• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивний комплекс, портативний комп’ютер вчителя (ноутбук)

Завершена

704 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 70.40 UAH
Період уточнення: 23.05.2019 14:13 - 30.05.2019 14:03
Відповідь надана

Про надання зразку обладнання

Номер: 4f64e8d30ed8494395edde4444d79f34
Дата опублікування: 29.05.2019 08:51
Опис: Шановний тендерний комітет Згідно Додатку 2 п. 3. Вами зазначено, що Замовник має право запросити в учасника закупівлі надати зразок обладнання на вибір Замовника. Дана вимога є дискримінаційною і обмежує конкуренцію, оскільки учасники які проживають не в Вашому місці не зможуть надати дані зразки. Згідно, частини 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації "Замовник має право запросити в учасника закупівлі надати зразок обладнання на вибір Замовника. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 3-х робочих днів, у разі вимоги Замовника. В разі відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція може бути відхилена. У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється". Вразі надання достатньої кількості документів в складі пропозиції учасника для детального вивчення технічних характеристик товару, зразок обладнання може і не бути витребуваний замовником. Разом з тим, повідомляємо що згідно вимог тендерної документації замовник може (а не в обов"язковому порядку) запросити надати зразок обладнання.
Дата відповіді: 03.06.2019 16:09
Відповідь надана

Інтерактивний комплекс

Номер: f3a27e6b243f441e865bb42b3d884d68
Дата опублікування: 28.05.2019 11:05
Опис: Шановний тендерний комітет просимо вказати документ, який регламентує виготовлення iнтерактивних комплексів (ІАК) відповідно до ТУ. Також вимагаємо надати текст даного документа (ОБОВ'ЯЗКОВО) в якому буде чітко зазначено що виготовлення інтерактивних комплексів (ІАК) (саме така формуліровка повинна бути в тексті) обов’язково повинно здійснюватися на підставі ТУ. Замовник ОБОВ'ЯЗКОВО повинен спиратися на Законодавство України. Тому вимагаємо вказати документ, або Закон України, та навести текст цього документа/закону (ОБОВ’ЯЗКОВО), в якому буде чітко зазначені вказані документи, а саме ТУ на ІАК. У разі відсутності у відповіді посилання на Закон України та наведеного тексту даного закону в якому будуть перераховані/зазначені вказані документи будемо вважати вимогу Замовника про обов’язкове надання цих документів не обгрунтованою, та такою що обмежує конкуренцію та порушує вимоги п.4 ст22 Закону України "Про публічні закупівлі". У даному випадку ми змушені будемо звернутися до державних органів та громадських формувань, які займаються перевіркою державних закупівель з метою надання правової оцінки діям Замовника. В частині 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідь: Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. В Додатку 2 до тендерної документації визначено цілий ряд документів які учасники мають надати в складі своєї пропозиції на підтвердження якості товару та вимогам учасника тендерній документації. Враховуючи вище викладене, необхідності вказувати ТУ на ІАК тендерний комітет не вбачає необхідності. Також повідомляємо Вас, що Закон України "Про здійснення державних закупівель" втратив чинність 01.08.2016 року.
Дата відповіді: 30.05.2019 16:47
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: bf64a1a71b0f418a9544fb77b252e374
Дата опублікування: 24.05.2019 07:46
Опис: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку 2 до тендерної документації вимогам та технічним характеристикам або бути еквівалентом товару визначеному в технічному завданні. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Дата відповіді: 27.05.2019 15:03