-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дезактивуючі засоби для ВП РАЕС, ВП ХАЕС
Торги відмінено
2 183 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 830.40 UAH
мін. крок: 1% або 21 830.40 UAH
Період уточнення:
23.01.2019 14:56 - 05.04.2019 16:00
Відповідь надана
Щодо надання документів
Номер:
02c1a0677b8b433bb4cb220ab2f2c3a2
Дата опублікування:
07.03.2019 12:42
Опис:
Доброго дня!
В розділі ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, в пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в 4 абзаці є вимога надання учасником наступних документів:
- висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи та екологічні сертифікати якості, які повинні бути дійсні станом на дату кінцевого строку подання пропозиції учасника.
В свою чергу хочемо зауважити, що відповідно до діючого в Україні законодавства для виробників даних товарів є обов'язковим отримання висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, а екологічні сертифікати якості виробники отримують добровільно.
Обидва документи підтверджують застосування виробником продукції заходів із захисту довкілля, отже є тотожними за своїм змістом, та суттю.
Просимо Вас внести зміни в ТД, виключивши з вимог не обов'язковий документ - екологічні сертифікати якості, або надати можливість учасникам надавати один з указаних документів.
Дякуємо!
Відповідь:
Ваше запитання розглянуто. Зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Дата відповіді:
19.03.2019 10:19
Відповідь надана
Запит на продовження строку поставки продукції
Номер:
e49d39d1bbd34bd5a4b75bae538f17c7
Дата опублікування:
11.02.2019 16:02
Опис:
У зв’язку з затримкою проведення торгів, що в свою чергу може призвести до затримки підписання договору про закупівлю, просимо замовника продовжити строк поставки продукції для потреб ВП ХАЕС, а саме засобів дезактиваючих «Щит-КС», «Щит-Р» до 31 травня 2019р.
Відповідь:
Ваше запитання розглянуто. Зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Дата відповіді:
20.02.2019 10:39
Відповідь надана
Щодо розділення предмету закупівлі на kоти та уточнення технічних вимог
Номер:
4a90ece6476648c2a7718053c7f94432
Дата опублікування:
25.01.2019 16:47
Опис:
1. Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, викладених у статті 3 Закону про публічні закупівлі, зокрема, «добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників», просимо Замовника під час здійснення відповідної закупівлі визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) для дотримання принципу максимальної економії та ефективності, оскільки здійснення закупівлі різноманітних товарів «одним лотом» призводить до звуження потенційного кола учасників процедури закупівлі. Зокрема, предметом закупівлі згідно додатку 1 до ТД за пунктами 1, 2, та 3 - дезактивуючі засоби, які являють собою суміш порошкоподібних неорганічних та органічних речовин, що використовуються для дезактивації шкіри рук, спецодягу та спецвзуття у водних розчинах та у вигляді змоченого порошку для чищення, а «Покриття дезактивуюче багатошарове «ЩИТ –ДВ» – це полімерний килимок, який має 30 липких шарів та використовується для зняття пилових забруднень із сухого взуття під час переходу з забруднених приміщень в чисті), ці товари мають різні коди ДКПП та УКНД.
2. Просимо дати пояснення щодо технічних характеристик зазначених у Додатку 1 ТД.
2.1 За п. 2:
П.1. Призначення «ЩИТ-КС» для дезактивації спецодягу, ЗІЗ, поверхонь, обладнання. Не зазначено згідно вимог якого стандарту, діючого в Україні продукція має таке широке призначення. Яке обладнання та які поверхні дозволено дезактивувати на АЕС засобами для відбілювання тканин в складі яких присутній активний кисень у великій кількості, бо у П. 7 технічних вимог замовника, відбілююча здатність повинна бути не менше 90%, а за вимогами діючих в Україні «Засоби мийні синтетичні порошкоподібні. Загальні вимоги та методи випробування», цей показник повинен бути не більше 80%. Відбілюючу здатність 90% і більше, мають засоби для відбілювання тканин, а предметом закупівлі є дезактивуючі засоби.
П. 6. Чистильна здатність для засобів прання згідно вимог ДСТУ 2972-2010 не нормується.
П.4. Коефіцієнт дезактивації згідно ГОСТ 4.70-81 «Рецептури дезактивирующие. Номенклатура показателей.», визначаться в лабораторіях за вимогою споживачів, які задають параметри дезактивації: найменування представницьких радіонуклідів, по видаленню яких можна адекватно оцінювати ефективність використання різноманітних дезактивуючих рецептур на даному об’єкті, представницьких матеріалів на поверхні яких можна адекватно оцінювати ефективність використання різноманітних дезактивуючих рецептур на даному об’єкті та рівень радіоактивного забруднення матеріалів під час проведення випробувань. Національним стандартом рекомендовано також проводити порівняльні випробування засобів різних виробників. При проведенні порівняльних випробувань засобів дезактивації рекомендовано використовувати метод випробовування та оцінювання легкості дезактивації згідно ДСТУ ISO 8690:2012 «Дезактивація забруднених радіоактивністю поверхонь. Метод випробування та оцінювання легкості дезактивації (ІSO 8690:1988, ІDT)».
2.2. На українських АЕС проводяться порівняльні випробування дезактивуючих засобів рівних виробників, нові засоби визнаються аналогом, складається акт та аналог може використовуватися, головне - ціна. Чому виписані технічні вимоги під одного виробника.
2.3 Предметом закупівлі є не звичайний пральний порошок та засіб для миття рук, а дезактивуючі засоби, при використанні яких створюються рідкі радіоактивні відходи, тому узгодження нормативних документів на засоби з відповідними підрозділами ДП НАЕК «Енергоатом» повинно бути обов’язковим.
Просимо привести технічні характеристики пральних порошків для дезактивації у відповідність з вимогами ДСТУ 2972-2010, ГОСТ 4.70-81 або іншим діючим в Україні нормативним документам.
Відповідь:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
1. Ваше запитання розглядається. Про результати буде повідомлено додатково.
2. Предметом закупівлі є не звичайний пральний порошок та засіб для миття рук, а дезактивуючі засоби, при використанні яких утворюються рідкі радіоактивні відходи (РРАВ). Згідно діючого законодавства призначення, застосування, визначення показників якості, методи випробування та оцінювання, яким повинні відповідати засоби дезактивації відносяться до компетенції Замовника і визначаються в тендерній документації. Учасник має право запропонувати засоби, які за своїми технічними характеристиками аналогічні або перевищують (покращують) показники, зазначені в тендерній документації.
Вимоги до засобів дезактивації, які зазначені в додатку 1 до тендерної документації, а саме – призначення, питомі витрати засобу, води на дезактивацію визначено регламентуючою документацією АЕС. Коефіцієнт дезактивації, мийна/чистильна/відбілюючи здатність, рН, здатність піноутворення є якісними характеристиками продукції, що підтверджуються протоколами випробування на АЕС та/або акредитованих лабораторій.
Для впровадження в технологічний процес АЕС дезактивуючі засоби проходять низку випробувань, які спрямовані на визначення їх безпечності, ефективності, сумісності, універсальності, кількості утворення РРАВ.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що ГОСТ 4.70-81, на який ви посилаєтесь, втратив чинність з 01.01.2019 року.
Дата відповіді:
20.02.2019 10:42
Відповідь надана
про надання еквівалентів
Номер:
6ff91c7247a942b894304e06c96b0e6f
Дата опублікування:
24.01.2019 11:44
Опис:
Чи можна пропонувати для закупівлі еквіваленти зазначених засобів?
Відповідь:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект ДП "НАЕК "Енергоатом"):
Так, надання пропозицій на аналогічну продукцію допускається.
З метою розширення конкуренції та на виконання вимог п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в стовпчику «Найменування товару, тип та марка» додатку №1 до тендерної документації зазначено вираз «або еквівалент».
Звертаємо Вашу увагу, що Учасником процедури закупівлі повинні бути надані протоколи випробувань на АЕС або висновки незалежної акредитованої лабораторії, що підтверджують відповідність технічних характеристик запропонованої та заявленої Замовником продукції
Дата відповіді:
25.01.2019 10:02