• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 34630000-2 частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Вставка пантографа «А»)

(Вставка пантографа «А»)

Торги не відбулися

1 498 313.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 491.57 UAH
Період уточнення: 24.05.2019 11:24 - 07.06.2019 16:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови в Додатку 4

Номер: 6dcedcc379db4c928e308e774c27cbeb
Дата опублікування: 07.06.2019 14:49
Опис: Вами 06 червня 2019 р. були внесені зміни до Технічного опису предмету закупівлі Додатку 4, та незважаючи на звернення потенційних учасників та наявну скаргу на умови тендерної документації, з двох методів визначення твердості, ви навмисно залишили саме той (Твердість, натисканням кулькою (од.) – 64-93)), який є не у всіх виробників вугільних вставок, що в свою чергу обмежує конкуренцію та створює дискримінацію. Тому, з метою проведення чесних торгів, які б не порушували законодавство з публічних закупівель, та не створювали дискримінаційне обмеження, просимо внести зміни до тендерної документації, та зазначити обидва методи визначення твердості через «або», що дозволить прийняти участь в цих торгах в рівних умовах як учасникам із твердістю натисканням кулькою, так і учасникам із твердістю за Шором: « - Твердість, натисканням кулькою – 64-93; або - Твердість, за Шором, HSD – 60-100».
Відповідь: Згідно технологічної інструкції «Техническое обслуживание и ремонт токоприемников отечественных электровозов постоянного и переменного тока. Технологическая инструкция ТИ 514» на струмоприймачах типів П1В та ТЛ-13У повинні використовуватись вугільні вставки «А» – для струмоприймачів змінного струму та вставки «Б» - для струмоприймачів постійного струму. Тому, технічні вимоги сформовані керуючись змінами №3 від 26.10.1987 до ГОСТ 14692-78.
Дата відповіді: 12.06.2019 15:55
Відповідь надана

Відмітка на ТУ

Номер: 4844f08290e44b17b828c9c034cd1fa3
Дата опублікування: 30.05.2019 15:06
Опис: В пункті 2.3 технічних вимог до предмету закупівлі зазначено: ТУ на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту. У зв’язку з тим, що Держстандарт є виключно українським органом, дія якого не розповсюджується на ТУ іноземних виробників, а ми плануємо запропонувати до постачання вставку російського виробництва, вимагаємо внести зміни до цієї частини п.2.3 та зазначити, що ця вимога лише для ТУ українських виробників. Тому що, відповідно до законодавства Російської Федерації, в Росії відсутня обов’язкова реєстрація ТУ.
Відповідь: ваше питання буде розглянуте на тендерному комітеті та у разі необхідності будуть внесені зміни
Дата відповіді: 04.06.2019 11:14
Відповідь надана

Еквівалент

Номер: dd88f2b692d84cd386e0ebb8c1c6dfc9
Дата опублікування: 30.05.2019 14:55
Опис: В технічному завданні Додатку 4 тендерної документації, в специфікації зазначено нормативну документацію - ТУ 1916-020-27208846-99 (або еквівалент)* з приміткою: показники еквіваленту повинні бути не гірше ніж показники зазначених нормативних документів. Вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу, що показники еквіваленту повинні бути не гірше ніж показники зазначених нормативних документів (тобто ТУ 1916-020-27208846-99), оскільки вставки пантографів в кожного виробника виготовляються за різними нормативними документами, які не можуть бути на 100% ідентичними між собою, й навіть мінімальна різниця в показниках або різниця в словесному описі того чи іншого показника автоматично призведе до відхилення учасника через цю підставу, що є дискримінацією. Пропонуємо змінити цю фразу на «показники еквіваленту повинні бути не гірше ніж показники зазначені в цій тендерній документації».
Відповідь: ваше питання буде розглянуте на тендерному комітеті та у разі необхідності будуть внесені зміни
Дата відповіді: 04.06.2019 11:14
Відповідь надана

Твердість. Вимога внести зміни до тендерної документації

Номер: 51c8b9838c2942a98a8975380100d50e
Дата опублікування: 30.05.2019 14:17
Опис: Вами в тендерній документації вимагається відповідність предмету закупівлі відразу двом методам випробувань твердості: - Твердість, натисканням кулькою – 64-93; - Твердість, за Шором, HSD – 60-100. Згідно діючої на території України нормативно-технічної документації (ДСТУ ГОСТ 32680:2016), методи випробувань твердості здійснюються по ГОСТ 23273-78, якій регламентує випробування тільки по методу Шору. Відомі нам виробники, окрім вставки виробництва ТОВ «Донкарб Графіт» (Російська Федерація), в технічній документації посилаються лише на один з показників твердості (за Шором). Тому, для недопущення дискримінації потенційних учасників, та задля забезпечення здорової конкуренції на цих торгах, щоб мали можливість прийняти участь різні виробники, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та залишити у вимогах твердість тільки по Шору – 60-100. Або вкажіть щонайменше трьох виробників продукції саме з такою комбінацією характеристик: - Твердість, натисканням кулькою – 64-93; - Твердість, за Шором, HSD – 60-100. Для недопущення ситуації, подібної тендерній закупівлі на Регіональній філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» №UA-2019-03-07-000037-c, де найбільш економічно вигідна пропозиція ТОВ «Деп Сіті» була відхилена через відсутній документ, що підтверджує твердість вдавлюванням кульки – 64-93, хоча замовник 13 березня 2019 11:52 дав відповідь на вимогу внести зміни до тендерної документації від 11 березня 2019 16:55: «Саме для не допущення дискримінації учасникам надається можливість зазначити дані про твердість вставки або по Шору (як Ви пропонуєте), або вдавлюванням кульки. Надання інформації щодо результатів вимірювання твердості обома способами не є обов’язковим.». Водночас Антимонопольний комітет України відхилив даного учасника через те, що «у складі Пропозиції ТОВ "Деп Сіті" відсутній документ, що підтверджує твердість вдавлюванням кульки – 64-93, що не відповідає умовам Документації в цій частині.» Тобто, через нечіткість формулювань в тендерній документації була відхилена найбільш економічно вигідна пропозиція, яка зекономила б 252 477 грн. (з ПДВ) бюджетних коштів. Таким чином, подібне складання тендерної документації Регіональною філією «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» в інтересах одного виробника (ТОВ «Донкарб Графіт», Російська Федерація) та його представника-учасника (ТОВ «НТП «ТРАНСІНВЕСТ») носить склад злочину (змова групи осіб) і підпадає під статті Кримінального Кодексу України (ККУ): - ККУ. Стаття 364. Зловживання владою або службовим становищем. - ККУ. Стаття 367. Службова недбалість. - ККУ. Стаття 191. Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем. Враховуючи викладене, для запобігання дискримінації учасників та недопущення порушення Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», наполегливо вимагаємо внести зміни до тендерної документації та залишити у вимогах випробування твердості тільки методом по Шору – 60-100.
Відповідь: ваше питання буде розглянуте на тендерному комітеті та у разі необхідності будуть внесені зміни
Дата відповіді: 04.06.2019 11:14