• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень Луцького міського відділу Управління Державної міграційної служби України у Волинській області на вул.Кравчука,12 у м.Луцьку

Завершена

3 085 228.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 426.14 UAH
Період уточнення: 16.04.2019 17:09 - 08.05.2019 14:00
Відповідь надана

Про відсутність необхідних реквізитів для оформлення банківської гарантії

Номер: be34eeee6cbd4871b4524a24c2060881
Дата опублікування: 03.05.2019 09:13
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Наше Товариство має намір взяти участь у торгах і подати тендерну пропозицію. Разом з тим у нас виникли проблеми з оформленням банківської гарантії. Згідно діючої постанови НБУ для оформлення гарантії необхідно вказати НАЗВУ БАНКУ БЕНЕФІЦІАРА (ЗАМОВНИКА), РАХУНОК БЕНЕФІЦІАРА (ЗАМОВНИКУ) У ЦЬОМУ БАНКУ, МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ БАНКУ БЕНЕФІЦІАРА. Однак у тендерній документації даної інформації немає. Тому просимо цю додатково надати інформацію для оформлення гарантії у вигляді роз'яснення або внести відповідні зміни в документацію (бажано)
Відповідь: Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції :"Назва Замоника - Управління капітального будівництва Луцької міської ради, код ЄДРПОУ - 05517736, МФО - 803014, на р/р - 37324012027841 ГУДКСУ Волинської області у місті Луцьку". Ця інформація внесена у переліку змін до Тендерної документації- у пп.2"Забезпечення тендерної пропозиції" п.3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" 03.05.2019.
Дата відповіді: 03.05.2019 17:29
Відповідь надана

Про необхідність подання розрахунків

Номер: f1ce52c9b6144bfba6f421d9e85036fa
Дата опублікування: 03.05.2019 08:59
Опис: Добрий день, шановний Замовнику! У нас виникло питання стосовно подання в складі пропозиції розрахунків договірної ціни. За змістом п.1 розділу 3 тендерної документації, яка визначає зміст тендерної пропозиції вказано наступне: “ Мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ-НБД.1.1-2:2013…”; “ Претендент зобов`язаний надати розрахунок розміру кошторисної зарплати по фірмі (розрахунковий період – 2019 рік)…”; “ Претендент зобов’язаний надати калькуляції на вартість 1 маш.-год.,заявлених в Договірній ціні будівельних механізмів.”; “ Претендент зобов’язаний надати розрахунок витрат з транспортування матеріальних ресурсів, керуючись п.6.3.1.1. ДСТУ-НБД.1.1-2:2013”; “ Загально-виробничі та адміністративні витрати визначаються згідно Додатків Б,В,Д ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 (зі зміною 2) та Листа Мінрегіону від 09.06.2017 №7/15-6135 з наданням розрахунків, керуючись додатками А, Г; п.4.3.2, п.4.3.3, п.5.3.2, п.5.3.3 ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 (зі зміною 2).” та ін. З цього випливає, що в складі тендерної пропозиції слід надати: 1) розрахунок розміру кошторисної зарплати по фірмі (розрахунковий період – 2019 рік); 2) калькуляції на матеріали власного виробництва; 3) калькуляції на вартість 1 маш.-год.,заявлених в Договірній ціні будівельних механізмів; 4) розрахунок витрат з транспортування матеріальних ресурсів; 5) розрахунок загально виробних витрат; 6) розрахунок адміністративних витрат. Разом з тим, згідно додатку 6 до тендерної документації ці документи позначені зірочкою (*) як такі, що подаються переможцем торгів (п. 7 –п. 17 таблиці “ Розрахунки ціни тендерної пропозиції ”. Виходячи з викладеного просимо роз'яснити, чи повинен учасник подавати в тендерній пропозиції 1) розрахунок розміру кошторисної зарплати по фірмі (розрахунковий період – 2019 рік); 2) калькуляції на матеріали власного виробництва; 3) калькуляції на вартість 1 маш.-год.,заявлених будівельних механізмів; 4) розрахунок витрат з транспортування матеріальних ресурсів; 5) розрахунок загально виробних витрат (за попередній рік); 6) розрахунок адміністративних витрат (за попередній рік). Чи ці документи подаються лише переможцем?
Відповідь: Мають бути виконані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 з урахуванням змін та доповнень. Згадані у запитанні документи (розрахунки) надаються згідно порядку Додатку 6, тобто відмічені * зірочкою розрахунки надаються переможцем.
Дата відповіді: 03.05.2019 17:20
Відповідь надана

Питання стосовно класу наслідків (відповідальності) та робіт підвищеної небезпеки

Номер: d259cc0e74dd45959f1bc34880ab453b
Дата опублікування: 30.04.2019 19:13
Опис: Доброго дня! Просимо замовника відповісти на такі питання: 1. До якого класу наслідків (відповідальності) належить об’єкт, що підлягає капітальному ремонту? 2. Чи передбачають умови капремонту виконання робіт підвищеної небезпеки згідно робочого проекту. 3. Якщо так, прошу навести повний перелік робіт підвищеної небезпеки на об’єкті. Дана інформація потрібна для правильного виконання вимог тендерної документації про надання копії ліцензії та або дозволу згідно додатку 6. Відсутність такої інформації ставить в нерівні умови луцьких та іногородніх учасників, яким не знайомий объект, а ознайомитися з робочим проектом учасник не може в силу ст14 Закону про закупивли (Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.) яка забороняє спілкування між замовником та учасником інакше як через систему закупівель
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) обєкту, що підлягає капітальному ремонту - СС2.Стосовно робіт з підвищеною небезпекою-технічне завдання Тендерної документації на закупівлю робіт містить повний перелік робіт на обєкті згідно з проектно-кошторисною документацією та включає в себе роботи з підвищеною небезпекою. Це і роботи по пожежній сигналізації і роботи по системі вентиляції. Субєкт господарювання повинен відповідати певним вимогам і підтвердити свої можливості щодо заявлених небезпечних робіт.Щодо наданої Замовником можливості ознайомлення з проектно-кошторисною документацією, яка ніби "ставить в нерівні умови луцьких та іногородніх учасників", то навпаки-це дозволяє учаснику детальніше ознайомитись з документами і можливо зменшить кількість заданих запитань до Замовника в процесі підготовки тендерної пропозиції. Стаття 22 Закону України "Про публічні закупівлі": "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства , яку Замовник вважає за необхідне до неї включити".Стосовно ст.14 Закону, яка ніби "забороняє спілкування між Замовником та учасником інакше як через систему закупівель", то ця стаття Закону не містить заборони спілкуванню, а мова йде про подання інформації в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Дата відповіді: 03.05.2019 17:16
Відповідь надана

Питання стосовно механызму розрахунку кошторисноъ заробытноъ плати

Номер: a92bd6d42d434739a3dbb2c7fd2ec166
Дата опублікування: 30.04.2019 19:08
Опис: Добрий день! У відповіді від 23 квітня 2019 р. Ви вказали що: "Наказ Мінрегіону від 27.07.2018 №196 вносить зміни до "Порядку розрахунку кошторисної зарплати..." (затверджений Наказом від 20.10.2016 року №281), зокрема, при складанні ціни пропозиції підрядника, але не скасовує сам механізм розрахунку кошторисної зарплати підрядника. Тому ми, як Зомовник виконання робіт за бюджетні кошти, і ставимо вимогу до учасників надати аргументований розрахунок рівня очікуваної зарплати на основі реальних показників 2019 року по фірмі (керуючись вище вказаним механізмом розрахунку) ." Справа у тому, що Наказом Мінрегіону від 27.07.2018 №196 не просто вносяться зміни до "Порядку розрахунку кошторисної зарплати..." (затверджений Наказом від 20.10.2016 року №281). Наказом Мінрегіону від 27.07.2018 №196 вказаний Порядок викладений у новій редакції, яка не передбачає жодних механізмів розрахунку кошторисної заробітної плати при визначі ціни тендерної пропозиції. Таким чином, з набранням чинності Наказ Мінрегіону від 27.07.2018 №196 існуючий раніше механізм розрахунку кошторисної заробітної плати втратив чиннысть і не підлягає застосуванню. При цьому жодним нормативним документом на сьогоднішній день не передбачено вимог розраховувати планову кошторисну зарпобітну плату, яку учасни планує отримувати на об'єкті, виходячи з поточних показників заробітної плати у відповідному році. У зв'язку з тим просимо роз'яснити: (1) яким нормативним актом на сьогодні регулюєься механізм розрахунку кошторисної заробітної плати (просимо вказати нормативний акт та відповідні його пункти); (2) яким чином учаснику розраховувати кошторисну заробітну плату, яку він тільки планує отримувати на об'єкті будівництва, якщо чинним законодавством не передбачено механізму (формули) розрахунку такої заробіної плати при обчисленні ціни тендерної пропозиції? Нагадаємо, що згідно із ст.19 Конституції України "Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України."
Відповідь: В очікуваній вартості предмета закупівлі заробітна плата Замовником розрахована, виходячи з нормативних витрат на обсяг виконуваних робіт, при вартості люд.-год.-10100,00 грн./міс., що відповідає розряду-3,8. (згідно Рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 20.02.2019 року №101-1 "Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати на 2019 рік при визначенні вартості будівництва обєктів"). Претендент зобовязаний закладений ним рівень кошторисної заробітної плати в ціновій пропозиції (керуючись Наказом Мінрегіона від 27.07.2018р. №196 "Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва обєктів"), вказати в Додатку 10 (в п.6.7. проекту Договору №...про закупівлю робіт за державні кошти).
Дата відповіді: 03.05.2019 16:59
Відповідь надана

Питання стосовно робіт з підвищеною небезпекою.

Номер: 3c71c8d7f5104d00b8d633154abd2617
Дата опублікування: 22.04.2019 09:06
Опис: Шановний замовнику! Просимо роз'яснити, чи передбачено виконання на об'єкті робіт з підвищеною небезпекою, які потребують оформлення дозволу віддповідно до законодавства. Якщо так - то просимо надати перелік таких робіт. Крім того, просимо ро'яснити чи повниен учасник подавати у складі тендерної пропозиції: - копії дозволів на експлуатацію власних машин, які плануються до застосування на обєкті - копії дозволів на експлуатацію орендованої техніки, які будуть залучені на підставі договорів оренди.
Відповідь: Технічне завдання Тендерної документації на закупівлю робіт містить повний перелік робіт на обєкті згідно з проектно-кошторисною документацієї та включає в себе роботи з підвищеною небезпекою.Для більш детального ознайомлення з ПКД по даному обєкту учасник може і має право звернутись до Замовника з письмовою заявою, як прописано в Тендерній документації. Щодо механізмів, то згідно умов ТД - Додатку 6, цю інформацію надає учасник-переможець.
Дата відповіді: 23.04.2019 17:52
Відповідь надана

Питання стосовно надання інформації про субпідрядників

Номер: 9d7b59a7ddcf4a2eaea000c2deeda5f9
Дата опублікування: 22.04.2019 09:01
Опис: Шановний замовнику! Просимо роз'яснити, чи повинен учасник подавати у складі пропозиції інформацію про субпідрядників (додаток 5 до тендерної документації) та копії ліцензій субпідрядників, якщо обсяг робіт, які будуть доручені субпідрянику (субпідряникам ) є меншим ніж 20 % обсягу (вартості) робіт?
Відповідь: Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" у складі пропозиції учасник має надати інформацію щодо кожного субєкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника в обсязі не менше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Зазначена вимога детально прописана в Тендерній документації, а саме: в пункті 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, підпункті 1.7.Інформація має бути надана згідно форми Додатку 5.
Дата відповіді: 23.04.2019 17:47
Відповідь надана

Питання стосовно дотримання рекомендацій Мінекономрозвитку, викладених у листі № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016

Номер: d702bb8345874db7a747d55c0358854d
Дата опублікування: 22.04.2019 08:58
Опис: Шановний замовнику! Умовами тендерної документації передбачено надання у склід пропозиції договірної ціни, кошторисів та інших розрахунків. Водночас такі вимоги суперечать рекомендаціями Мінекономрозвитку, які викладену у листі № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016. У цьому листі Упоноважений орган з питань публічних закупівель вказує, що Закон України "Про публіні закупівлі" не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. Таким чином, у разі якщо предметом закупівлі є роботи, замовник може встановити вимогу щодо надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції переліку та обсягів робіт відповідно до технічної специфікації, встановленої у тендерній документації, без зазначення вартості окремих складових робіт. У свою чергу, частиною шостою статті 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису, та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Виходчи з викладеного просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до листа Мінекономрозвитку № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016. у разі відмови від несення відповідних змін просимо роз'яснити з яких пістав та міркувань замовник ігнорує позицію Мінекономрозвитку, яке є уповноваженим органом державної влади у сфері закупівель
Відповідь: За умовами Тендерної документації передбачена подача учасником у складі Тендерної пропозиції деяких розрахунків до договірної ціни. Оскільки предметом закупівлі є роботи, нам, як Замовнику, для вибору підрядника-виконавця робіт з числа учасників, крім заявленої вартості робіт потрібно бачити аргументоване підтвердження позицій цієї договірної ціни. Закон "Про публічні закупівлі" не містить заборони внесення до Тендерної документації таких вимог. Одночасно зазначаємо, що листи Міністерств не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний характер.
Дата відповіді: 23.04.2019 17:43
Відповідь надана

Питання стосовно розрахунку витрат з транспортування матеріальних ресурсів

Номер: f51fae5726ae4b2cbe45a90686c6f480
Дата опублікування: 22.04.2019 08:43
Опис: Шановий замовнику! Просимо роз'яснити, чи повинен учасник у складі тендерної пропозиції (до аукціону) подати розрахунок витрат з транспортування матеріальних ресурсів, керуючись п.6.3.1.1. ДСТУ-НБД.1.1-2:2013?
Відповідь: Згідно умов Тендерної документації цю інформацію надає переможець (пп.15 п.Розрахунок ціни тендерної пропозиції), дивитись примітку.
Дата відповіді: 23.04.2019 17:36
Відповідь надана

Питання стосовно калькуляції на вартість 1 маш.-год

Номер: 4b8ef95f3c194b37aadddc3310ebd6bf
Дата опублікування: 22.04.2019 08:41
Опис: Шановний замовнику! Просимо роз'яснити, чи повниен учасник у складі тендерної пропозиції (до аукціону) подавати - калькуляцію на вартість 1 маш.-год орендованих машин і механізмів, які відображені у розділі ІІ відомості ресурсів - калькуляції на вартість 1 маш.-год машин і механізмів, вартість яких враховуються у складі загальновиробничих витрат і відображена у розділі ІІІ відомості ресурсів?
Відповідь: Згідно умов Тендерної документації цю інформацію надає переможець (пп.10 п.Розрахунки ціни тендерної пропозиції, Додаток 6).
Дата відповіді: 23.04.2019 17:34
Відповідь надана

Питання стосовно аналізу цін на матеріальні ресурси

Номер: 3a3ac3c14f4e495ca8460f7fc193e99a
Дата опублікування: 22.04.2019 08:37
Опис: Шановний замовнику! Просимо роз'яснити, чи повинен учасник подавати у складі тендерної пропозиції (до аукціону) Аналіз цін на матеріальні ресурси у тебличній формі та копії підтверджуючих документів на ціни ресурсів (прайсів, рахунків, накладних)?
Відповідь: Згідно умов Тендерної документації цю інформацію надає переможець (пп.8 п.Розрахунки ціни тендерної пропозиції, Додаток 6)
Дата відповіді: 23.04.2019 17:32