• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Грунт-емаль сіра

Грунт-емаль сіра

Торги не відбулися

9 257 220.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 286.10 UAH
Період уточнення: 22.05.2019 16:53 - 13.07.2019 10:00
Відповідь надана

Яка роль товарознавця та комірника при нових умовах проекту договору?

Номер: 70123b67cee94da18d060dbc3ba5c2cb
Дата опублікування: 14.06.2019 22:21
Опис: Просимо надати роз’яснення, яку роль згідно нових умов Договору мають представники Вантажоодержувача (товарознавець, комірник) та керівництво служби залізниці Вантажоодержувача, які відповідно до попередніх умов договору підписували видаткові накладні, акти прийому-передачі, та інші первинні документи при отриманні поставленого товару? Чи мають ці особи (товарознавець, комірник) згідно нових умов договору нести матеріальну відповідальність за прийнятий товар? Та чи мають ці особи право підпису видаткових накладних та інших первинних документів, що стосуються виконання цього Договору?
Відповідь: Умовами додатку №9 до тендерної документації в редакції від 06.06.2019 не передбачено отримання продукції Вантажоодержувачем (товарознавець, комірник) та керівництво служби залізниці Вантажоодержувача.
Дата відповіді: 15.07.2019 17:10
Відповідь надана

Як буде погоджуватись дата та час постачання, при якому буде забезпечуватись присутність обох осіб, зазначених в п.5.2 Договору?

Номер: bfc1efa7ee274ef8add3061bf81f149f
Дата опублікування: 14.06.2019 22:20
Опис: Згідно п.5.3 Договору Датою поставки Продукції вважається дата приймання цієї Продукції Замовником у відділі матеріальних ресурсів м. Фастів філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця», Київська обл., м. Фастів, вул. Шевченко 48, що підтверджується належно оформленою видатковою накладною. Порядок розрахунків регламентований п. 6.1, згідно з яким, оплата за кожну партію поставленої продукції проводиться Замовником у числі іншого у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 та при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору, а саме: рахунку-фактури та видатковою накладною, підписаною представником Постачальника, яку Замовник повинен підписати після прийняття продукції. Задля запобігання ситуацій, при яких Замовником буде неналежним чином проведена процедура приймання-передачі товару, яка в свою чергу потягне за собою ЗНЯТТЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ТА ОБОВ’ЯЗКУ ОПЛАТИ Замовника, вимагаємо надати роз’яснення, як буде погоджуватись дата та час постачання, при якому буде забезпечуватись присутність обох осіб, зазначених в п.5.2 Договору?
Відповідь: Відповідно до пунктів 5.3., 5.4. Проекту договору датою поставки Продукції вважається дата приймання цієї Продукції Замовником у відділі матеріальних ресурсів м. Фастів філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця», Київська обл., м. Фастів, вул. Шевченко 48, що підтверджується належно оформленою видатковою накладною (для резидентів України), або дата відтиску штемпеля митних органів України (Київською митницею ДФС митного поста «Південний термінал») на товарно-транспортній накладній по прибутті Продукції в пункт призначення (якщо Постачальником імпортованої продукції є нерезидент України); видаткова накладна та інші первинні документи, що стосуються виконання цього Договору та приймання Продукції, підписуються особами, що визначені у п. 5.2 цього Договору. Згідно з пунктом 7.3. Проекту договору приймання Продукції по кількості, по якості проводиться Замовником або кінцевим одержувачем Продукції, відповідно до Інструкції № П-6 від 15.06.1965 р. „О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по количеству” та Інструкції № П-7 від 25.04.1966 р. „О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по качеству”, затверджених Держарбітражем з наступними змінами та доповненнями (далі – Інструкції). Пунктом 11 Інструкцій передбачено, що приймання продукції проводиться особами, уповноваженими на то керівником або заступником керівника підприємства-одержувача. Ці особи несуть відповідальність за суворе дотримання правил приймання продукції. Отже, первинні документи, в тому числі видаткова накладна, підписуються матеріально-відповідальними особами та передаються на підпис уповноваженим особам, визначеним пунктом 5.2. Проекту договору. При цьому датою поставки залишається дата фактичного приймання цієї Продукції Замовником у відділі матеріальних ресурсів .Фастів філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця», за адресою: Київська обл., м. Фастів, вул. Шевченко 48.
Дата відповіді: 11.07.2019 17:33
Відповідь надана

Проект договора, п.6.2

Номер: 02f4b9b6b91341438bba1a3fe3307ac6
Дата опублікування: 14.06.2019 22:19
Опис: Задля усунення випадків, які описані в п.6.2 Договору, просимо вас надати скановані копії Статуту (якщо він існує) Замовника в особі Філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» або окремих Положень, та посадових інструкцій, для ознайомлення з положеннями, які визначають умови надання рознарядки Постачальнику, підписантів первинних документів та приймання-передачі товарно-матеріальних цінностей.
Відповідь: Пунктом 5.2. Додатку № 9 (проект договору поставки (істотні умови), (далі – Проект договору) визначений порядок надання (відправлення) та підписання рознарядки Замовником. Зі сторони Замовника рознарядка підписується з урахуванням вимог статуту Замовника щонайменше двома уповноваженими особами: керівником філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» або особою, яка виконує його обов’язки та заступником керівника філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» або особою, яка виконує його обов’язки. Відповідно до Статуту АТ «Укрзалізниця», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 № 735 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 № 682 та із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 № 938) товариство утворює філії, представництва, інші відокремлені підрозділи без статусу юридичної особи як на території України, так і за її межами, які діють на підставі положень. Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» діє на підставі положення про філію «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця», затвердженого у встановленому порядку, далі Положення. Відповідно до пункту 5.1. Положення керівництво філією здійснюється директором філії відповідно до цього Положення та на підставі довіреності, виданої Товариством, у порядку передбаченому Статутом Товариства та Положенням. Статут АТ «Укрзалізниця» є у вільному доступі. З Положенням про філію «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця», яке затверджено протоколом Ком.т. засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 04.12.2018 № Ц-64/91 та нотаріально засвідченими довіреностями уповноважених осіб філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» буде ознайомлено Постачальника при підписанні договору на його вимогу.
Дата відповіді: 11.07.2019 17:32
Відповідь надана

Графік поставки

Номер: 4c67497fd0084913948fb05227bf7f6b
Дата опублікування: 14.06.2019 22:03
Опис: Строк поставки товарів до 31.12.2019 р. Просимо вказати приблизний графік поставки. Як плануєте отримувати товари: кожен місяць, чи кожен квартал? однією партією чи декількома? Ця інформація є важливо-необхідною для подання тендерної пропозиції та планування залишків на складі.
Відповідь: Згідно п.5.2. Додатку №9 зазначено: «Кожна партія продукції постачається протягом __________ календарних днів з дати письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці» та Додатку №3 тендерної документації, учасник сам визначає «Строк поставки продукції – ______ календарних днів (але не більше 30 календарних днів)» при надані тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 15.07.2019 17:09
Відповідь надана

Місця поставок

Номер: f5235606786441168c647d3dd1061ecd
Дата опублікування: 14.06.2019 21:40
Опис: Для економії бюджетних коштів Укрзалізниці, просимо розглянути можливість поставки грунту-емалі до кінцевого отримувача (філій Укрзалізниці).
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Дата відповіді: 15.07.2019 17:10
Відповідь надана

Висновок СЕЕ

Номер: b68c337f19d64266929b541aaaef0d54
Дата опублікування: 14.06.2019 21:39
Опис: У зв’язку з тим, що закуповується продукція (Грунт-емаль сіра пентафталева антикорозійна з інгібіторами корозії та модифікаторами іржі), з якою безпосередньо контактує людина, та яка чинить на неї небезпечну дію, вимагаємо добавити до переліку обов’язкових документів тендерної пропозиції – висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію.
Відповідь: Роботи з фарбування мостів виконуються на відкритому повітрі. Необхідна інформація про небезпечні дії грунт-емалі міститься в технічній документації виробника, яка погоджується відповідними санітарно-епідеміологічними експертизами. Вимоги щодо надання окремого висновку санітарно-епідеміологічної експертизи обмежує конкуренцію та звужує коло потенційних учасників ринку і вважається недоцільним.
Дата відповіді: 11.07.2019 14:09
Відповідь надана

Просимо передбачити в тендерній документації ТУ

Номер: 0b51fc9ef9a1468089d9f9584ef11cdd
Дата опублікування: 14.06.2019 21:22
Опис: Наша продукція виготовляється за технічними умовами. Але, в редакції тендерної документації від 06.06.2019, вами передбачене надання лише ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ. Що є дискримінацією по відношенню до учасників, продукція яких виробляється по ТУ. Тому вимагаємо усунути наведене порушення та передбачити в тендерній документації надання сканованої копії ТУ.
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 11.07.2019 14:57
Відповідь надана

Вимога по п.3.2.2 Додатку 1

Номер: 2203bf1d20d240388cc14d00c4b22eb0
Дата опублікування: 14.06.2019 21:08
Опис: Просимо додати до вимоги п.3.2.2 (Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року) Додатку 1 той же самий перелік документів (а) або б) або в) або г)) як і в п.3.2.1 (Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року) Додатку 1. Оскільки отримання ISO та атестату виробництва на сьогоднішній день не є обов’язковим в Україні для усіх без виключення виробників. А тому, наведені вами вимоги у п.3.2.2 порушують права виробників, які не мають зазначених документів.
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 11.07.2019 14:54
Відповідь надана

Стосунки з виробником

Номер: 4e05c3102b5d4985a1e556f67c20b3e6
Дата опублікування: 14.06.2019 20:48
Опис: Вимогами Додатку №1 тендерної документації зазначається, що Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника. Така вимога порушує права учасника, який не має прямих стосунків з виробником, що в свою чергу, є дискримінацією. Також цією вимогою не врахований можливий імпорт продукції іноземного виробництва. Тобто, обмежуючи учасників стосунками з виробником, ви тим самим створюєте обмеження конкуренції та звужуєте коло потенційних учасників цього ринку. Вимагаємо або видалити вимогу надання документів на підтвердження стосунків з виробником, або передбачити в тендерній документації альтернативу – субдилерство.
Відповідь: Департамент колії та споруд підтверджує необхідність надання постачальником документів, що підтверджують стосунки з виробником продукції. Це необхідно для визначення походження матеріалів, контролю якості та унеможливлення постачання контрафактної продукції.
Дата відповіді: 11.07.2019 14:10
Відповідь надана

Дискримінація в пункті 2.2 Додатку 1

Номер: bbc5f4593c624a78a4b4bc87f07c6d1b
Дата опублікування: 14.06.2019 19:23
Опис: Пунктом 2.2 передбачається вимога надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт якості заводу виробника який містить повну назву фарби, номер партії, дату виготовлення партії з висновком акредитованої або атестованої лабораторії ВТК про відповідність ТУ (з печаткою)). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. Однак, ваша вимога не враховує те, що продукція може виготовлятись не по ТУ, а по ДСТУ, чи ГОСТ. Таким чином, вами створено дискримінаційні умови в тендерній документації. Вимагаємо привести тендерну документацію до законодавства з публічних закупівель, та не створювати дискримінацію.
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 11.07.2019 14:48