-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони майна)_7783675
Завершена
1 249 521.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 495.21 UAH
мін. крок: 1% або 12 495.21 UAH
Період уточнення:
26.03.2019 15:47 - 31.03.2019 18:00
Відповідь надана
Вимога
Номер:
5ffb3a1d6f8b4eb588e51c980d68ea7f
Дата опублікування:
31.03.2019 12:40
Опис:
Охоронники не пожежники та не електромонтери, то чому вони повинні мати посвідчення з ОП і ПБ? В ліцензійних умовах провадження охоронної дічльності немає такої вимоги. То Ви написали новий НПА, яким регулюється охоронна діяльність у нашій країні? Також врахуйте, що проходячи навчання, охоронники вивчають ПБ і ОП і додатково проходять ОП при прийнятті на роботу. Тому Ваша вимога неправомірна і дискримінаційна і ми вимагаємо її виключити!
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Згідно п. 1.4. Наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» робота підвищеної небезпеки - робота в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників або така, де є потреба у професійному доборі, чи пов’язана з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, довкіллю.
Таким чином, відповідно п.7 Наказу Державного комітету України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.94 р. «Про затвердження Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі» до робіт, де є потреба у професійному доборі, відносяться роботи, виконання яких передбачає носіння вогнепальної зброї. Саме тому робота охоронців відноситься до роботи з підвищеною небезпекою, що в подальшому зобов’язує їх проходити навчання та перевірку знань з питань охорони праці, а також з питань пожежної безпеки.
Отже, вимоги, визначені у тендерній документації, не є дискримінаційними та не порушують законодавства України.
Дата відповіді:
01.04.2019 11:32
Відповідь надана
Вимога
Номер:
5cd6d6614f2845ceb9ce6c71274e9699
Дата опублікування:
31.03.2019 12:37
Опис:
Стаття 16 ЗУ "Про публічні заакупівлі" не визначає термін, обсяг та суб*єкта аналогічного договору. То чому це робите Ви? Таким чином обмежуючи коло учасників. Чому саме 5 цілодобових постів має бути в аналогічному договорі? Є купа рішень АМКУ в яких чітко визначено, що аналогічний має бути 1 і без додаткових умов по терміну чи обсягам. Тому вимагаємо привести Вашу документацію у відповідність та виключити вимогу про 5 цілодобових постів.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. За результатами розгляду вашого питання повідомляємо, наступне: відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою підтвердження кваліфікації учасників закупівлі, замовником встановлено вимогу щодо наявності досвіду виконання ними аналогічного(их) договору(ів). Тлумачення «аналогічного договору, аналогічних договорів» для конкретної закупівлі замовник визначає самостійно відповідно до її специфіки. Зважаючи на обсяги даної закупівлі (фізична охорона майна Сумської дирекції на 7 об’єктах (тобто 7 постів, з яких 6 є цілодобовими відповідно до технічної специфікації, наведеної в Додатку 3 до тендерної документації), замовник, встановлюючи вимогу щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, за умовами якого/их учасник протягом 2017-2018 років надавав або надає послуги фізичної охорони на щонайменше 5 цілодобових постах охорони за договором/ами, має отримати від учасника підтвердження його можливості забезпечити надання послуг фізичної охорони належним чином та у відповідних обсягах.
Таким чином вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації обґрунтована, не є дискримінаційною та не обмежує коло потенційних учасників.
Дата відповіді:
01.04.2019 11:27
Відповідь надана
Щодо документів з охорони праці та пожежної безпеки
Номер:
8beb3e4128254116bb6940b537a5103b
Дата опублікування:
27.03.2019 12:01
Опис:
Пунктом 6 Технічної специфікації передбачено обов’язок Учасника до початку надання послуг охорони надати Замовнику
- копії документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці;
- копії документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії, посвідчення), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.
Вважаємо ці вимоги тендерної документації дискримінаційними та такими, що прописані під конкретного учасника і вимагаємо їх видалити виходячи із наступного.
Статтею 18 Закону України «Про охорону праці» визначено, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 року №444 "Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях", усі працівники при прийнятті на роботу на робочому місці повинні проходити інструктажі з питань пожежної безпеки.
Особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо (до початку самостійного виконання роботи) пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум).
Навчання посадових осіб підприємств, установ та організацій, які до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) зобов’язані проходити навчання з питань пожежної безпеки, здійснюється на територіальних курсах, у навчально-методичних центрах цивільного захисту та безпеки життєдіяльності або на інших підприємствах, в установах та організаціях, що мають затверджені програми навчання з питань пожежної безпеки.
Законом України «Про охоронну діяльність» та ліцензійними умовами на провадження охоронної діяльності не визначено обов’язку проходити усім охоронцям навчання та перевірку знань з питань охорони праці, а також з питань пожежної безпеки.
Закону України «Про охорону праці», Постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 року №444 "Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях", Законом України «Про охоронну діяльність», якими керують охоронні компанії, не визначені вимоги щодо обов’язкового проходження охоронцями навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки.
Тим паче, відділення Укрпошти жодним чином не відносяться до об’єктів підвищеної небезпеки, листоноші та касири не носять на роботі каски та не мають документів з охорони праці та пожежної безпеки, що чомусь вимагаються з охоронників.
Одним із принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є недискримінація учасників.
Частиною 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник не може встановити дискримінаційні вимоги учасників.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
У ст. 40 Кодексу цивільного захисту України визначено, що особи під час прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.
Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.
Допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань цивільного захисту, зокрема з пожежної безпеки, забороняється.
Стаття 18 ЗУ «Про охорону праці» регламентовано, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Крім того, пунктом 30 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що охоронна діяльність підлягає ліцензуванню.
На виконання даної статті постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 затверджено Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності (далі – Ліцензійні умови).
Пунктом 18 Ліцензійних умов регламентовано, що охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов.
Пунктом 15 Ліцензійних умов зазначено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. (далі – Довідник). Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Пунктом 12. Довідника визначено, що роботодавець організовує систематичне навчання працівників з питань охорони праці.
Пунктом 114 Довідника затверджено завдання та обов'язки охоронника, та чітко визначено, що охоронник повинен знати: правила та норми з охорони праці, екологічної та пожежної безпеки, порядок надання першої медичної допомоги, тощо.
Підпунктом 10 Пункту 13 Ліцензійних умов чітко визначено, що під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється залучати до охоронних заходів осіб, які не подали документів, необхідних для прийняття на роботу, або не відповідають кваліфікаційним вимогам.
Згідно п. 17 постанови Кабінету Міністрів України № 960 від 18.11.2015 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
- документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
- копію паспорта громадянина України;
- документ, що підтверджує набуття кваліфікації.
Згідно п. 1.4. Наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» робота підвищеної небезпеки - робота в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників або така, де є потреба у професійному доборі, чи пов’язана з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, довкіллю.
Таким чином, відповідно п.7 Наказу Державного комітету України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.94 р. «Про затвердження Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі» до робіт, де є потреба у професійному доборі, відносяться роботи, виконання яких передбачає носіння вогнепальної зброї. Саме тому охоронці зобов’язані проходити навчання та перевірку знань з питань охорони праці, а також з питань пожежної безпеки.
Отже, вимоги, визначені у тендерній документації, не є дискримінаційними та не порушують законодавства України.
Дата відповіді:
28.03.2019 13:44