-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
№ SH 7.1.10 Система безперебійного живлення для ангіографа
Завершена
2 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період уточнення:
10.04.2019 15:23 - 25.04.2019 16:05
Відповідь надана
Пропозиції щодо удосконалення договору
Номер:
d361967ff10c40c2947701f37473171b
Дата опублікування:
25.04.2019 15:39
Опис:
Просимо внести доповнення до проекту Договору:
Замовник у строк 150 днів з дати підписання цього Договору забезпечує по обом вказаним адресам наступне для можливості встановлення Постачальником ДБЖ:
- наявність погодженого проекту на встановлення ДБЖ, що постачаються;
- виконані підготовчі роботи, згідно вказаного погодженого проекту, включаючи систему кондиціювання, заземлення, освітлення, силові лінії електроживлення з щитом у приміщенні ДБЖ, розподільчі лінії до користувачів (ангіографи), демонтаж транзитних інженерних мереж (водопостачання, та інше) .
Таким чином, згідно умов цього договору, Постачальник поставить ДБЖ на обєкти по вказаним адресам, та виконає їх монтаж на пусконалагоджування у строк, що не перевищить 170 днів.
Відповідь:
Шановний учасник,
Постачальник і Замовник має період контрактних переговорів та підготовки договору. Саме в цей специфікуються і конкретизуються відповідності технічним специфікаціям. Саме тоді буде можливість конкретизувати супровідні послуги.
Дата відповіді:
25.04.2019 15:59
Відповідь надана
Хто виконує та узгоджує проектну документацію
Номер:
552f7c16971845ba8be7e635284ae643
Дата опублікування:
25.04.2019 15:27
Опис:
Дякуємо за відповіді на попередні питання, але прошу чітко визначити, чи включається виготовлення та узгодження проектної документації та отримання дозволу на роботи до відповідальності постачальника ДБЖ?
Постачання, монтаж та пусконалагодження ДБЖ та виготовлення будівельної проектної документації – це зовсім різні галузі бізнесу, більшість компаній не і тим і тим одночасно. Будівельне проектування потребує ліцензії, сертифікату проектувальників. Проведення торгів на постачання ДБЖ лише серед будівельних компаній значно звужує конкуренцію. Крім того, для оцінювання робіт з проектування потрібен великий об’єм інформації, яка не була надана в рамках запрошення до торгів. Тому ми вважаємо більш доцільним не включати виготовлення та узгодження проектної документації та отримання дозволу на роботи до відповідальності постачальника ДБЖ. Але в будь-якому разі потрібна чітка відповідь - Хто виконує та узгоджує проектну документацію.
Відповідь:
Шановний учасник,
Замовник не вимагає в технічному завданні проведення проектних та будівельних робіт там зазначені лише "Постачальник повинен організувати на проектному об’єкті монтаж системи, пуско-налагоджувальні роботи та навчання технічного персоналу з експлуатації обладнання ". Постачальник має надати технічну документацію де буде зазначена специфіка підкючення ( вимоги для підключення та приміщень), ця інформація буде врахована Замовником при проектуванні та здійснені будівельних робіт. Постачальник має змонтувати і ввести в експлуатацію поставлене обладнання в приміщеннях де вже будуть проведені будівельні роботи.
Дата відповіді:
25.04.2019 15:53
Відповідь надана
Строки поставки
Номер:
a5b9e0e14a1044a49f148a191cc0eb95
Дата опублікування:
24.04.2019 17:17
Опис:
З оглядом на те, що подібний товар в Україну завизиться лише на замовлення, просимо збільшити строк поставки товарів до 115 днів. Це дозволить збільшити рівень конкуренції та в решті решт отримати більш вигідні пропозиції. З оглядом на обговорення питань дозвільної документації, можна зробити припущення, що старт робіт з монтажу цього обладнання в будь-якому разі значно затримується.
Відповідь:
Зважаючи на наведені Вами свідчення та проведені консультації з фахівцями вважаємо доцільним збільшити термін постачання товарів до 170 днів. До тендерної Документації внесені зміни.
Дата відповіді:
25.04.2019 14:11
Відповідь надана
Виконання робіт, експертний висновок, дозвіл на роботи
Номер:
072342143f23434299980829a39763f2
Дата опублікування:
24.04.2019 17:14
Опис:
До вартості товару включені роботи з монтажу, пусконалагодженню, навчанню. Як було зазначено в одному з запитань, монтажні та пусконалагоджувальні роботи ДБЖ можливо виконати лише після наявності у Замовника узгодженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу. Для початку виконання розробки проектно-кошторисної документації (робочий проект та кошторис), згідно законодавства, замовник здійснює закупівельну процедуру проектних робіт з отриманням експертизи проекту та кошторису. Зазвичай дана процедура займає - 2 місяці та ще 2 місяці на отримання експертизи з виправленням усіх зауважень.
Наступним кроком Замовника є оформлення документів для реєстрації та отримання: - отримання повідомлення про початок будівельних робіт; -оформлення Декларації про початок будівельних робіт; - -оформлення Декларації в Управління державного архітектурно-будівельного контролю про готовність до експлуатації; - укладення договору авторського нагляду; - укладення договору з технічним наглядом; оформлення вказаних документів зазвичай триває приблизно 2 місяці.
До того ж, у місці встановлення ДБЖ необхідно забезпечити певні умови по мікроклімату (встановлення промислових кондиціонерів), будівельно-монтажні роботи по облаштуванню приміщення згідно державних будівельних норм, точки підключення ДБЖ у розподільчі щити 380В, кабельні траси, тощо. Ці розділи також потребують закупівельної процедури, розробки проектно-кошторисної документації та оформлення реєстрації дозволів та необхідних документів.
Загалом проведення закупівельної процедури на проектно-кошторисну документацію (електрика, кондиціювання, будівельно-монтажні роботи, тощо), розробка Робочого проекту та кошторису по вказаним розділам, оформлення усіх вищевказаних дозволів зазвичай у подібних випадках потребує значно більше, ніж 45 днів, а саме у середньому біля 6-ти календарних місяців. Та виконується окремою проектною організацією та Замовником. Без виконання вищевказаних задач законне встановлення ДБЖ у приміщенні Замовника неможливе.
В документах даної закупівельної процедури ніде не сказано, в чию зону відповідальності входить надання та узгодження проектної документації, реєстрація та отримання дозволів, та надання необхідних матеріалів для монтажу (наприклад – кабель), підготовку в приміщенні певних кліматичних умов, проведення будівельних робіт, модернізацію щитового обладнання 380В. Якщо це відповідальність Замовника, то Виконавець несе ризики, пов’язані з тим, що неможливо приступити до виконання робіт через затримку з документами (з досвіду – до півроку) та своєчасно отримати оплату вже поставленого Товару, згідно умов Договору.
Таким чином, поставлений Товар (ДБЖ) не може бути законно змонтований на площадці Замовника ще приблизно півроку. Любий незаконний монтаж обладнання призводить до значних штрафів як Замовника, так і виконавця зі сторони державної архітектурної інспекції, тому він неможливий.
Беручи до уваги вищезазначену інформацію, просимо Вас виключити із закупівельної документації вимоги щодо монтажу ДБЖ та іх пусконалагоджування, та збільшити термін постачання Товару до 115 днів.
Збільшення строку постачання Товару зменшує його Вартість, що заощаджує витрати, та розширює коло потенційних учасників у цій закупівельній процедурі.
Відповідь:
Шановний учасник,
Закупупівля дороговартісного обладнання без монтажу та підключеня позбавлена сенсу. Зважаючи на наведені Вами свідчення та проведені консультації з фахівцями вважаємо доцільним збільшити термін постачання товарів до 170 днів. До тендерної Документації внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
25.04.2019 14:08
Відповідь надана
"Акумуляторні батареї - 2 комплекти."
Номер:
ae39ff378b0142998f19664631657c35
Дата опублікування:
23.04.2019 18:48
Опис:
Шановний Організатор,
Не зрозуміло що мається на увазі у п.14. Комплектація. - "Акумуляторні батареї - 2 комплекти."
Кількість та ємність батарей можна вирахувати з вашої вимоги "Час резервування при навантаженні 100 кВт на систему - не менше 5 хв." І у різних виробників можуть бути різні набори батарей для забезпечення такого часу підтримки.
При цьому вказано, що Шафа/Cтелаж для АКБ -1 шт.
А що ж в такому разі "комплект батарей" ? і чому їх самє два ?
Дякуємо !
Відповідь:
Шановний учасник, змінені вимоги в Технічній специфікації щодо акумуляторних батарей: Час резервування при навантаженні 100 кВт не менше 5 хвилин. Кількість АКБ та спосіб комутаціїзазначає учасник (виробник). АКБ повинні бути 2019 року виготовлення. Кількість АКБ, тип АКБ, схему підключення надати разом з тендерною пропозицією.
Дата відповіді:
25.04.2019 13:59
Відповідь надана
перерахунок вартості при зміні курсу валюти
Номер:
0aa411143d79451486ee922c1151c0a9
Дата опублікування:
23.04.2019 18:36
Опис:
Обладнання ДБЖ в Україні не виготовляється. Таким чином вартість обладнання містить 100% валютну складову. Щоб зменшити ризики постачальника, які впливають на вартість обладнання, прохання додати можливість перерахунку вартості обладнання взалежності від курсу іноземної валюти.
Відповідь:
За правилами конкурентних торгів ціна договору не може бути змінена після оголошення переможця торгів. У відповідності до Керівництва Світового банку "Procurement Manual For Conducting Very Small-Value Procurement Under IBRD Loans, IDA Credits and Grants, June 2015" з рекомендованими зразками контратів закупівлі - ціна контракту є фіксованою і відповідає (ціні пропозиції вираженій у національній валюті) учасника визнаного переможцем торгів.
Дата відповіді:
24.04.2019 15:08
Відповідь надана
прив'язка оплати за обладнання до закінчення виконання робіт
Номер:
2c9809394d674529b6f1f0ac3d5d15cb
Дата опублікування:
23.04.2019 18:32
Опис:
В пункті 3 додатку 2 Договору вказано, що оплата здійснюється «після виконання останнім своїх зобов'язань за цим Договором включаючи монтаж, введення в експлуатацію обладнання та навчання персоналу, окрім гарантійних зобов'язань»
В Додатку 3 Договору вказано «Постачальник повинен провести на проектних об’єках монтаж системи, пуско-налагоджувальні роботи та навчання технічного персоналу з експлуатації обладнання не пізніше ніж 10 днів після доставки обладнання»
Згідно Законодавства, для виконання монтажу та введення в експлуатацію, необхідно виконати проект згідно ДБН (Державні Будівельні Норми), отримати позитивний експертний висновок, отримати дозвіл ДАБі на роботи, виконати роботи згідно проектної документації. Для цього необхідно з Замовником мати договір на виконання робіт. Об’єм та вартість робіт визначається проектною документацією. Це окрема процедура і окрема закупівля. В даному випадку відбувається Закупівля обладнання. Оплата постачальнику за поставлене обладнання не повинна бути прив’язана до закінчення виконання монтажних робіт. Прохання внести зміни в документацію щодо оплати за поставлене обладнання.
Відповідь:
Сто відсотків ціни товарів може бути сплачено лише після проведення всіх зобов'язань за Договором. Але, враховуючи вищенаведені аргументи ми збільшуємо термін постачання обладнання за договорм до 45 днів, передбачаючи, що такий термін буде достатнім для підготовки будівельної документації та отримання Замовником всіх необхідних дозволів.
Дата відповіді:
24.04.2019 13:18
Відповідь надана
Доставка та документація
Номер:
4d9dbdd66d16455c82f0fddd88dddded
Дата опублікування:
23.04.2019 11:58
Опис:
Перелік документів, що вимагається пунктом 9 (доставка та документація), не відповідає даному випаду, коли товар передається покупцю після проведення робіт з монтажу, пусконалагодження та навчання (цей перелік призначений для закупівлі товарів на умовах CIP) з оглядом на таке:
a. Документи перевізника не можуть бути надіслані покупцеві за тиждень, оскільки процес перевезення по Україні триватиме не більше доби.
b. Немає сенсу покупцю отримувати інформацію про місце завантаження, дату відправки, порт розвантаження.
c. На практиці в Україні як документ транспортування може застосовуватися товарно-транспортна накладна, але в даному випадку вона не передається покупцю, оскільки вантаж отримує не покупець, а постачальник.
d. Рахунок-фактура на момент відправки товару є передчасним, оскільки підстави для оплати виникнуть лише після проведення робіт.
e. Вимога саме попередньої оплати фрахту є безпідставною для даного випадку (це не CIP).
f. Пакувальні листи не потрібні покупцю, оскільки він приймає товар вже розпакованим та змонтованим.
g. При завезенні в Україну систем безперебійного живлення свідоцтво про походження у більшості випадків не оформлюється, оскільки для цієї категорії товарів немає пільг, пов’язаних з країною походження. Вимагання цього документа значно звужує конкуренцію.
h. В комерційній практиці України немає стандартної форми свідоцтва якості або стандартних вимог до цього документу.
З оглядом на зазначене вище просимо замінити вимоги цього пункту на вимогу: «Постачальник зобов’язаний попередити покупця про дату доставки Товару за 2 робочих дні».
Відповідь:
Термін 1 тиждень є мінімально можливим для організації прийому товару. Мають бути готові матеріально-відповідальні особи, готові приміщення для прийому товару. В більш стислі терміни виникають ризики зриву прийомки. Вимога контракту залишається без змін.
Щодо інших вимог документів розділу "8. Доставка та документація: терміни їх подання" та їх повний перелік та терміни подання можуть бути уточнені на етапі контрактних переговорів в залежності від специфіки постачальника способу відправлення вантажу. Але в будь-якому випадку: пакувальні листи необхідні так як специфікація товарів містить комплектацію наявність якої необхідно перевірити при прийомці товару. Товари невідомого походження, також, не можуть бути поставлені в лікувальні установи.
Дата відповіді:
23.04.2019 13:58
Відповідь надана
Страхування
Номер:
dfd57f2521394fc5bcba27b24f010c13
Дата опублікування:
23.04.2019 11:51
Опис:
3. П. 6 (Страхування) розділу «терміни та умови постачання» вимагає, зокрема, страхування від втрат виробництва. Ця вимога на практиці є неможливою для виконання через неможливість ідентифікації екземплярів обладнання, які страхуються, неможливість визначення точних часових рамок виробництва та з інших причин. Далі, вимагається назвати Покупця в якості одержувача вантажу. Проте, обладнання передається Покупцю лише після монтажу, пусконалагодження та навчання персоналу, при чому страховка не покриває період виконання цих робіт. Таким чином, фактично одержувачем вантажу з точки зору процесу страхування є постачальник, а покупець отримає обладнання разом з виконаними роботами вже після того, як страховка перестане діяти. Крім того, втрати під час транспортування є ризиками постачальника, а не покупця. Крім того, вимога наявності страховки збільшує вартість товару. Тому просимо відмінити вимогу страхування, тим самим надаючи постачальнику можливість самому визначатись щодо роботи з ризиком втрати вантажу.
Відповідь:
Тендерна документація змінена, пункт "Страхування" видалений
Дата відповіді:
23.04.2019 14:01
Відповідь надана
Строк поставки товару
Номер:
4fefbc05309544a1997b058823e8b050
Дата опублікування:
22.04.2019 17:19
Опис:
В запрошенні наведено строк доставки товару (не більше 30 календарних днів). Такі терміни постачання можливі лише при наявності обладнання на складі. Але при цьому виникають ризики для Замовника, пов’язані з умовами зберігання товару, з датою виготовлення акумуляторних батарей. Чи можливе постачання обладнання одразу з заводу виробника? Терміни постачання будуть більші ніж 30 днів, проте для експлуатації не буде ризиків пов’язаних з умовами тривалого зберігання чи придбання технічно застарілого обладнання. Просимо продовжити строк поставки товару.
Відповідь:
Шановний учасник,
Надайте пропозицію щодо реально можливих термінів постачання. Ми їх розглянемо, та за можливості внесемо зміни до вимог постачання.
Дата відповіді:
23.04.2019 09:06