e7e968919de6a6
Дата опублікування: 30.05.2019 15:14
Опис: Згідно п.1 Додатку 4 до тендерної документації вимагається надати учасником у складі тендерної пропозиції копію сертифікату ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Просимо пояснити на підстав чого замовник встановлює таку вимогу, виходячи із необовзяковості даного стандарту для розроблення містобудівної документації??? Згідно п.2 Додатку 4 до тендерної документації вимагається надати учасником у складі тендерної пропозиції інформація про працівників, зокрема, сертифікований інженер-проектувальник - не менше двух. Звертаємо увагу замовника, що предметом закупівлі є розроблення містобудівної документації!!!!, а не документації на об'ємне проектування. Згідно п. 4.5 Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.11.2011 N 290, генеральний план населеного пункту та план зонування території розробляється суб'єктами господарювання, які мають в своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат. Сертифікати інженерів-проектувальників видаються для: - забезпечення механічного опору та стійкості; - дотримання вимог пожежної безпеки; - забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища; - забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; - забезпечення економії енергії; - виконання інженерних вишукувань ; - технології будівельного виробництва; - кошторисної документації, що не має відношення до генерального плану!!! Згідно ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Враховуючи вище викладене, просимо замовника прибрати вимоги, що дискримінують потенційних учасників та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідь: Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів. Наявність в Учасника певного документу, але неможливість його надання в складі тендерної пропозиції, не є законодавчою підставою відсутності документу в складі тендерної пропозиції. Документи, які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання».
Дата відповіді: 31.05.2019 10:58
Відповідь надана

щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 2a9014cc770844359632471493665ad5
Дата опублікування: 30.05.2019 12:44
Опис: Просимо виключити із тексту тендерної документації, а саме п. 2 Додатку № 4 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників такими критеріям» вимогу щодо наявності в Учасника сертифікованого експерта з розроблення містобудівної діяльності. Вказану вимогу мотивуємо тим, що згідно п. 12 ст.17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» експертизі містобудівної документації підлягають виключно генеральні плани міст. Тобто розроблений Генеральний план с. Княжичі Броварського району Київської області не проходитиме експертизу містобудівної документації. Крім того, відповідно до абз.4 п.3 Порядку проведення експертизи містобудівної документації, затвердженого Постановою КМУ від 25.05.2011 № 548 експертною організацією (експертом) не може бути розробник відповідної містобудівної документації. З огляду на зазначене, вбачаємо порушення вимог ст.. 42 Конституції України, згідно якої не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція; пунктів 1,.5,6,7 частини 2 ст. 6 , ч.2 ст. 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції»; принципів здійснення публічних закупівель, встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників і добросовісна конкуренція серед учасників.
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» від 18.12.2017 № 687-XIV ст.7 проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» існує перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, тобто предмет закупівлі підпадає під зазначений перелік. Відповідно до роз’яснення Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.01.2017 № 8/17-113-17 до наказу №554 в Україні здійснюється професійна атестація архітекторів, інженерів-проектувальників, інженерів технічного нагляду та експертів. Відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 N 290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації» п. 4.1. визначено, що рішення про розроблення генерального плану, плану зонування території, детального плану території, яка розташована в межах населеного пункту, а також внесення змін до цієї містобудівної документації приймає відповідна сільська, селищна, міська рада. Пунктом 4.5. даного наказу передбачено що генеральний план населеного пункту та план зонування території розробляється суб'єктами господарювання, які мають в своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат. Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 22.05.2019 № 3038-VI визначено, що містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій. Згідно визначення «Насе́лений пу́нкт — населене місце (оселище, селище, поселення), первинна одиниця розселення людей у межах однієї забудованої земельної межі (городище (град), місто, містечко, селище міського типу, село, селище, хутір, станиця та ін.). Входять в міські чи сільські поселення». Тобто підлягають усі території України. Відповідно до постанови КМУ від 25.05.2011 № 548 «Про затвердження Порядку проведення експертизи містобудівної документації» містобудівна документація підлягає експертизі тільки на міста, а містобудівна документація на місцевому рівні підлягає затвердженню головою сілької ради або селищної ради. Але відповідно до чинного законодавства розробляють містобудівну документацію архітектори, що мають кваліфікаційний сертифікат. Відповідно до Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» від 10.06.2017 № 208/94-ВР передбачено адміністративну відповідальність. Вимоги тендерної документації не впливають та не перешкоджають Вам здійснювати Вашу  підприємницьку діяльність, не впливають на антимонопольне становище, не обмежують конкуренцію та не порушують принципів здійснення публічних закупівель.
Дата відповіді: 30.05.2019 15:22
Відповідь надана

уточнення

Номер: 202fc9d994614e018f63fdf89610cb06
Дата опублікування: 29.05.2019 11:19
Опис: Згідно ТЗ, Існуюча чисельність населення - 5942 чол., Проектна чисельність населення - 36000 чол., при цьому, територія яку планується ввести в межі населеного пункту складає 0 га. За рахунок чого планується збільшення населення в понад 6 разів ?
Відповідь: В ГП відповідно рішення Княжицької сільської ради № 674 від 27.04.2018 року (п.2 ТЗ) вносяться зміни в попередний ГП тому площа 0 га, збільшення чисельності населення планується за рахунок додаткових площ, які були враховані у попередньому ГП
Дата відповіді: 29.05.2019 16:19