• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги з охорони об'єктів та особистої охорони)

Торги відмінено

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 13.03.2019 15:09 - 22.03.2019 14:13
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо договору з ораганми поліції

Номер: f53a9d758c12404d8f748281f3e5c99a
Дата опублікування: 22.03.2019 10:23
Опис: Стаття 19 ЗУ "Про охоронну діяльність" визначає, що співпраця з оргшанами поліції - це право, а не обов'язок суб'єктів охоронної діяльності. Тому вимагаючи даний документ, Ви дискримінуєте тих, хто дане право не використав. Законодавчо на сьогодні відсутне зоов'язання укладати договори з поліцією. Учасник має право надавтаи охоронні послуги самостійно. Тому Ваша вимога неправомірна та дискримінаційна і ми вимагаємо її вилучити!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо наступне: Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р., № 4616-VI (надалі за текстом - «Закон про охоронну діяльність») всім (без виключення) суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. За тендерною документацією об’єктом охорони є медичний заклад, оснащений дорогим обладнанням, на території якого знаходиться велика кількість медичних препаратів, інструментарію та інших матеріальних цінностей, а також постійно перебуває значна кількість людей (пацієнти, медперсонал, відвідувачі). За умови виникнення непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони (кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку) підтримка правоохоронних органів персоналу охорони та груп швидкого реагування учасника безперечно дозволяє скоротити термін дії таких випадків та уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час на об’єкті охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків). Згідно тендерної документації «Інформація та документи, які надаються учасником торгів, що підтверджують його відповідність критеріям відповідно до ст. 16 Закону, вимогам, визначеним ст. 17 Закону, та іншим вимогам Замовника» замовник вимагає від учасника наявність меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС та не вважає це дискримінаційною вимогою, так як поняття Дискримінації - це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Оскільки Законом про охоронну діяльність не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності (як і, наприклад, власне рішення кожного суб’єкта охоронної діяльності щодо придбання пульту центрального спостереження, транспортних засобів та створення груп швидкого реагування тощо). Замовник вважає, що співпраця учасника з правоохоронними органами у формі, визначеній чинним законодавством, є одним із важливих показників його кваліфікації та вимога щодо наявності меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС не порушує ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
Дата відповіді: 26.03.2019 08:11
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо страхування відповідальності

Номер: cedc72d26d1b417e86cee726aea38650
Дата опублікування: 22.03.2019 10:21
Опис: Стаття 7 ЗУ "Про страхування" не визначає обов'язкової відповідальності перед третіми особами. Тоді чому дану вимогу встановлюєте Ви? Та ще й з обмеженням мінімальної суми такого договору - не менше 400 тис. Ваша вимога порушує ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принцип недискримінації учасників закупівель. Адже переважне право має той, у кого даний документ є. І - навпаки. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни у документацію.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що вимога у тендерній документації з проведення закупівлі послуг цілодобової охорони об’єктів КЗ «Дніпровська міська лікарня № 11» Дніпровської міської ради, для підтвердження відповідності кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації". Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ст.22 Закону, зокрема «…інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…»«…детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики…»«…може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.» Так Замовником було прийнято рішення, що задля убезпечення КЗ «Дніпровська міська лікарня № 11» Дніпровської міської ради від можливих ризиків понесення ним значних майнових збитків від протиправних дій третіх осіб, Учасник повинен надати договір страхування своєї професійної відповідальності, що передбачає компенсацію можливої завданої шкоди Замовнику. Вищевказаний договір зі страховою компанією (гарантом захисту майнових інтересів Замовника) може укласти будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень. Визначаючи розмір страхової суми тендерним комітетом було враховано: розмір орієнтовної вартості цієї закупівлі, що складає 1 000 000 грн., велика кількість матеріальних цінностей та відповідний розмір можливої страхової компенсації завданої шкоди. Оскільки, від розміру страхової суми залежить визначення розміру можливої страхової компенсації завданої шкоди, тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення мінімальної страхової суми в розмірі не менше ніж 40% від очікуваної вартості цієї закупівлі. Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією вимоги до предмету закупівлі не є дискримінаційними умовами тендерної документації, не обмежують права можливих учасників торгів, не позбавляють право учасників торгів укласти страховий договір і не можуть бути визнані такими, що направлені на зменшення конкуренції та посилення дискримінації, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Дата відповіді: 26.03.2019 08:10