-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області
Завершена
245 090 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 225 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 225 450.00 UAH
Період уточнення:
19.04.2019 14:43 - 28.06.2019 09:00
Відповідь надана
Щодо вимог Тендерної документації
Номер:
a4324ec6037845d093ac55b869e100ad
Дата опублікування:
28.06.2019 07:55
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в Додатку 1 у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4) замовником встановлені вимоги до об’ємів робіт, які мають бути в аналогічному (их) договорі(ах).
Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. Таким чином Замовник штучно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі (учасники, які мають необхідне обладнання та кваліфікованих працівників (в достатній кількості для виконання робіт по даному об’єкту), проте не мають вищезазначених об’ємів робіт в аналогічних договорах – такі учасники не зможуть прийняти участі в закупівлі).
Ми вважаємо, що учасник, який має досвід виконання аналогічних договорів проте з меншими об’ємами робіт, зазначених в Додатку 1 до ТД у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4), зможе також виконати роботи за даним предметом закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги з неї, а саме: ВИКЛЮЧИТИ З ТД ВИМОГУ СТОСОВНО ОБ’ЄМІВ РОБІТ, ЩО МАЮТЬ БУТИ В ОБ’ЄМАХ РОБІТ В АНАЛОГІЧНОМУ (ИХ) ДОГОВОРІ(АХ).
Відповідь:
Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації (далі – Документація) Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена додатком 1 Документації.
У таблиці №4 додатку 1 Документації наведена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до додатку 1 Документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами, зокрема, довідкою за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно з формою, що встановлена таблицею № 4.
У таблиці 4 додатку 1 Документації передбачено необхідність надання інформації стосовно виконання учасником основних видів робіт з відповідними обсягами.
Чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог Документації.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону Документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону, Замовником у Документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також визначено межі обсягу виконаних учасниками аналогічних договорів, а саме загальний обсяг виконання робіт за ключовим видами в рамках одного чи декількох договорів повинен становити 100 відсотків від Технічного завдання (додаток 4 Документації).
Вимога щодо підтвердження учасниками обсягу виконаних робіт за встановленою Замовником межею, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних договорів у визначених об’ємах та з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Встановлення Замовником меж обсягу виконаних робіт є важливим критерієм і об’єктивною необхідністю для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки Замовник не може однаково оцінювати учасників, з яких один має досвід у виконанні аналогічних робіт в обсязі 1 відсотка від 100 відсотків, а інший в обсязі 100 відсотків із 100.
Одночасно Вами у скарзі документально не доведено чому Ви не можете підтвердити досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує Ваші права та законні інтереси, перешкоджає Вам взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Також хочемо звернути увагу, що аналогічна позиція викладена Органом оскарження у рішенні № 2836-р/пк-пз від 13.03.2019.
Дата відповіді:
02.07.2019 14:17
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
c83ffc1f19f14624a913418e5ee9c0ec
Дата опублікування:
26.04.2019 10:34
Опис:
У Тендерній документації в Розділі ІІІ вказано що:
«Банківська гарантія обов’язково має містити наступну інформацію:
…..
- номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу;
….»
Який саме номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу повинен вказувати Учасник? Просимо подати конкретний номер.
Відповідь:
UA-2019-04-19-000530-b
Дата відповіді:
02.05.2019 07:58
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
f689833782c2465fa6a167764e59c16e
Дата опублікування:
26.04.2019 10:33
Опис:
Відповідно до п.4.1 Тендерної документації вказано назву предмета закупівлі українською а також англійською мовами:
«Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області
(45233142-6 Ремонт доріг)
Major repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 495+360 - km 499+860 within the Vinnytsia region».
Яку назву у Тендерній пропозициї повинен вказувати Учасник: чи українсько. Мовою, чи українською та англійською мовами?
Відповідь:
Українською.
Додатково щодо першого питання:
Відносини у сфері господарювання регулюються Конституцією України, Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, законами України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, міжнародних договорів згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, а також іншими нормативними актами.
Водночас, у іноземних країнах відсутній загальний порядок та практика видачі відгуків/рекомендаційних листів.
Враховуючи викладене вище, відсутні перешкоди для іноземного учасника (учасника-нерезидента), як юридичної особи, яка має великий досвід виконання аналогічних договорів, і бажає взяти участь у процедурі закупівлі, отримати позитивний лист-відгук від іноземного Замовника-державної установи на дату оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі.
Дата відповіді:
26.04.2019 13:08
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
f80499bc14564d74bab44609e1f9c645
Дата опублікування:
24.04.2019 11:57
Опис:
Відповідно до інформації з системи www.prozorro.gov.ua, дата оголошення процедури закупівлі 19 квітня 2019 року, у п.5 Тендерної документації Замовник вказав про наступне: «п.5 Для підтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи»: довідка про обсяги виконання аналогічних договорів (Додаток 1, табл. 4); де у поясненні до таблиці 4 Замовник вимагає «Крім заповненої таблиці учасники подають засвідчені належним чином копії наступних документів», а саме: відгук(и) від Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг), виданий(і) не раніше дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі - (п.5 та п.6 пояснень).
Іноземний учасник (Учасник-неризедент), як юридична особа, має великий досвід виконання аналогічних договорів, бажає взяти участь у процедурі закупівлі та має позитивний лист-відгук від іноземного Замовника-державної установи, який видається один раз по факту передачі об’єкта Замовнику. Видача листа-відгуку одноразово, після закінчення будівництва об’єкту, є загальноприйнятою у Європі практикою ділового обороту. На думку Учасника-нерезидента вимога, щодо датування листа-відгуку («виданий(і) не раніше дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі») є дискримінаційною вимогою (положенням), оскільки не може бути виконане Учасником-нерезидентом.
Просимо усунути цю вищевказану дискримінаційну вимогу щодо надання листу-відгуку, що датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оскільки ця вимога є дискримінаційною та не може бути виконана Учасником-нерезидентом.
Відповідь:
Відповідно статті 16 Закону Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо надання відгуку не є дискримінаційною. Замовник розглядає документи, які надають Учасники, об’єктивно та неупереджено.
Дата відповіді:
26.04.2019 11:13