-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі (утеплення стін підвалу з влаштуванням відмостки) комунального некомерційного підприємства "Центральна міська клінічна лікарня" Сумської міської ради по вул. 20 років Перемоги, 13, м. Суми
Завершена
1 825 889.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 258.89 UAH
мін. крок: 1% або 18 258.89 UAH
Період уточнення:
16.05.2019 16:20 - 24.05.2019 15:00
Відповідь надана
Добрий день!
Номер:
191bfcd280384dc3b2f28b63f033c3ab
Дата опублікування:
24.05.2019 11:10
Опис:
Відповідно Додатку 1
"Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових копій ОРИГІНАЛІВ документів або нотаріально посвідчених копій (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою).
Далі у цьому ж Додатку 1 в розділі "Інша інформація" (примітки) : "Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника (із зазначення прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки.
Також Ви вимагаєте в Додатку 1 копію Статуту, копію наказу про призначення, копію аналогічного договору.
Які документи в тендерній пропозиції потрібно надати копії чи оригінали?
Ми не маємо права вносити додаткову інформацію (прізвище, ініціали, посада та печатка) у вже підписані оригінали наших документів.
Відповідь:
Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі використання). Тобто Учаснику необхідно відсканувати оригінал документу, завірити його підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі використання) та завантажити на майданчик разом з іншими документами зазначеними в додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям; перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, інші документи»
Дата відповіді:
28.05.2019 09:24
Відповідь надана
Добрий день
Номер:
c0b6aae2f5f8418f9e649b49de6b98af
Дата опублікування:
20.05.2019 17:01
Опис:
Відповідно до Додатку №1 (розділ - інша інформація п.14)
"Для здійснення передачі Замовнику документації в Учасника повинен бути в наявності відділ розрахунків безпосередньо в м. Суми", що мається на увазі "відділ розрахунків", які функції він повинен виконувати та якими документами передбачено наявність такого відділу в будівельній організації?
Відповідь:
З метою забезпечення ефективного безперервного функціонування роботи замовника, а також для спрощення процесу документообігу, а саме передачі договору, розрахунків, актів, технічної документації та для негайного реагування в разі виникнення термінової потреби, Замовником в додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям; перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, інші документи» передбачено надання учасником листа-підтвердження за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреною печаткою Учасника (за наявності) щодо наявності представництва (філії) безпосередньо в м. Суми або в його межах з зазначенням його адреси.
Дата відповіді:
21.05.2019 15:25