-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне
Завершена
352 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Період уточнення:
16.05.2019 14:51 - 24.05.2019 11:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
74d0a49917444684b8226ac19bd77c35
Дата опублікування:
20.05.2019 16:28
Опис:
Ваша тендерна документація включає наступні вимоги, які я, як потенційний учасник закупівлі, вважаю Вам необхідно змінити, а саме:
1. «Для підтвердження відповідності товару технічним вимогам учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції скановану копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі даних торгів, та дозвіл на використання сертифікату генетичних та технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію від виробника.»
Призначення Сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію втановлюється ДСТУ 7146:2016, у якому йдеться:
«6. Для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів.
За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик (додаток А).»
«Додаток А
Перелік параметрів, що зазначають у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля згідно з міжнародною системою кодифікації вугілля середньогота високого рангів. (позначення згідно з ГОСТ 27313–95 (ISO 1170–81))
А.1 Основні параметри для визначення 14-знакового коду».
Зрозуміло, що цей сертифікат не має жодного відношення до «підтвердження відповідності товару технічним вимогам». На підставі показників якості, отриманих при лабораторному дослідженні окремої проби вугілля (близько 5 кг), складається сертифікат, головна іноформація в якому – 14-знаковий код згідно з міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів, але він не має жодного відношення до вимог Замовника та до вугілля, яке буде запропоноване учасниками.
До речі, на підставі п. 7.10 ДСТУ 7146-2010 «Під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації.» Де йдеться «про підтвердження відповідності товару технічним вимогам»? Вивчайте матеріальну частину, а потім висувайте законні вимоги.
Вимоги про надання цього документу неодноразово були розглянуті на засіданнях уповноваженого органу та визначені як незаконні.
Викликає здивування Ваша вимога надати «дозвіл на використання сертифікату генетичних та технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію від виробника» «для підтвердження відповідності товару технічним вимогам». Виключить, будь ласка, цю маячню.
Прошу вилучити ці вимоги з тендерної документації як дискримінаційні.
2. «Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля (шахтою, вугільною компанією, тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки. Вказана вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля. У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками і виробником.»
За Вашою формулою, я, як покупець у покупця, повинен відслідкувати увесь ланчужок від виробника вугільної продукції, через ДП «Вігілля України», як основного покупця вугільної продукції в Україні, через гуртового покупця вугільної продукції у ДП «Вугілля України», через невідому мені кількість інших підприємств та осіб, які мали відношення до потенційно Вашого вугілля, а потім, через той самий ланцюг, повинен вимагати у підприємств, які мені, як Учаснику, та Вам, як Замовнику нічого не винні виконання Ваших незаконих вимог про надання доказів, договорів, дозволів, сертифікатив та іншої маячні, яка не має жодного відношення до предмету закупівлі,. Доречі, ці документи, зрозуміло, містять комерційну таємницю підписантів, які не мають, та не можуть мати відношення до Вашої закупівлі. Ви грубо порушуєте п. ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та неприпустимо звужуєтете коло учасників процедури закупівлі лише тими, які вже мають вказані документи у своєму розпорядженні. Доречі, іх обов`язкова наявність у розпорядженні потенційних учасників торгів не передбачена жодним нормативно-правовим актом України, крім Вашої тендерної документації. Ви грубо порушуєте усі принципи проведення закупівель в Україні. Вважаю за необхідне виключити ці дискримінаційні вимоги з Вашої тендерної документації.
3. «Перевірку товару на якість здійснюватиме будь-яка незалежна лабораторія за вибором замовника.». Навіть, Ваша лікарняна лабораторія, яка проводить дослідження аналізів?
Взагалі, здається що Замовник проводить конкурс на наявність документів на досить екзотичну марку вугілля, якість якого не відповідає вимогам основного для предмету закупівлі ДСТУ 7146-2010. Сподівась, що у разі необхідності, Ви зможете документально довести, що «за основними характеристиками даний товар є таким, що оптимально відповідає потребам замовника і в той же час являється економічно вигідними та надійним, що є значною економією бюджетних коштів»?
Прошу виключити дискримінаційні вимоги з тенедерної документації та привести її у відповідність до норматино-правових актів та законів, діючих на території України.
Відповідь:
1. На виконання вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики вугілля кам’яного, що закуповується замовником, у тому числі показники зольності на сухий стан палива та загальної вологи на робочий стан палива. При цьому зазначено, що для підтвердження відповідності товару технічним вимогам учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції скановану копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі даних торгів. Дана вимога тендерної документації встановлена з огляду на ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», пунктом 7.10 якого передбачено: «Під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик – чотири роки. (*Виданий ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ДП «УкрНДІвуглезбагачення».)». Додаток А (обов’язковий) до ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» містить перелік параметрів, що зазначаються у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристиках вугілля згідно з міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів (позначення згідно ГОСТ 27313-95 (ISO 1170–81)), серед яких, зокрема: зольність на сухий стан палива (п.А.1.6.) та загальна волога на робочий стан палива (п. А.2.1.). Зрозуміло, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію в повній мірі відображає інформацію про відповідність або невідповідність товару, що пропонується учасниками, технічним характеристикам, встановленим замовником в тендерній документації. Не вбачаємо за необхідне вилучати з тендерної документації вимогу про надання в складі пропозиції копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію та дозвіл від виробника на його використання.
2. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З метою підтвердження спроможності учасника забезпечити поставку товару, замовником в тендерній документації встановлено вимогу до учасників підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля (шахтою, вугільною компанією, тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки. Вказана вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля. У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками і виробником. Жодним чином дана вимога не обмежує коло учасників адже допускає співпрацю учасника з будь-яким виробником вугілля (шахтою, вугільною компанією, тощо) або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем. Незрозуміло яким чином дана вимога може створювати перешкоду для участі в торгах учасникам, які в своїй діяльності дотримуються норм чинного законодавства України. Не вважаємо за необхідне вилучати з тендерної документації дану вимогу.
3. Згідно частини першої статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
При цьому Закон не містить положень, які передбачають зобов’язання Замовника надавати відповідь на припущення або сподівання учасників.
Дата відповіді:
23.05.2019 13:15
Відповідь надана
Фракція вугілля
Номер:
03de62e7021347da8251edb8a66b4b7f
Дата опублікування:
16.05.2019 23:18
Опис:
Доброго дня. Ви вимагаєте марку вугілля ДГКО.
Яку фракцію, тобто розмір вугілля Ви вимагаєте?
Відповідь:
Згідно п. 3.1. ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6—100 мм) – ГОСТ 19242.
Згідно «ГОСТ 19242–73 Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков» вугілля буре, кам’яне та антрацит поділяється на класи [далі – мовою оригіналу]: плитный (П) – 100-200(300) мм, крупный (К) – 50-100 мм, орех (О) – 25-50 мм, мелкий (М) – 13-25 мм, семечко (С) – 6-13 мм, штыб (Ш) – 0-6 мм, рядовой (Р) – 0-200(300) мм. Допускаются классы с заменой соответственно верхнего и нижнего пределов крупности 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм и 6 мм на 5 (8) мм, а также совмещенные классы ПК, КО, ОМ, МС при условии соотношения между нижним и верхним пределом не более 1:4 и классы ОМСШ, МСШ и СШ, а также 13-100 мм и для упрощенных сортировок класс 25-200 (300) мм.
Таки чином розмір кусків вугілля класу КО визначається з урахуванням ГОСТ 19242.
Дата відповіді:
17.05.2019 12:05