• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель території Великодимерської селищної ради Броварського району Київської облавсті, яка визначена проектом формування території і встановлення меж сільських, селищних рад

Торги не відбулися

7 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 20 000.00 UAH
Період уточнення: 27.05.2019 17:03 - 17.06.2019 17:08
Відповідь надана

Щодо повноважень

Номер: 7905779129ab4bfb96dbf01322412380
Дата опублікування: 13.06.2019 17:11
Опис: Шановний Замовник! Дякуємо за відповідь на вимогу щодо усунення порушень від 09.06.2019 року. Зазначаємо, що не маємо наміру здійснювати будь-який вплив на закупівлю, оскільки ми, як потенційний Учасник, у разі несприятливих для себе умов, можемо не приймати участь у закупівлі. Тому, далі не наполягаємо на усунені зауваження зазначеного у пункті 2 вимоги щодо усунення порушень від 09.06.2019 року, проте не погоджуємося з поясненнями Замовника наданими щодо означеного питання. Так, дійсно чинним законодавством передбачено здійснення інвентаризації земель в межах територій, які визначені проектами формування територій і встановлення меж сільських, селищних рад. Отже теоретично можливо здійснювати інвентаризацію земель місцевих рад, в тому числі за межами населених пунктів, але не на підставі рішення місцевої ради, оскільки в межах цих територій розміщені земельні ділянки різних категорій земель і форм власності, а повноваження місцевих рад щодо здійснення землеустрою за межами населених пунктів передбачено лише щодо земель сільськогосподарського призначення (в межах колишніх сільгосппідприємств за виключенням земель, які на день набрання чинності законом перебували у приватній власності). Тобто, п.21 Перехідних положень Земельного кодексу України і ст. 35 ЗУ «Про землеустрій» визначають межі повноважень місцевих рад щодо здійснення землеустрою за межами населеного пункту. Ст.122 Земельного кодексу України визначає межі повноважень місцевих рад щодо розпорядження землями комунальної власності в межах і за межами населеного пункту. Усі інші положення законодавчих актів : ст.12 Земельного кодексу України, ст. 19 ЗУ «Про землеустрій», ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності» від 06 вересня 2012 року № 5245-VI, не передбачають повноваження місцевих рад щодо здійснення землеустрою щодо усіх категорій земель, у сіх форм власності за межами населених пунктів. Тому доцільно отримати роз’яснення Держгеокадастру, з метою уникнення підстав для відмови у погодженні документації із землеустрою, і відповідальності сертифікованого інженера-землевпорядника. Перепрошуємо за зайві турботи. Влаштує будь-яка маленька (формальна) відповідь.
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, метою проведення інвентаризації земель території Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області, яка визначена проектом формування території і встановлення меж сільських, селищних рад є забезпечення ведення Державного земельного кадастру, здійснення контролю за використанням і охороною земель, визначення якісного стану земельних ділянок, їх меж, розміру, складу угідь, узгодження даних, отриманих у результаті проведення інвентаризації земель, з інформацією, що міститься у документах, які посвідчують право на земельну ділянку та у Державному земельному кадастрі, прийняття за результатами інвентаризації земель Кабінетом Міністрів України, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями та органами місцевого самоврядування відповідних рішень, здійснення землеустрою. Основна ціль інвентаризації земель є встановлення фактичного стану використання наявних земель на території ради, використання їх відповідно до правовстановлюючих документів, визначення їх правового статусу. Слід зазначити, Великодимерська селищна рада розглядає можливість звернень щодо роз’яснень, у разі потреби, до органів виконавчої влади в галузі земельних відносин. Дякуємо.
Дата відповіді: 14.06.2019 16:15
Відповідь надана

Призначення платежу по забезпеченню виконання договору про закупівлю

Номер: c2883d651e964be0b92c375710080d25
Дата опублікування: 07.06.2019 16:19
Опис: Прошу роз’яснити! В пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю вказано різні призначення платежу. Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: Банк ДКСУ м Києва, МФО 820172 р/р 37324040019045, код ЄДРПОУ 41794559, Виконавчий комітет Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області призначення платежу: «Завдаток для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням №________________________________. В пункті 6.1. Цього ж розділу вказано: 6.1. Під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання Договору – «Договір про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору» в розмірі 1% відсотка кошторисної вартості договору шляхом перерахування коштів на рахунок Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області : р/р 37324040019045, У призначенні платежу обов'язково вказати: «Забезпечення виконня договору, предмет закупівлі послуг з «Розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель території Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області, яка визначена проектом формування території і встановлення меж сільських, селищних рад» ((ДК 021:2015:71340000-3 —Комплексні інженерні послуги) Яке призначення платежу вважати правильним?
Відповідь: Доброго дня! Призначення платежу:«Завдаток для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням №________________________________ реквізити: Банк ДКСУ м Києва, МФО 820172 р/р 37324040019045, код ЄДРПОУ 41794559, Виконавчий комітет Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області Вважати правильним.
Дата відповіді: 10.06.2019 16:10
Відповідь надана

Наявність фахівця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури

Номер: 6fc4fb7f7ec5456f888381d9b1dfcf88
Дата опублікування: 06.06.2019 17:35
Опис: -Чим передбачена наявність фахівця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури та копії кваліфікаційного сертифіката відповідального виконавця окремих видів (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури? Предмет закупівлі не передбачає жодних робіт, які пов"язані зі створенням об"єктів архітектури. -Яким законодавчим актом передбачено, що всі працівники, зазначені у п. 5.1., повинні бути працевлаштовані у Учасника за основним місцем роботи (більше двох років)? Яка різниця скільки років працівник працює на підприємстві?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, щодо вимоги тендерної документації, якою передбачено наявність фахівця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури та копії кваліфікаційного сертифіката відповідального виконавця окремих видів (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, повідомляємо, що Інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об’єктів землеустрою, їх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення Державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель та прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування Інвентаризація земель проводиться з урахуванням принципів плановості, достовірності та повноти даних, послідовності і стандартності процедур, доступності використання інформаційної бази, узагальнення даних з додержанням єдиних засад та технології їх оброблення. Вихідними даними для проведення інвентаризації земель є зокрема містобудівна документація, затверджена в установленому законодавством порядку, відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обмежень тощо. Слід зазначити, що об'єкти архітектурної діяльності (об'єкти архітектури) - будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів. Тому наявність фахівця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури є обґрунтованою, оскільки використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, на яких розміщені об’єкти архітектури, потребує спеціальних фахових знаннях в частині визначення їх відповідності вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил. Також враховуючи великий обсяг робіт, а також своєчасне забезпечення, відповідного фахового виконання підготовчих, топографо-геодезичних та камеральних робіт для складання технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель (13 об'єктів, загальною площею близько 20275,45 га), визначались кваліфікаційні критеріїв до учасників зазначених у п. 5.1 тендерної документації.
Дата відповіді: 11.06.2019 12:17
Відповідь надана

Підтвердження наявності працівників

Номер: 7133808ba840403bb4368fc28cf658c3
Дата опублікування: 05.06.2019 12:46
Опис: В Додатку 3 до тендерної документації вказано: В підтвердження наявності працівників, мають бути надані накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, або трудових відносин з такими працівникими, на кожну особу зазначену в табличці. Якщо Учасник надасть замість Наказів про призначення копії трудових книжок, Замовник не відхилить пропозицію Учасника?
Відповідь: Доброго дня! Якщо учасник надасть замість наказів про призначення сканкопії трудових книжок завірених мокрими печатками де обов’язково є запис про призначення на посаду, номер та дата наказу. Замовник не відхилить пропозиції учасника.
Дата відповіді: 07.06.2019 16:44
Відповідь надана

Кількість працівників

Номер: abca84f044044bec914112e72ae7acbc
Дата опублікування: 05.06.2019 12:01
Опис: Доброго дня! В пункті 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вами визначено: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - інженерів-землевпорядників (не менше 2 спеціалістів в тому числі сертифікованих інженерів - землевпорядників - не менше 2 осіб); - інженерів-геодезистів (не менше 2 спеціалістів, в тому числі сертифікованих інженерів-геодезистів – не менше 2 осіб); Прошу роз"яснити, крім сертифікованих інженерів - землевпорядників у кількості 2 особи, повинно бути ще 2 інженери-землевпорядники? Чи 2 сертифікованих достатньо? Також прошу роз"яснити, крім сертифікованих інженерів-геодезистів у кількості 2 особи, повинно бути ще 2 інженери-геодезисти? Чи 2 сертифікованих достатньо?
Відповідь: Доброго дня! Два сертифікованих інженера-землевпорядника достатньо. Два сертифікованих інженера-геодезиста достатньо.
Дата відповіді: 07.06.2019 16:39