-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги
Закупівля здійснюється за результатами відміни попереднії відкритих торгів.
Торги не відбулися
2 750 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 750.00 UAH
Період уточнення:
09.04.2019 12:02 - 15.04.2019 16:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
3fb37bab176943c5ae39e1b536032f32
Дата опублікування:
15.04.2019 15:50
Опис:
Шановний Замовнику!
1) Вважаємо, що підпункт 1.4 пункту 1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» містить вимогу, а саме: надання довідки в довільній формі з інформацію про наявність транспортних засобів (мінімум 2 автомобіля), які будь залучені для виконання умов договору та надання копій правовстановлюючих документів користування на праві власності або в інший законний спосіб щодо кожного транспортного засобу зазначеного за довідкою є незаконною та дискримінаційною. Установлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати інформацію про наявність як мінімум двох автомобіля та надати відповідні копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту щонайменше двох одиниць, що є дискримінацією інших потенційних учасників закупівлі. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) зазначено, що закупівлі здійснюють, зокрема, згідно з принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення в документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Також зазначаємо, що для транспортування готових страв до місця надання послуг, достатньо одного транспортного засобу. Виходячи з вищевикладеного, Ви, як Замовник повинні внести відповідні зміни до документації в цій частині, а саме: підпункт 1.4 пункту 1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» «надання довідки в довільній формі з інформацію про наявність транспортних засобів (мінімум 2 автомобіля), які будь залучені для виконання умов договору та надання копій правовстановлюючих документів користування на праві власності або в інший законний спосіб щодо кожного транспортного засобу зазначеного за довідкою» - викласти у наступній редакції «надання довідки в довільній формі з інформацію про наявність транспортного засобу, якій буде залучений для виконання умов договору та надання копій правовстановлюючих документів користування на праві власності або в інший законний спосіб щодо транспортного засобу зазначеного за довідкою».
2) Також просимо Вас завантажити тендерну документацію у форматі «doc.»
Відповідь:
Тендерний комітет Київського міського клінічного ендокринологічного центру розглянув порушене Вами питання та повідомляє про наступне.
Виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, відповідно до частини другої статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Дані аргументи додатково підтверджуються листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
На виконання зазначених вище вимог тендерним комітетом нашої установи було забезпечено підготовку тендерної документації, яка містить усі необхідні та законодавчо врегульовані положення, які убезпечать від ситуацій щодо будь-яких збоїв у наданні послуг у порядку та у строки зазначені в тендерній документації.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що встановлення вимоги щодо надання інформації про наявність транспортних засобів не менше 2 автомобілів передусім зумовлена тим, що згідно з підпунктом 4.3 розділу 1 до тендерної документації передбачено надання послуг за двома адресами: вул. Рейтарська, 22, м. Київ, 01030 та вул. Пушкінська, 22а, м. Київ, 02091.
Крім цього, для забезпечення належного та безперебійного режиму харчування хорих з урахуванням особливостей примірного циклічного меню дієти-стола в приміщеннях Замовника потрібно мати гарантовані поставки готових страв у відповідності з графіком поставок, а саме щодня о 08:30 впродовж 7 днів на тиждень.
Якщо в учасника є тільки один автомобіль, то такий учасник не може гарантувати виконання умов договору та своєчасну доставку готових страв з багатьох причин (поломка, ДТП тощо). Пацієнти Замовника потребують особливого режиму харчування, яке повинно проходити у конкретний час, а невчасний прийом їжі може стати серйозною проблемою для очікуваного результу їх лікування.
Тому Замовник, усвідомлюючи ризики несвоєчасної доставки продуктів харчування хворим, закріпив вимогу мати мінімум два автомобіля. Ця вимога не є дискримінаційною і неможливою, і направлена тільки на захист інтересів Замовника та учасника. Несвоєчасна поставка потягне за собою залишення всіх пацієнтів без належного харчування, що є неприпустимим.
Беручи до уваги зазначене вище, тендерний комітет Київського міського клінічного ендокринологічного центру вважає Ваші зауваження викладені у вимозі безпідставними та необґрунтованими, а умови тендерної документації такими, що у повній мірі відповідають нормам чинного законодавства, а також такими, що не містять жодних дискримінаційних вимог, передусім виходячи з того, що учасникам надана можливість зазначення учасником не лише автомобіля, що перебуває в учасника на праві власності, а й передбачає можливість зазначення автомобіля, залученого на інших правовстановлюючих титулах: договору оренди, лізингу, надання транспортних послуг, перевезення тощо.
Тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги розміщена на веб-порталі Прозорро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-09-000999-a).
Дата відповіді:
17.04.2019 13:19