-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дидактичні матеріали для початкових класів
джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Завершена
354 181.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 35.42 UAH
мін. крок: 0% або 35.42 UAH
Період уточнення:
22.05.2019 12:43 - 30.05.2019 12:35
Відповідь надана
Про усунення дискримінаційних вимог
Номер:
3bc9ed0a2b624180a14e39c54baeea27
Дата опублікування:
26.05.2019 09:54
Опис:
Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Вимоги тендерного комітету:
1. "Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт виробника обладнання, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні"
2. «авторизаційний лист наданий виробником дидактичного обладнання із зазначенням даних конкретної закупівлі».
Дані вимоги обмежують конкуренцію та ставлять у нерівні умови постачальників, створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
В даному випадку зазначені вимоги Замовника обмежують коло потенційних учасників торгів і, як наслідок, такі положення тендерної документації позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не є виробниками товарів, що закуповуються, та/або їх представництвами або тих учасників, які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами, тим самим ставить можливих постачальників у нерівні умови і створює дискримінаційні умови закупівлі, що являється порушенням ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
Не у кожного виробника є сайт.
А надання листів авторизації від виробників товарів, які закуповуються не гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов’язань та належну якість товарів, оскільки ці фактори жодним чином не пов’язані між собою. Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути сертифікат якості, висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них.
Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції.
Зазначені вимоги обмежують коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі.
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати дискримінаційні умови та прибрати з тендерної документації вимоги про надання "авторизаційного листа наданого виробником дидактичного обладнання із зазначенням даних конкретної закупівлі" та "Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт виробника обладнання, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні".
Відповідь:
ваше звернення розглянено та внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
28.05.2019 16:35