• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

44520000-1 Замки, ключі та петлі Замки, ключі та петлі. Частини врізних замків

Завершена

33 072.96 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 330.73 UAH
Період уточнення: 02.04.2019 12:46 - 08.04.2019 12:00
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 66b51f22bbd04e228c90ac32b387d30e
Дата опублікування: 03.04.2019 09:54
Опис: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне: 1). Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Додатком 3 до тендерної документації «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» визначено перелік продукції із технічними характеристиками, що є предметом закупівлі, та заначено наступне: «На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент». Відтак, Учасник може запропонувати еквівалент, який за своїми технічними характеристиками буде відповідати характеристикам зазначеним у Таблиці №1 Додатку 3 до тендерної документації. 2). Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 3). З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ, про що зазначено у п.1 Розділі ІІІ тендерної документації. Згідно п. 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію ціна тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).
Дата відповіді: 05.04.2019 11:11