• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Запасні частини до пасажирських вагонів

Запасні частини до пасажирських вагонів

Завершена

743 251.06 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 359.04 UAH
Період уточнення: 06.03.2019 16:47 - 24.03.2019 09:00
Відповідь надана

Збільшення очікуваної вартості

Номер: 901ded305b0f4f0d9d930de70928207b
Дата опублікування: 11.03.2019 15:15
Опис: Наше підприємство є вітчизняним виробником запасних частин для залізничного транспорту. Проаналізувавши очікувану вартість закупівлі, доводимо до Вашого відома, що собівартість виробництва даної продукції вище ніж очікувана вартість по даному лоту. Зростання собівартості виробництва продукції обумовлено зростанням заробітної плати та підвищенням цін на матеріали для виробництва даної продукції. Крім того у 2-му кварталі очікується підвищення тарифів на електроенергію на 15% для підприємств. З метою постачання якісної продукції та вчасного забезпечення підприємства Укрзалізниці продукцією для можливості виконання планів, просимо Вас збільшити очікувану вартість на 15%. У разі необхідності буде надано підтвердження щодо середньоринкової вартості продукції. Сподіваємось на розуміння
Відповідь: У філії "ЦЗВ" відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Дата відповіді: 25.03.2019 13:24
Відповідь надана

Збільшення очікуваної вартості

Номер: d9cd18387c6743cab0a2120f5d18a2ee
Дата опублікування: 11.03.2019 15:13
Опис: Наше підприємство є вітчизняним виробником запасних частин для залізничного транспорту. Проаналізувавши очікувану вартість закупівлі, доводимо до Вашого відома, що собівартість виробництва даної продукції вище ніж очікувана вартість по даному лоту. Зростання собівартості виробництва продукції обумовлено зростанням заробітної плати та підвищенням цін на матеріали для виробництва даної продукції. Крім того у 2-му кварталі очікується підвищення тарифів на електроенергію на 15% для підприємств. З метою постачання якісної продукції та вчасного забезпечення підприємства Укрзалізниці продукцією для можливості виконання планів, просимо Вас збільшити очікувану вартість на 15%. У разі необхідності буде надано підтвердження щодо середньоринкової вартості продукції. Сподіваємось на розуміння
Відповідь: У філії "ЦЗВ" відсутні підстави щодо збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Дата відповіді: 25.03.2019 13:23
Відповідь надана

Просимо внести зміни до тендерної документації в частині підтвердження статусу платника податків

Номер: d99eb8ecda2843b8a3cba177cc8d243c
Дата опублікування: 09.03.2019 17:43
Опис: На підтвердження статусу платника податків, вимогою п.2 Додатку №2 встановлено надання: - для платників податку на додану вартість – витяг (виписка) з реєстру платників ПДВ або скановану копію (оригіналу або копії документа). Або Скановану копію (оригіналу або копії документа) свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.). Або - для не платників податку на додану вартість – оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків або скановану копію (оригіналу або копії документа). Наше підприємство зареєстровано платником податку до 01.01.2014 р., але на сьогоднішній день має тільки витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Поточна редакція тендерної документації перешкоджає участі нашому підприємству у закупівлі, тому що ми не маємо можливостей надати скановану копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, у зв’язку з чим, просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Відповідь: Пунктом 2 Додатку 2 до ТД встановлено перелік документів щодо підтвердження статусу платника податків Учасника. Учасник, який зареєстрований платником податків до 01.01.2014 р. може подати: або скановану копію (оригіналу або копії документа) свідотства про реєстрацію платника податку на додану вартість, або витяг (виписку) з реєстру платників ПДВ або скановану копію (оригіналу або копії документа).
Дата відповіді: 26.03.2019 18:43
Відповідь надана

Який термін видачі довідки з банку?

Номер: 8eaba5ac1b364af5b67175787b7aca27
Дата опублікування: 09.03.2019 17:43
Опис: В Додатку №6 у Розділі ІІ, п.2.1 міститься вимога щодо надання Довідки з банку про відкриті рахунки, які будуть внесені до договору та за якими буде здійснюватись оплата. Роз’ясніть, будь ласка, ця довідка повинна бути виданою до кінцевого строку подання тендерних пропозицій чи після повідомлення про намір укласти договір?
Відповідь: Довідка банку про відкриті рахунки, які будуть внесені до договору та за якими буде здійснюватися оплата, повинна містити інформацію про відкриті рахунки та повинна бути дійсною на момент подання цієї довідки. Замовник не визначає строки дії або дату видачі такої довідки.
Дата відповіді: 26.03.2019 18:45
Відповідь надана

Для чого в тендерній документації вимагається двічі один й той самий документ у різних додатках?

Номер: 10c7fe92ffae44b69fb4c7410618c65e
Дата опублікування: 09.03.2019 17:42
Опис: Пунктом 2.5 Додатку №1 тендерної документації наведена вимога, що «Учасник повинен надати довідку довільної форми, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля.», та пунктом 6.1 Додатку №2 – «Документ, який повинен подати Учасник для підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Складається в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника.». Для чого в тендерній документації вимагається двічі один й той самий документ? При цьому, Додаток №2 називається «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону». Звертаємо увагу Замовника на те, що Статті 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не містять вимог щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, які передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. У зв’язку з чим, вимагаємо привести текст тендерної документації у відповідність до Закону, та видалити вимогу щодо надання одного й того документу двічі (в складі документів на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та в складі документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону).
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 26.03.2019 18:35
Відповідь надана

Просимо надати роз’яснення стосовно таблиці під назвою «Вимоги до оцінки відповідності продукції»

Номер: 890e142dd11e40b895697e37e3c62e64
Дата опублікування: 09.03.2019 17:42
Опис: Наприкінці Додатку №1 тендерної документації міститься таблиця під назвою «Вимоги до оцінки відповідності продукції», в якій проставлені знаки «-» та «+» у відповідних колонках. В тендерній документації відсутні жодні посилання на цю таблицю, та вимоги щодо обов’язкового дотримання учасниками зазначеної в неї інформації. Отже, просимо надати роз’яснення стосовно цієї таблиці: 1) для чого в тендерній документації приведена ця таблиця? 2) що позначають знаки «-» та «+» у відповідних колонках? та внести відповідні зміни до тендерної документації, із посиланням на обов’язковість керуватися вимогами цієї таблиці при наданні документів, викладених у Вимогах до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку №1, в разі якщо Замовник саме з цією ціллю наводить її у тендерної документації.
Відповідь: Дана таблиця приведена для допомоги учаснику у підготовці тендерної пропозиції. Знаком "+" у відповідній колонці позначена обов’язковість даної вимоги.
Дата відповіді: 26.03.2019 18:31
Відповідь надана

Тендерна документація не відповідає Ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: b6cf5fa67f354e5aa76a33727c0551f2
Дата опублікування: 09.03.2019 17:42
Опис: Пунктом 7.5 тендерної документації передбачається, що «Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними у випадках, передбачених частинами першою та другою статті 31, частиною третьою статті 32 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.», що суперечить чинному законодавству. Адже, в частині першій Ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» говориться про те, що «Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Отже, з аналізу вищевказаного вбачається, що положення тендерної документації в частині повернення забезпечення виконання договору, не відповідає цьому ж положенню, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» у Ст.26. Своїми діями Замовник грубо порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та законні права та інтереси учасників. Вимагаємо усунути наведене вище порушення та привести положення тендерної документації в частині повернення забезпечення виконання договору у відповідність до чинного законодавства (частина перша Ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 26.03.2019 18:28