• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Перший етап модернізації (технічного переоснащення) АСКОЕ ДП "НАЕК "Енергоатом" відповідно до проекту "Забезпечення надійності збору даних комерційного обліку АСКОЕ ДП "НАЕК "Енергоатом"

Завершена

40 788 982.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 1 223 669.46 UAH
Період уточнення: 12.04.2019 15:49 - 24.05.2019 16:00
Відповідь надана

Невідповідності в договорі на виконання робіт.

Номер: 81a5fb18a8f84cffbd54d2eea03c7dd4
Дата опублікування: 17.05.2019 13:34
Опис: Невідповідності в договорі на виконання робіт, а саме в Додатку № 1 до договору зазначено Етап №1 (Постачання обладнання) Т1=Т0 + 3 місяці, де Т0 – Дата підписання Договору., Т1 – Термін виконання етапу, а в п. 1. 3.1.1. Попередня (авансова) оплата 50% вартості Договору – здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, протягом 30 календарних днів з моменту надання належного забезпечення повернення авансового платежу відповідно до п.3.4 цього Договору., тобто фактичне виконання умов Додатку № 1 до договору настає не з моменту підписання Договору, а з моменту отримання авансового платежу. Крім того не вказано терміни та частки авансових платежів, а також можливість перенесення термінів виконання робіт та придбання обладнання у випадку відсутності авансових платежів. Виходячи з цього, просимо внести зміни до тендерної документації в частині змін в Договорі на виконання робіт.
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21.05.2019 були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.05.2019 13:47
Відповідь надана

Щодо внесення змін до Тендерної документації на виконання робіт

Номер: a8995ad76d154d748aaf456a341a0bdd
Дата опублікування: 17.05.2019 10:05
Опис: Просимо розглянути можливість внесення змін до підпункту 4.4. "строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)" Розділу І Тендерної документації у зв’язку із тим, що згідно Календарного плану виконання робіт (Додаток 3 до ТД) терміни виконання перевищують зазначені строки поставки до 31.12.2019 р. Пропонуємо у підпункті 4.4. "строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)" зазначити відповідно до Календарного плану виконання робіт.
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21.05.2019 були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.05.2019 13:47
Відповідь надана

Щодо внесення змін до Тендерної документації на закупівлю робіт

Номер: 88c5e39f0c584ffc929e070e09439381
Дата опублікування: 17.05.2019 09:54
Опис: В Додатку № 1 "Календарний план виконання робіт" Основних умовах договору (Додаток 3 до ТД) термін виконання робіт прив’язаний до дати підписання договору. Оскільки Розілом 3 "Порядок і умови розрахунків" передбачено попередню (авансову) оплату, просимо внести зміни до основних умов договору в частині корегування Календарного плану виконання робіт до дати отримання авансового платежу у повному обсязі.
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21.05.2019 були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.05.2019 13:46
Відповідь надана

Про надання інформації

Номер: 9967ebc32c33408d8ac2e4523b209e6e
Дата опублікування: 16.05.2019 09:46
Опис: Відповідно до ТД із внесеними змінами та Додатку 3 ТД (розділ 3 «Порядок і умови розрахунків»), просимо надати перелік страхових компаній, які пройшли відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку (якщо такий відбір проводився) для проведення аналізу умов і можливості оформлення Страхової гарантії забезпечення виконання зобов’язань за договором у страхової компанії, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку.
Відповідь: Перелік страхових компаній, які пройшли відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом», розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом»: → www.energoatom.kiev.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «2019» → «Перелік страхових компаній, які мають право надавати забезпечення тендерних пропозицій»
Дата відповіді: 16.05.2019 10:44
Відповідь надана

Щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю робіт

Номер: 014c7bf535604605925d6761bb7f9f4d
Дата опублікування: 23.04.2019 13:02
Опис: З огляду на те, що Технічними вимогами на закупівлю передбачено постачання устаткування, вартість якого за попередніми оцінками складає значну частину загальної вартості Договору, просимо розглянути можливість внесення змін до п.2 Розділу V Тендерної документації, п. 3.1.1. Розділу 3 Додатку 3 до ТД і Календарного плану виконання робіт (Додаток № 1 до Договору (Додаток 3 до ТД)) і передбачити авансову оплату у розмірі 50 % (п’ятдесяти відсотків) від ціни Договору згідно виставлених рахунків-фактур Підрядника.
Відповідь: За результатами розгляду вашого звернення підрозділом-ініціатором процедури закупівлі буде прийнято рішення щодо доцільності внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.04.2019 16:38
Відповідь надана

Надання роз’яснень щодо відсутності дискримінаційних умов для учасників

Номер: b9f50aba6a624823a165b468a65a7b1e
Дата опублікування: 16.04.2019 20:33
Опис: Посилаючись на Статтю 16. «Кваліфікаційні критерії» Закону № 922 Замовник вимагає наявність досвіду «з виконання робіт на створення автоматизованих систем обліку, моніторингу або керування перетоками електричної енергії (АСК ТП, АСКОЕ, АСОЕ, ЛУЗОД) для енергооб’єктів (підстанцій або розподільчих пристроїв електростанцій) класу 330 кВ та класу 750 кВ, приєднаних до ОЕС України». Замовник може встановлювати вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі” . Просимо надати аргументоване роз’яснення щодо відсутності дискримінаційних умов для учасників вказаної вимоги в частині формулювання: «класу 330 кВ та класу 750 кВ» (стосовно виконання саме вказаних в ТД робіт). А також роз’яснення стосовно того, яким чином впливає на кваліфікацію учасників наявність аналогічного договору саме на підстанціях 330кВ та 750кВ. Нагадуємо, що відсутність аргументованих підстав для встановлення окремих вимог щодо кваліфікації учасників, розцінюється АМКУ як дискримінаційна.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом": Обсяги робіт, передбачений вимогами ТД включають, у тому числі: 1. Виконання будівельно-монтажних робіт безпосередньо у приміщеннях релейних зал ВРП-750, 330 кВ АЕС, приєднаних до мереж Об'єднаної Електроенергетичної системи (ОЕС) України. Встановлення обладнання та прокладення кабелів передбачається у панелях релейного захисту, систем телемеханіки та інших, життєво важливих для функціонування ОЕС України - магістральних мереж загальнодержавного значення. Відповідальність за порушення режиму роботи ОЕС України з боку приєднаних мереж АЕС несе ДП "НАЕК "Енергоатом" і тому Замовник вважає неприпустимим виконання даних робіт організацією, досвід якої за даним напрямком діяльності - відсутній. 2. Виконання пусконалагоджувальних робіт із забезпечення функціонування автоматизованої системи на мережах, приєднаних до ОЕС України, алгоритми якого є відмінними від алгоритмів функціонування мереж та систем розподілу або споживачів. Учасник, який не має досвіду роботи у мережах ОЕС України при виконанні даних робіт з урахуванням їх важливості державного значення та стислих термінів виконання - створює фактор ризику, що є неприпустимим для Замовника. Дискримінаційний підхід до Учасників відсутній, оскільки умовами ТД передбачена можливість залучення субпідрядних організацій до виконання специфічних або нетипових для Учасника видів робіт.
Дата відповіді: 18.04.2019 10:47
Відповідь надана

Що до надання проектної документації в електронному вигляді

Номер: 478b7f74bab04974b1f35fc4a00b2ca8
Дата опублікування: 16.04.2019 10:15
Опис: Прохання надати проектну документацію "Забезпечення надійності збору даних комерційного обліку АСКОЕ ДП "НАЕК "Енергоатом" в електронному вигляді для можливості проведення пропрацювання проектної документації різними відділами компанії-участника (відділ проектно-вишукувальних робіт, монтажний підрозділ, відділ IT-адміністрування, відділ підбору та комплектації обладнання)
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі виконавчою дирекцією з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом": 1. Враховуючи значний обсяг матеріалів проектної документації - вимогами ТД передбачене ознайомлення з проектом у порядку відповідно до пункту 6 частини ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. 2. Підбір та комплектація обладнання повинні бути виконані відповідно до вимог Додатку 2 до ТД "Технічні вимоги", який містить специфікації обладнання у повному обсязі та їх технічні характеристики. Дані матеріали доступні на сайті електронних закупівель у складі ТД.
Дата відповіді: 18.04.2019 10:46