• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (послуги з дератизації та дезінсекції)

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (послуги з дератизації та дезінсекції)

Завершена

114 313.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 143.13 UAH
Період уточнення: 17.05.2019 16:38 - 27.05.2019 18:00
Відповідь надана

Щодо надання сертифікатів якості

Номер: dad2ebd5dcca41c8a3af3316f60c0a2f
Дата опублікування: 23.05.2019 11:12
Опис: Відповідно до п. 8 ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ (Додаток № 5) «Учасник торгів повинен надати сертифікати на препарати, якими буде проводити обробку об’єктів від гризунів. Дератизаційні засоби повинні мати свідоцтво про державну реєстрацію, сертифікат якості та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Документи на препарати повинні бути чинними на строк дії договору». З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, крім того деззасоби не входили до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. У разі надання паспорту безпеки замість сертифікату якості, чи буде підставою для дискваліфікації учасника?
Відповідь: Бажано надати пояснювальну довідку у довільній формі щодо не надання сертифікатів якості.
Дата відповіді: 23.05.2019 11:54
Відповідь надана

Щодо заповнення Додатку 4

Номер: 2b8386fc182e4afa95e0832cd40f2a26
Дата опублікування: 23.05.2019 11:11
Опис: Відповідно до Додатку № 4 Учасник надає довідку про виконання аналогічних договорів. Скільки та за який період необхідно надати договорів?
Відповідь: Мінімум один аналогічний договір, обмежень щодо періоду не має..
Дата відповіді: 23.05.2019 11:40
Відповідь надана

Щодо заповнення Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Номер: b69c3dafed5344f4bcd5c0a981b00629
Дата опублікування: 23.05.2019 11:08
Опис: У довідці необхідно зазначати тільки тих працівників, які будуть безпосередньо надавати послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (послуги з дератизації та дезінсекції) чи також необхідно зазначити директора та інших працівників Учасника?
Відповідь: Необхідно зазначити директора та працівників, які будуть безпосередньо надавати послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень.
Дата відповіді: 23.05.2019 11:53
Відповідь надана

Щодо заповнення Додатку 3

Номер: db4cafb258eb4dd1854f73a4d4606e33
Дата опублікування: 23.05.2019 11:07
Опис: Відповідно до Додатку № 3 до Документації для процедури допорогова закупівля «На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у складі пропозиції, інформацію в довільній формі : 1. Інформацію, що підтверджує трудові відносини між учасником та найманими працівниками відповідної кваліфікації. 2. Інформацію, що підтверджує відповідний фах (розряд тощо) працівників Учасника, які будуть залучені для виконання умов договору. 3. Або інша інформація щодо підтвердження необхідних працівників, їх знання та досвіду». Учасник повинен надати тільки інформацію в довільній формі, чи повинен надати документи, що підтверджують трудові відносини, відповідний фах, наявність необхідних працівників?
Відповідь: Учасник повинен надати тільки інформацію в довільній формі.
Дата відповіді: 23.05.2019 14:01
Відповідь надана

Щодо використання транспортних засобів

Номер: 82598b3a7e734162a412cd26f88f9aae
Дата опублікування: 23.05.2019 11:07
Опис: У Додатку № 2 до Документації для процедури допорогова закупівля зазначено «Для підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту Учаснику необхідно у складі пропозиції надати копії документів на заявлений автотранспорт в довідці (право власності / договір лізингу або оренди)». Якщо учасник не має у власності транспортних засобів (не використовує транспортні засоби на підставі договору лізингу або оренди), а користується транспортними послугами (на підставі договору про надання транспортних послуг), чи буде це підставою для дискваліфікації учасника?
Відповідь: Будуть внесені зміни в документацію по допороговим закупівлям.
Дата відповіді: 24.05.2019 16:27
Відповідь надана

Щодо надання документів по деззасобам

Номер: 02b7db7df2234767965b36c2279056e6
Дата опублікування: 23.05.2019 11:06
Опис: У Додатку № 2 до Документації для процедури допорогова закупівля зазначено «Для підтвердження зазначених дератизаційних засобів на відповідність нормам екологічного захисту довкілля надати копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи та свідоцтва про державну реєстрацію дератизаційного засобу». У разі включення до тендерної пропозиції деззасобів (широко застосовуються на практиці), які не містять родентицидів та/або інсектицидів, у зв’язку з чим не мають свідоцтва про державну реєстрацію дератизаційного засобу, при цьому мають висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та паспорт безпеки, чи буде це підставою для дискваліфікації учасника?
Відповідь: Ні, не буде підставою для відхилення.
Дата відповіді: 23.05.2019 11:35
Відповідь надана

Щодо заповнення форми «тендерна пропозиція»

Номер: 7e9ef83d2f3440eaba3b2efcda4df7fe
Дата опублікування: 23.05.2019 11:05
Опис: У ФОРМІ "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток № 1) зазначено «Загальна вартість пропозиції з ПДВ: ______________________грн., у тому числі ПДВ _________________грн. * з ПДВ – у разі, якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ - зазначити «не платник».» Якщо учасник не платник ПДВ то у графі «Загальна вартість пропозиції з ПДВ: ______________________грн.,» зазначати «не платник» чи писати «Загальна вартість пропозиції без ПДВ: ______________________грн.,» та зазначити загальну вартість пропозиції?
Відповідь: Можна написати не платник ПДВ та зазначити загальну вартість без ПДВ. (Головне, щоб було зрозуміло:якщо пропозиція не платника ПДВ - то вона остаточна)
Дата відповіді: 23.05.2019 11:33
Відповідь надана

Щодо надання листа-згоди

Номер: 31c46794287c454c90620499c096a2c3
Дата опублікування: 23.05.2019 11:04
Опис: Відповідно до п. 2 розділу V Документації для процедури допорогова закупівля «Лист-згода на обробку персональних даних надається на повноважну особу Учасника та окремо на всіх працівників, вказаних в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за вказаною в тендерній документації формою)». Але у тендерній документації відсутня форма Лист-згода на обробку персональних даних. За якою формою надавати Лист-згода на обробку персональних даних?
Відповідь: Дякуємо!Бланк листа-згоди додали.
Дата відповіді: 23.05.2019 11:30