• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення про евакуацію людей з розробкою та затвердженням проекту системи. «ДК 021-2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи

1. Загальні вимоги до виконання робіт: Виготовлення робочого проекту протипожежної системи та оповіщення про евакуацію людей. Встановлення систем пожежної сигналізації (Облаштування системи протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» Проходження у відповідних державних органах експертизи робочого проекту, оформлення проектно-технічної документації, відповідно до технічного завдання. ? Монтаж обладнання і пуско-налагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей повинні проводитись на основі документів: ДБН А.2.2-3-2012 «Склад, порядок розробки, узгодження і затвердження проектної документації для будівництва»: ГОСТ 12.4.009-83 «ССБТ. Пожежна техніка для захисту об'єктів . Основні види. Розміщення та обслуговування»: НАПБ А.01.001 -2004 «Правила пожежної безпеки в Україні»; ПОЕ «Правила обладнання електроустановок », 2007 г.; ДБН В.2.2-9-2009 «Загальні приміщення і будівлі», ДБН В.2.5-56-2010 «Пожежна автоматика приміщень і будівель»; ДБН В. 1.1-7-2002 «Пожежна безпека об'єктів будівництва». Комплекс технічних засобів системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей з підключенням до Пульту централізованого спостереження повинен мати модульну структуру будови і розрахований на цілодобову роботу, надійно забезпечувати контроль стану охоронних зон: норма, несправність, пожежа. Забезпечувати гарантійне виявлення ранніх спалахів горіння та видавати сигнал сповіщення. Обладнання, яке використовується повинно мати не менше 10% запасу шлейфів, забезпечувати можливість нарощування комплексу. Програмно-апаратний комплекс збору, обробки, відображення інформації та управління повинен забезпечувати: прийом і обробку інформації від сповіщувачів, видачу сигналів управління виконуючим приладам, постановку під охорону, захист паролем входу в систему для адміністрування. Джерела безперебійного живлення повинні забезпечувати при відключенні основного живлення (220 В) роботу всієї системи в черговому режимі не менше 24 годин та менше З години в режимі «Пожежа». Обладнання систем пожежної сигналізації розташовується в приміщенні головного посту охорони (диспетчерської). 2. Вимоги до організації та порядку надання послуг: - роботи проводити суворо дотримуючись вимог будівельних норм та правил, з дотриманням санітарних, протипожежних правил техніки безпеки - згідно ПОЕ, ДНАОП 0.00-1.21-98, СНІП 3.05.06-85, НПАОП 0.00-1.30-01. 3. Вимоги до якості робіт: - якість виконаної підрядчиком роботи повинна відповідати вимогам, які пред'являються до робіт відповідного роду; - підрядчик може прийняти на себе згідно договору обов'язок виконання роботи відповідним вимогам якості більш високим ніж встановлені обов'язковим для сторін вимогам; - технології та методи виробництва робіт - згідно з діючими нормами. В разі якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - вважати, що міститься вираз «або еквівалент»! 4. Виконання проектних та монтажних робіт: Встановлення систем пожежної сигналізації та оповіщення про евакуацію людей Проектом передбачити систему пожежної сигналізації . Система повинна проектуватися на базі обладнання сертифікованого в Україні. Вибір типу системи пожежної сигналізації виконати відповідно вимог ДБН В.2.5.56-2014 ДОДАТОК А (обов’язковий). Прилад приймально-контрольного пожежного (далі ППКП) системи пожежної сигналізації та обладнання радіомоніторингу встановити в приміщенні на конструкціях, виконаних з негорючих матеріалів згідно ДСТУ Б В.2.7-19. Технічні засоби виявлення пожежі в захищуваних приміщеннях використовуються пожежні сповіщувачі, призначені для збирання інформації про наявність ознак пожежі в приміщеннях, які контролюються. Сповіщувачі обрати з урахуванням умов експлуатації в приміщеннях, що захищаються, та вимог ДСТУ-H CEN/TS 54-14. Пожежні сповіщувачі повинні забезпечувати надійне виявлення вогнища пожежі в конкретних приміщеннях, що захищаються, і передавати сигнал про пожежу до ППКП на ранній стадії розвитку пожежі. При виборі сповіщувачів враховувати імовірнісний характер загоряння і процес розвитку в часі основних факторів пожежі: підвищення температури, виникнення диму. Резерв ємності ППКП повинен бути не менше 10%. Передбачити обладнання з можливістю розширення ієрархічної системи. Необхідно забезпечити формування сигналів "Пожежа" окремо по кожній зоні. Ці сигнали повинні передаватися до устаткування систем протипожежного захисту (програмно або фізично). Також передбачити сигнали для підключення системи радіомоніторингу з видаванням сигналу про пожежу на пульт централізованого спостереження. Прокладання кабелів крізь стіни та перекриття виконати в металевій або ПВХ трубі. За ступенем забезпечення надійності електропостачання електроприймачі установок системи пожежної сигналізації передбачити за І-ою категорією згідно ПУЭ. Система повинна функціонувати в цілодобовому режимі без права відключення. При прокладанні кабельних мереж на висоті менше, ніж 2,2 м від підлоги, захистити їх від механічних ушкоджень (прокладання в кабельних каналах, лотках, гофротрубі). Кабелі живлення системи пожежної сигналізації повинні зберігати цілісність під дією стандартного температурного режиму (далі СТР). Проектування та монтаж виконати згідно вимог В.2.5.56-2014, ДСТУ-H CEN/TS 54-14, технічної документації заводів-виробників та чинних нормативно-правових документів.

Завершена

940 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 800.00 UAH
Період уточнення: 13.02.2019 15:00 - 19.02.2019 15:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: de2747f496944379a431b7eac399e6ec
Дата опублікування: 18.02.2019 14:38
Опис: Чи можна замість дозволу на роботи підвищеної небезпеки надати декларацію? Адже відповідно до Порядку видачі дозволів на роботи підвищеної небезпеки, зараз видають саме її. Просимо надати відповідь.
Відповідь: До розгляду будуть прийматись пропозиції учасників з дозволом та зареєстрованою декларацією на на роботи підвищеної небезпеки
Дата відповіді: 18.02.2019 16:19
Відповідь надана

Будівельна ліцензія

Номер: c90968173fdd4a80a612756224196b0a
Дата опублікування: 18.02.2019 14:37
Опис: по-перше, Замовником визначено предмет закупівлі - «ВСТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ». Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає: «Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є ВИЧЕРПНИМ, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений\збільшений. Про подібне йдеться і у ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що йдеться про ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. по-друге, згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а саме: виконання дозвільних та реєстраційних функцій у БУДІВНИЦТВІ у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13 квітня 2011 р. № 466 надає роз’яснення, що «будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту». Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». Законодавець чітко зазначає - суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ. по-третє, відповідно до Переліку будівельних робіт, які НЕ ПОТРЕБУЮТЬ документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406, а саме пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. Звертаємо Вашу увагу, що даний пункт саме і охоплює предмет закупівлі, оголошеної Замовником – встановлення системи пожежної сигналізації. Тому просимо виключити вимогу про ліцензію ДАБІ та внести зміни!
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації, а саме Додаток 1 (табл.2, п.2), Додаток 5 (таблиця 7), де потрібно надати одну ліцензію ДСНС, ЯКА НАДАЄ ПРАВО ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, В ТОМУ ЧИСЛІ МОНТАЖ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ.
Дата відповіді: 18.02.2019 15:54
Відповідь надана

ЛІцензія ДАБІ

Номер: 2981f6a7cc9c4b30995b65962cefb2b6
Дата опублікування: 18.02.2019 14:36
Опис: 1) яке відношення має згадана ліцензія до предмету оголошеної закупівлі? Згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України визначає, що ДАБІ здійснює ліцензування видів господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, та здійснення контролю за додержанням суб’єктами господарювання ліцензійних умов провадження видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Подібне міститься і в пункті 1 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури говорить про те, що «Цей Порядок, що розроблений відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності”, встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками». А пункт 2 цього ж Порядку визначає: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». (Чітко зазначено, суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не пожежну, або будь-яку іншу, а БУДІВЕЛЬНУ!). Наприклад, ст. 32 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» чітко розписує, що до значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти: пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини"; об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки"; житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті. Отже, перша вимога: обґрунтуйте\надайте підтвердження того, що Ваша будівля належить саме до однієї з зазначених категорій, щоб ми розуміли для того Ви вимагаєте саме дану ліцензію. 2) Ваш предмет закупівлі – встановлення пожежної сигналізації. Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме частина 1 передбачає «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Постає питання: НАВІЩО для виконання робіт протипожежного призначення ліцензія на створення об’єктів? Ми не збираємося будувати пожежну сигналізацію, ми її не виробляємо, тим паче, ми її не конструюємо, ми її лише ВСТАНОВЛЮЄМО! Законодавець пред’являє до нас, як суб’єкта, який надає послуги та виконує роботи протипожежного призначення, лише одну вимогу – ЛІЦЕНЗІЮ. Ми не повинні додатково отримувати інші дозвільні документи, тип паче інші ліцензії на ті види госп. діяльності, якими ми не займаємося, просто через Ваше бажання!!! Покладаючи таку додаткову вимогу на потенційних учасників, Ви порушуєте принципи ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – принцип максимальної економії та ефективності. Просимо надати роз’яснення з приводу даного питання, виключити дану неправомірну вимогу та внести зміни до Тендерної документації. Ми бачили Вашу відповідь на попереднє схоже запитання і просимо НАДАТИ конкретне посилання на нормативно-правовий акт, де зазначено, що «монтаж інженерних систем (вентиляція, охоронна системи) це також будівництво, але інженерної інфраструктури». Також зверніть увагу на ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що це є ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам дві ці різні ліцензії? Чекаємо на відповідь.
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації, а саме Додаток 1 (табл.2, п.2), Додаток 5 (таблиця 7), де потрібно надати одну ліцензію ДСНС, ЯКА НАДАЄ ПРАВО ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, В ТОМУ ЧИСЛІ МОНТАЖ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ.
Дата відповіді: 18.02.2019 15:52
Відповідь надана

дозволів на виконання робіт

Номер: a0f536fd5e9b47bdb9547e7ebb79227b
Дата опублікування: 16.02.2019 22:50
Опис: згідно-ПОСТАНОВА КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки.... в наявності буває дозвіл на виконання робіт а не дозвіл на початок робіт. Скорегуйте будь ласка вимогу
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації Додаток 5 вимагається : - діючий дозвіл виданий Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності). Де йдеться про наявність Дозволу з нагляду за охороною праці, а не термін його видачі. Тому тендерний комітет буде приймати до розгляду пропозиції учасника з ДОЗВОЛОМ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ з додатком на певний вид робіт та строк його дії, який має бути дійсним під час виконання заявлених робіт, а саме до кінця 2019р.
Дата відповіді: 18.02.2019 10:40
Відповідь надана

дозвіл

Номер: e968addf84fa4c58b2227ec8c3bb1af6
Дата опублікування: 16.02.2019 15:17
Опис: ви просите: "діючого дозволу виданого Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності)". по перше так як зпочатку буде проводитись проектування а потім експертиза а уж за нею роботи то ми не знаємо чітку дату початку монтажних робіт. По друге є такий документ як ДОЗВІЛ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ з додатком на певний вид робіт та строк його дії. Тобто замість "початку робіт" пишеться "виконання робіт". ПИТАННЯ. ВАМ підходить "ДОЗВІЛ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ з додатком на певний вид робіт та строк його дії
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації Додаток 5 вимагається : - діючий дозвіл виданий Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності). Де йдеться про наявність Дозволу з нагляду за охороною праці, а не термін його видачі. Тому тендерний комітет буде приймати до розгляду пропозиції учасника з ДОЗВОЛОМ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ з додатком на певний вид робіт та строк його дії, який має бути дійсним під час виконання заявлених робіт, а саме до кінця 2019р.
Дата відповіді: 18.02.2019 10:40