• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Послуги з ремонту, технічного обслуговування із забезпеченням повірки приладів обліку газу в кількості 53 одиниць згідно Додатку №3 до Документації

Завершена

97 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 485.00 UAH
Період уточнення: 20.05.2019 15:45 - 24.05.2019 12:00
Відповідь надана

Уточнення умов у відповідність із законодавством

Номер: 0ea7a6e4dd75456781eef3c5967b8554
Дата опублікування: 21.05.2019 15:58
Опис: Відповідно до абзаца 6 розділу "умови виконання робіт" Додатку 3 Тендерної документації до цієї закупівлі встановлене наступне: Після проведення держповірки приладів обліку газу, Виконавець самостійно виконує процедуру «вхідного контролю» в «Лабораторії обслуговування промислових лічильників газу» ПАТ "Дніпропетровськгаз". Звертаємо увагу Замовника що такі вимоги не передбачені нормами чинного законодавства. Відповідно до діючого законодавства України вхідний контроль не є обов’язковою процедурою, що зазначено в листі Національної комісії регулювання електроенергетики України від 12.10.2005 р. № 05-39-14/4762. У вказаному листі Національної комісії регулювання електроенергетики України зазначено наступне: На сьогодні законодавством не передбачено вимоги щодо обов’язковості проведення вхідного контролю лічильників газу. Згідно зі статтею 20 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі - Закон) державний метрологічний контроль і нагляд стосовно засобів вимірювальної техніки та методик виконання вимірювань поширюється на вимірювання, результати яких використовуються під час обліку енергетичних і матеріальних ресурсів (електричної і теплової енергії, газу, води, нафтопродуктів тощо). Пунктом 2 статті 11 Закону встановлено, що засоби вимірювальної техніки, на які поширюється державний метрологічний нагляд, дозволяється застосовувати, випускати з виробництва, ремонту та у продаж і видавати напрокат лише за умови, якщо вони пройшли повірку або державну метрологічну атестацію. Одночасно слід зазначити, що згідно статті 1 Закону повірка засобів вимірювальної техніки - встановлення придатності засобів вимірювальної техніки, на які поширюється державний метрологічний нагляд, до застосування на підставі результатів контролю їх метрологічних характеристик. Відповідно до вимог пункту 1 статті 26 Закону засоби вимірювальної техніки, призначені для серійного виробництва в Україні або для ввезення на територію України партіями, підлягають державним приймальним та контрольним випробуванням з метою затвердження типів цих засобів або контролю їх відповідності затвердженим типам і обов'язковим вимогам нормативних документів з метрології. Затверджені типи засобів вимірювальної техніки заносяться центральним органом виконавчої влади у сфері метрології до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки у порядку, встановленому нормативним документом з метрології цього органу. Таким чином відповідність лічильників діючим стандартам та технічним умовам має визначатися під час державних приймальних та контрольних випробувань, а не за результатами проведення вхідного контролю. Відповідно до п. 4.2.1. Правил уповноваження та атестації у державній метрологічній системі затверджено, наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 29 березня 2005 р. № 71 врегульовані критерії уповноваження (атестації) на незалежність заявника, а саме: правовий статус, організаційна структура, підпорядкованість, фінансовий стан та система оплати праці працівників заявника повинні забезпечувати впевненість органу з уповноваження (атестації) у тому, що заявник може бути визнаний об’єктивним і незалежним від замовників конкретних метрологічних робіт, на проведення яких він уповноважується (атестується), а саме від: розробників, виробників і користувачів засобів вимірювальної техніки; підприємств та організацій, які використовують результати вимірювань, проведених заявником. На підставі наведеного та виходячи з вимог а.3 ч.1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» які забов`язують Замовника при здійсненні допорогових закупівель дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель встановлених Законом. Такими принципами є: - зокрема максимальна економія та ефективність; Вимоги які законодавство визначає як необов`язкові невиправдано збільшують вартість робіт для Замовника. - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; Вимоги звернення до конкретної установи – лабораторії юридичної особи, яка до того ж знаходиться у приватній власності порушує умову прозорості закупівлі. - недискримінація учасників; Вимоги звернення до територіально визначеної третьої сторони, яке до того ж не обґрунтоване вимогами законодавства, може призвести до порушення рівності учасників за територіальним принципом. Просимо врахувати наведені норми українського права в умовах цієї закупівлі та вилучити суперечливу умову тендерної документації.
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни, дана умова вилучена
Дата відповіді: 24.05.2019 08:23