-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (ремонт та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей та виведення сигналу від АПС на пульт цілодобового спостереження)»
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Період уточнення:
08.05.2019 16:27 - 13.05.2019 16:45
Відповідь надана
Питання
Номер:
e58baed73bd54f1c8facae7a8a193be4
Дата опублікування:
11.05.2019 16:20
Опис:
замість страхового полісу можна надати договір страхування?
Відповідь:
Шановний Учасник, ні, оскільки страховий поліс видається тільки після заключення Договору страхування та внесення страхової премії. Страховий поліс - документ, що видається страховою компанією, який підтверджує договір страхування та містить умови укладеного договору, в якому страховик зобов'язується за конкретну плату відшкодувати страхувальнику збитки, пов'язані з ризиками та нещасними випадками, зазначеними у договорі. Вимога Тендерної документації залишиться не змінною. Дякуємо за питання.
Дата відповіді:
14.05.2019 17:22
Відповідь надана
Копію декларація відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства
Номер:
306a67c9d52e4309a5dea1dc324d8e1f
Дата опублікування:
11.05.2019 15:55
Опис:
Згідно Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки - Цей Порядок визначає процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) (далі - об’єкти нерухомості). Якщо учасник не є новоутвореним підприємством, то він може не подавати зазначений документ?
Відповідь:
Шановний Учасник, відповідно до ст. 57. Кодексу цивільного захисту України та Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р., № 440, початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі – декларація), а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику (перелік суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику визначається центральним органом виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну регуляторну політику, у сфері дозвільної системи і ліцензування господарської діяльності) – також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (далі – оцінка протипожежного стану).
Декларація не подається:
1) на використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
2) орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на цей об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано власником;
3) на використання об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Суб’єкт господарювання набуває право вчиняти дії щодо провадження господарської діяльності, передбачені частиною другою статті 57 Кодексу цивільного захисту України, з дня реєстрації декларації відповідним дозвільним органом.
Тому, якщо Учасник підпадає до одного із критеріїв, де не потрібна зазначена Декларація, пропонуємо написати пояснення та надати підтверджуючі документи. Вимога Тендерної документації залишиться не змінною. Дякуємо за питання.
Дата відповіді:
14.05.2019 17:21
Відповідь надана
Копія страхового полісу відповідальності перед третіми особами Учасника дійсним на весь період виконня умов закупівлі.
Номер:
87d0097917054af18d78ce0f4e2b180b
Дата опублікування:
11.05.2019 15:50
Опис:
Згідно Закону України «Про страхування» страхування в Україні поділяється на добровільне та обов’язкове. Згідно статті 6 Даного закону, одним із видів добровільного страхування є страхування відповідальності перед третіми особами. Відповідно суб’єкти господарювання, які є учасниками в межах даної закупівлі не мають обов’язку – здійснювати страхування відповідальності перед третіми особами. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни.
Відповідь:
Шановний Учасник, цей вид страхування може включати в себе страховий захист від збитків, завданих життю, здоров’ю та/чи майну третіх осіб майном, що знаходиться у володінні, на збереженні чи під контролем Страхувальника (Учасника) у процесі виробничої та господарської діяльності працівниками при виконанні робіт в подібних закупівлях. В разі настання зазначених подій, висуваючи цю вимогу, Замовник, в першу чергу страхує себе від понесення збитків, тому це є обов’язковою умовою до виконання зазначеної закупівлі. Вимога Тендерної документації залишиться не змінною. Дякуємо за питання.
Дата відповіді:
14.05.2019 17:21
Відповідь надана
реєстрація ПЦС
Номер:
63b4e1e281af4b288e4c9f4eff1989ee
Дата опублікування:
11.05.2019 15:46
Опис:
Вимога, яку Ви висунули , це вимога на основі законодавства, яке вже не чинне. Пояснюємо: у розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Саме тому дана Ваша вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС, тому ми вимагаємо виключити цю вимогу з Вашого оголошення!
Відповідь:
Шановний Учасник, вимога про «наявність посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання в єдиній базі даних Центру спостерігання ДСНС України (далі по тексту Посвідчення) або договір оренди/співпраці/субпідряду з підприємством, яке має зазначене Посвідчення» - зумовлена тим, що лише за наявності пульту цілодобового спостереження надавач послуг зможе забезпечити оперативну та повну взаємодію між Замовником та персоналом закладу освіти у випадку виникнення подій, що потребують реагування за допомогою пульта. Передумовою наявності пульту цілодобового спостереження є наявність також достатньої кількості компетентного персоналу Виконавця, який забезпечить оперативне реагування при наявності загрози, швидке інформування при виникненні тих чи інших питань взаємодії, зручність та оперативність при здійсненні сервісних послуг зазначених в закупівлі та ін. Метою формулювання таких вимог є організації порядку в закладі освіти та забезпечення спокою її працівників, а головне дітей. Варто зауважити, що у відповідності до ч. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити, керуючись нормами статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником включено саме ті вимоги, які максимально забезпечують правопорядок в роботі закладах освіти. Дякуємо за питання.
Дата відповіді:
14.05.2019 17:20
Відповідь надана
Вимога
Номер:
b28bc432134f4de3891e481f02191e9e
Дата опублікування:
11.05.2019 15:44
Опис:
Копію відповідної ліцензії, або в разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України та супровідного листа від ДСНС України стосовно видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення - про який супровідний лист йдеться? Якщо є наказ ДСНС і відомості в реєстрі про те, що юр.особа має ліцензію і вона не прининена, то про який супровідний лист йдеться? ДСНС не видає такі листи. Тому просимо виключити припис про супровідний лист про ДСНС та внести зміни.
Відповідь:
Шановний Учасник, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) ліцензія, це запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в ЄДР) та відображається у виписці з ЄДР, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР.
Набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з моменту внесення рішення органу ліцензування про видачу ліцензії до ЄДР та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР.
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 31.05.2016 № 1565/5 «Питання адміністрування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» з 01 липня 2016 року технічним адміністратором ЄДР визначено державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – ДП «НАІС»).
У той же час, звертаємо увагу, що Верховною Радою України прийнято Закон України від 6 жовтня 2016 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності», яким термін створення Єдиного реєстру на базі Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справ про банкрутство, продовжено.
Відповідно до частини п’ятої статті 21 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону до набрання чинності положення про внесення до ЄДР інформації про ліцензування ДСНС формує, веде власний ліцензійний реєстр та оприлюднює прийняті рішення про видачу ліцензій на офіційному веб-сайті. Реєстр анульованих ліцензій відсутній на порталах НАІС та ДСНС, тому Замовник ставить умову в ТД Учаснику надати лист від органу ліцензування ДСНС України стосовно видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, який видається ліцензіатам безоплатно. Дякуємо за питання.
Дата відповіді:
14.05.2019 17:19