-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
КАПIТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДIВЛI З ТЕРМОСАНАЦIЄЮ ТЕРАПЕВТИЧНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МIСЬКОЇ КЛIНIЧНОЇ ЛIКАРНI № 2, М. КИЇВ ВУЛ. ПОПУДРЕНКА,36 (ПРОЕКТНІ РОБОТИ) (ЄЗС ДК 021:2015) код 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Ціна з ПДВ.
Торги не відбулися
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період уточнення:
12.04.2019 10:22 - 20.04.2019 10:00
Відповідь надана
Плани будівлі
Номер:
a875939bda8b47528c045fc5ffb385fe
Дата опублікування:
19.04.2019 00:27
Опис:
Просимо надати техніко-економічні показники об'єкту проектування (поверховість, рік забудови)
Надати плани будівлі з позначенням приміщень в яких передбачається виконання майбутніх будівельно-монтажних робіт
Надати наявний генеральний план з окресленням зони благоустрою та межі проектування.
Технічні умови
Відповідь:
Умовами тендерної документації визначено надання в складі тендерної пропозиції акту обстеження (огляду) об’єкту.
Дата відповіді:
22.04.2019 12:41
Відповідь надана
Запитання
Номер:
944500a33d8442d9a092a738faf5c0ef
Дата опублікування:
18.04.2019 23:36
Опис:
Чому об'єкт проектування має назву: "КАПIТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДIВЛI З ТЕРМОСАНАЦIЄЮ ТЕРАПЕВТИЧНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МIСЬКОЇ КЛIНIЧНОЇ ЛIКАРНI № 2, М. КИЇВ ВУЛ. ПОПУДРЕНКА,36", а в завданні на проектування зокрема передбачені роботи, які не стосуються термосанації? Або правильно назвіть об'єкт або приведіть у відповідність завдання на проектування. Не можна назвати термосанація а при цьому передбачити всі забаганки Замовника щодо Благоустрій території:
- заміна паркану;
- ремонт асфальтно-бетонного покриття - застосування новітніх технологій та матеріалів, які збільшують міжремонтний термін експлуатації та покращують експлуатаційні характеристики дорожнього покриття, таких як асфальтобетонні суміші на полімер-модифікованому бітумі тощо. Застосування таких технологій та матеріалів погодити із Замовником;
- заміна бордюрів;
- ремонт вимощення;
- ремонт вуличного освітлення території лікарні по периметру;
- заміна теплотраси від тепло камери до будівлі та господарського блоку для проведення богослужінь.
- ремонт водопровідних та каналізаційних камер, мереж, каналізації та водопроводу;
прокладання мережі для відеонагляду внутрішнього та зовнішнього, телебачення та інтернет;
- заміна мережі ХВ та ГВ;
- заміна ПГ
- установлення рекуператорів в палатах;
- ремонтно-будівельні роботи на 1,2,3 поверсі;
- розробити розрахунок проекту добудови кисневої станції.
Генплан.
Відповідь:
Технічним завданням передбачається капітальний ремонт об’єкту по вул. Попудренка, 36 з термосанацією, ремонтом внутрішніх мереж, добудовою кисневої станції та інших робіт, що дозволить провести цілісний комплекс робіт та в подальшому вплине на якість експлуатації.
Дата відповіді:
23.04.2019 13:05
Відповідь надана
Вихідні дані
Номер:
3cd5c5fe31c14811adbc2b3a33af65c3
Дата опублікування:
18.04.2019 23:29
Опис:
1 В якому році, останній раз, виконувався паспорт БТІ по об'єкту проектування
2 Чи має Замовник плани будівлі в електрону вигляді dwg?
3 В якому році, останній раз, виконувалося технічне обстеження стану будівельних конструкцій об'єкту проектування?
4 В якому році, останні раз, виконувався геологічні вишукування?
5 В якому році, останній раз, виконувалося геодезичне вишукування
Відповідь:
1. Паспорт БТІ 2018 року.
2. Відсутні плани будівлі в електронному вигляді dwg.
3. По даним замовника – не визначено.
4. По даним замовника – не визначено.
5. По даним замовника – не визначено.
Дата відповіді:
22.04.2019 12:40
Відповідь надана
Умови оплати
Номер:
660ca8257b184825af16761cd647847c
Дата опублікування:
18.04.2019 21:16
Опис:
В зв'язку з тим, що обсяг робіт є значним та затратним, просимо встановити поетапну оплату за виконані роботи. 1 етап після здійснення вишукувань та передачі Замовнику одного екземпляру відповідного результату вишукувань в розмірі фактичної вартості вишукувань, що підтверджується відповідним кошторисом. 2 етап 50% від загальної вартості робіт після узгодження проектно-кошторисної документації з Замовником. 3 етап остаточна оплата після підписання акту здачі приймання виконаних робіт та отримання позитивного експертного звіту.
Відповідь:
Відповідь
В проекті договору зазначено «2.5. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів на підставі оформленого підписами та печаткою Замовника акту здачі-приймання виконаних робіт.», тобто є можливість оплати згідно актам виконаних робіт (вишукувальних та ін.). Оплата в 50% є авансуванням, що проектом договору не передбачено.
Дата відповіді:
22.04.2019 12:40
Відповідь надана
Експертиза
Номер:
9861ac2962b449f89febe6a3a99ea1ae
Дата опублікування:
18.04.2019 20:59
Опис:
Замовник вимагає проходження саме державної експертизи. Дана вимога є неправомірною та дискримінаційною. Зараз всі експертні організації, які відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій, мають право на рівних умовах незалежно від форми власності проводити експертизи. Ми розуміємо, якби Замовником та платником експертизи був Замовник будівництва, тоді він має право сам обирати де проходити експертизу, а так, якщо Замовником та платником є Проектувальник, то він має право сам обирати з переліку експертних організацій, які відповідають всім критеріям та які наприклад надають свої послуги за прийнятну вартість.
Складається враження, що Замовник намагається лобіювати інтереси державних експертиз, здійснюючи дискримінацію приватних експертиз в яких можуть працювати тіж самі експерти, що працюють в державній експертизі. Вимагаємо прибрати вимогу щодо проходження експертизи саме в державній експертизі та замінити дану вимогу на проходження експертизи в експертні організації, яка відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям
Відповідь:
Замовником прийнято до уваги інформацію про державну експертизу.
Дата відповіді:
23.04.2019 13:08
Відповідь надана
Термін виконання
Номер:
70de23e7bb404852a1f69113d7949bdd
Дата опублікування:
18.04.2019 20:48
Опис:
Згідно п.3.1. Договору: «Роботи по договору, враховуючи отримання позитивного експертного висновку, повинні бути виконані протягом п’яти місяців з дати укладення договору. Зміст і строки виконання робіт визначаються календарним планом-графіком виконання робіт (додаток __).»
В зв’язку з тим, що роботи Проектувальник може розпочати лише після отримання вихідних даних для проектування, просимо внести зміни до п. 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Роботи по договору, враховуючи отримання позитивного експертного висновку, повинні бути виконані протягом п’яти місяців з дати укладення договору та отримання вихідних даних для проектування. Зміст і строки виконання робіт визначаються календарним планом-графіком виконання робіт (додаток __).»
Відповідь:
Умовами тендерної документації визначено технічне завдання та надання в складі тендерної пропозиції акту обстеження (огляду) об’єкту.
Дата відповіді:
22.04.2019 12:23