-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Екскаватор-навантажувач
Екскаватор-навантажувач
Торги відмінено
2 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 24 000.00 UAH
Період уточнення:
03.05.2019 15:01 - 17.05.2019 00:00
Відповідь надана
Відносно вимог до типу трансмісії
Номер:
e35b645507c14c08aa980a46504b408c
Дата опублікування:
03.05.2019 18:23
Опис:
Шановні члени тендерного комітету! В Тендерній документації, а саме в Додатку 2 до тендерної документації зазначені терміни та абревіатури які існують тільки в брошурах та рекламній продукції різних виробників (маркетинг) та не мають неякого відношення до технічних термінів, а тим більше до технічних та якісних характеристик.
Вважаємо неприпустимим вказувати в технічних вимогах неіснуючі стандарти трансмісії або тощо.
Є базові три типи трансмісії, які використовуються на екскаваторах навантажувачах лідерах світового виробництва наприклад: JCB, CAT, Komatsu, John Deere, New Holland, Case, Volvo та інші.
Різниця між автоматичною КПП та механічною полягає в том що, в КПП механічній потрібна зупинка машини для перемикання передачі, а автоматична КПП дозволяє перемикання проводити під навантаженням, тобто буквально на ходу. В деяких автоматичних КПП є режим AUTO, при виборі якого спецтехніка рухається та автоматика сама обирає швидкість в залежності від швидкості та тиску на педаль акселератору оператором механізму.
Приклад на екскаваторі навантажувачі JCB (звертаємо увагу, що цей принцип поширюється на всіх виробників трансмісій)
1. КПП яка вважається повністю автоматичною
«AUTO POWERSHIFT» – коробка передач з перемиканням під навантаженням, яка має режим Auto «повний автомат» та режим механічного перемикання передач за допомогою електрокерування або іншого способу
2. КПП яка вважається автоматичною
«POWERSHIFT» - коробка передач з перемиканням під навантаженням, яка не має режиму AUTO, е в наявності режим механічного перемикання передач за допомогою електрокерування або іншого способу, але все одно вважається автоматичною
3. КПП яка вважається механічною
«SYNCHRO SHUTTLE» – механічна КПП, для перемикання передач потрібна повна зупинка спецтехніки
Вираз Autoshift – е маніпуляцією та скороченням або просто абревіатурою не маючою смислового навантаження, так можна писати AUTOSHIFT, AUTOPOWER, AUTOSHIFT S, AUTOSHIFT M, AUTO POWERSHIFT SYNCHRO, Auto з будь якою приставкою та стверджувати що тільки такий ТИП КПП потрібен.
Викладіть будь ласка неіснуючі абревіатури українською мовою «TIPSHIFT» та «Lock-up»
TIPSHIFT – є абревіатура ZF у інших виробників ця функція теж є тільки абревіатура не така
Управління рухом (вперед-назад) TIPSHIFT – теж саме, є абревіатура ZF у інших виробників ця функція теж є тільки абревіатура не така
Блокування гідротрансформатора Lock-up
Клас викидів PhaseIII-A (Tier 3) – це є Українською Евро 3, Англійською Tier 3 або Stage 3 – звідки слово Phase III-A і якою цє мовою ?
Також звертаємо вашу увагу, що ми як компанія яка займається багато років продажами спецтехніки та запасними частинами до неї, констатуємо що у виробника трансмісії ZF – є базові два типи КПП, це електрогідравлічна КПП та гідромеханічна КПП.
Складається враження що у вас є домовленості з ТОВ "АЛЕАНДА" тому ви і вказуєте конкретні характеристики HIDROMEK.
Просимо Вас надати нам роз'яснення по цих питаннях та викласти технічні вимоги українською мовою, щоб унеможливлювати маніпуляції з трактування той або іншої абревіатури.
Та якщо буде ваша ласка надайте також відповідь, які конкретні моделі можуть підійти під ваши вимоги окрім HIDROMEK (може JCB, CAT, Komatsu, John Deere, New Holland, Case, Volvo) бо Турецька Сukurova від ТОВ з ІІ "ЮРОМАШ" та Турецька Сukurova-Bobcat від ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" вас як видно з минулого разу не влаштовують.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник.Тендерний комітет Нікольської селищної ради, ознайомившись з Вашим питанням, надає Вам наступну відповідь.
Замовник, розробляючи технічну характеристику предмета закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з умов виробничих потреб підприємства та керуючись виключно принципами здійснення закупівель, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», проводив аналіз характеристик екскаваторів-навантажувачів кількох виробників. Відповідно до цього,Замовник дійшов висновку про відповідність таким вимогам кількох екскаваторів-навантажувачів різних виробників.
Зокрема, для недискримінації учасників у Примітках Розділу ІІІ«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачена можливість подання учасниками «еквіваленту», за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Тобто Замовником не встановлено обмежень щодо надання учасниками екскаваторів-навантажувачів, які б по кожній позиції чітко відповідали тендерній документації. Замовником надана можливість пропонувати і інші екскаватори, якіможуть мати характеристики не гірше в порівнянніз нашими вимогами.
Також, у Додатку №2 Тендерної документації міститься вираз «або еквівалент», для усунення будь-якої дискримінації чи обмежень серед учасників. Більше того, у Технічних характеристиках цього Додатку передбачено граничні мінімальні та максимальні показники екскаватора-навантажувача. Отже, учасники мають право пропонувати екскаватори-навантажувачі з показниками, які будуть не гіршими тих, які передбачені у специфікації(в межах граничних мінімальних та максимальних показників).
Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити екскаватор-навантажувач, який би володів кращими технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника.
Дата відповіді:
08.05.2019 08:29