• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 (або еквівалент), ДГ13-100 (або еквівалент), ДГЖАКОМ 13-100 (або еквівалент)

Торги не відбулися

2 722 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 611.00 UAH
Період уточнення: 05.04.2019 19:53 - 12.04.2019 20:00
Відповідь надана

.

Номер: f59dff91863741cdb681c6feba54e84f
Дата опублікування: 12.04.2019 17:27
Опис: .
Відповідь: Відповідь
Дата відповіді: 12.04.2019 17:30
Відповідь надана

Замовник свідомо обмежує добросовісну конкуренцію даною вимогою та усуває від участі, потенційних учасників процедури закупівлі, які здійснюють поставки вугілля автомобільним транспортом

Номер: ae830a24126c443790e9e0906d9dba1a
Дата опублікування: 09.04.2019 00:06
Опис: Додатком 3 до Тендерної документації. Розділ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлена вимога для учасників надати: - копію діючого договору з Публічним акціонерним товариством "Українська залізниця" про надання послуг, пов’язаних з організацією перевезення вантажів учасника залізничним транспортом. Пунктом 2 даної документації визначені Місця поставки (передачі) товару: загальноосвітні школи Погребищенського району, Вінницької області. Отже, Замовник даною вимогою надає перевагу учасникам, які здійснюють перевезення вугілля залізничним транспортом та унеможливлює участь в торгах для учасників, які доставляють вугілля автомобільним транспортом, як того вимагає тендерна документація. Наше підприємство має у власності вантажні автомобілі та має можливість постачати вугілля безпосередньо від виробника до споживача своїм автомобільним транспортом, тому нема сенсу заключати договір з Публічним акціонерним товариством "Українська залізниця" про надання послуг, пов’язаних з організацією перевезення вантажів учасника залізничним транспортом. Учасник торгів, що має власний вантажний автотранспорт та має в наявності на складі необхідну кількість твердого палива не потребує заключення додаткового договору з ПАТ "Українська залізниця" про надання послуг, пов’язаних з організацією перевезення вантажів учасника залізничним транспортом. На нашу думку, Замовник свідомо обмежує добросовісну конкуренцію даною вимогою та усуває від участі, потенційних учасників процедури закупівлі, які здійснюють поставки вугілля автомобільним транспортом, крім того умова перевезення вантажів залізницею несе додаткові витрати пов’язані з отриманням та розвантаженням вагонів, оформлення перевізних документів, додатково зберігання вугілля у відкритих вагонах. Тому, замовник повинен внести зміни до документації в цій частині, з метою проведення торгів на принципах, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Додатком 3 до тендерної документації (далі – ТД) встановлена вимога для учасників: 1.Учасник процедури торгів має надати у складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність наданої пропозиції вимогам Замовника: - Учасник повинен підтвердити наявність діючих договірних відносин з виробником вугілля або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаних марок, а також копію діючого договору з Публічним акціонерним товариством "Українська залізниця" про надання послуг, пов’язаних з організацією перевезення вантажів учасника залізничним транспортом. Встановлення вимоги надання діючого договору з Публічним акціонерним товариством "Українська залізниця" дає можливість встановити реальність та законність ведення господарської діяльності учасником закупівлі в частині законного походження вугілля кам’яного та запобігти негативним наслідкам фінансування діяльності тих суб’єктів, до яких застосоване санкційне законодавство. У випадку перевезення вантажним автотранспортом, Замовник не зможе пересвідчитися в тому, що учасник закуповує саме «законне» вугілля.
Дата відповіді: 12.04.2019 17:28
Відповідь надана

росимо пояснити який банк вважається обслуговуючим банком в розумінні даної тендерної документації.

Номер: b5a10d13ae484d72800781e28f335037
Дата опублікування: 08.04.2019 23:46
Опис: Тендерною документацією встановлена вимога про надання забезпечення у вигляді банківської гарантії. Зокрема визначено що: Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів) оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами)). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі – 81666,00 грн. (вісімдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Банківська гарантія оформлюється у обслуговуючому учасника банку. Вважаємо що Замовник обмежує права учасників в частині вибору банківської установи яка може надати кращі умови по різним банківським продуктам, зокрема і по умовам видачі банківських гарантій. Постановою НБУ від 15.12.2004 № 639 не передбачено будь-яких обмежень, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, у формі банківської гарантії банками різних форм власності. Відповідно до оголошення розміщеного на сайті Національного банку України https://bank.gov.ua/control/bankdict/banks, на сьогодні в Україні налічується 78 банківських установ, з часткою в статутному капіталі різних форм власності, які мають банківську ліцензію, та можуть надавати банківські послуги в тому числі послуги з наданням банківських гарантій. Проте Замовник вимагає Банківську гарантію оформлену у обслуговуючому учасника банку. Наше підприємство обслуговується в декількох банках за різними банківськими послугами. Основний критерій вибору – якість та вартість послуги. Тому наприклад кредитування, ощадні програми, або банківські гарантії не обов’язково прив’язуються до банку в якому відкритий поточний рахунок клієнта. Тому просимо пояснити який банк вважається обслуговуючим банком в розумінні даної тендерної документації.
Відповідь: Розділом «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено: Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів) оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами)). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі – 81666,00 грн. (вісімдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Банківська гарантія оформлюється у обслуговуючому учасника банку. Дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі та не обмежує права учасників в частині вибору банківської установи, яка може надати кращі умови по різним банківським продуктам, зокрема і по умовам видачі банківських гарантій. Учасник на свій розсуд може обрати банк для оформлення банківської гарантії на дану процедуру, але Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки банківської установи. Таким чином, учасник повинен мати рахунок, відкритий в банківській установі. Отже, обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) - банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність".
Дата відповіді: 12.04.2019 17:26
Відповідь надана

замовник повинен внести зміни до документації в цій частині, з метою проведення торгів на принципах, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».

Номер: 05209206b9d74bfa80a9602e998cb4c9
Дата опублікування: 08.04.2019 23:12
Опис: Додатком 3 до Тендерної документації. Розділ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлена вимога для учасників надати: -Копії посвідчень про якість вугілля на вказані марки, видані на учасника. Дана вимога є незаконною з наступних причин. Згідно ДСТУ 7146:2010 для вугілля кам’яного вимагається лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення про якість вугілля кам’яного. Варто зазначити, що вимога про надання даних документів виданих саме на ім’я учасника торгів, унеможливлює подання таких документів від постачальників та продавців чи інших контрагентів учасників і покладає додаткові витрати на самого учасника пов’язані з виготовленням необхідних документів. Дані вимоги є такими, що обмежують коло учасників та спрямовані на дискримінацію тих учасників, які ще до проведення торгів не мають необхідних марок вугілля в наявності. Отже, Замовник даною вимогою надає перевагу учасникам, які вже мають в наявності заявлений товар та унеможливлює участь в торгах для учасників, які закуповують вугілля за фактом постачання у кількості та з якісними показниками, що відповідають потребам конкретного Замовника. На нашу думку, Замовник свідомо обмежує добросовісну конкуренцію даною вимогою та усуває від участі потенційних учасників процедури закупівлі, які мають успішний досвід поставок інших марок вугілля, не конкретно марки ДГЖАКОМ, як цього вимагає замовник. Тому, замовник повинен внести зміни до документації в цій частині, з метою проведення торгів на принципах, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Додатком 3 до тендерної документації (далі – ТД) встановлена вимога для учасників: 1.Учасник процедури торгів має надати у складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність наданої пропозиції вимогам Замовника: - Копії посвідчень про якість вугілля на вказані марки, видані на учасника. Дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі через наступне. Національним стандартом України ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" (надалі – ДСТУ 7146:2010) визначено, що цей стандарт поширюється на кам'яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, яке використовуються для побутових потреб. Пунктом 3.6. ДСТУ 7146:2010 для вугілля встановлено обов’язкове оформлення сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, а пунктом 7.4 - посвідчення якості, в якому зазначається: - назва підприємства – виробника; - назва продукції; - назву споживача та дату відправлення; - номер та дату договору про постачання; - номери вагонів або інших транспортних засобів; - масу нетто; - результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам цього стандарту; - позначення цього стандарту. Отже, встановлена вимога щодо надання посвідчення якості на вугілля, виданої на учасника, тобто споживача, не є дискримінаційною, а є обгрунтованою і ніяким чином не перешкоджає участі у торгах потенційним учасникам. До того ж, Замовник не вказує Учаснику з ким співпрацювати (виробник, дилер, дистриб’ютор), а просить надати гарантії постачання вугілля потрібної якості, в потрібних Замовнику обсягах та у визначені терміни. Замовник вважає, що для підтвердження якості товару, Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копії посвідчень про якість товару на запропоновані марки, що в свою чергу свідчить про спроможність учасника виконати вимоги Замовника та поставити товар належної якості.
Дата відповіді: 12.04.2019 17:19
Відповідь надана

Документація Замовника містить дискримінаційні та незаконні вимогу що обмежують коло учасниікв.

Номер: 0c9a0de93b6d46ec9bcdc74dd4d7f5d3
Дата опублікування: 08.04.2019 23:03
Опис: Додатком 3 до тендерної документації встановлена вимога для учасників надати Копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів повірених вагів автомобільних для зважування вугілля перед поставкою на території Погребищенського району, Вінницької області. Зважування має проводитись в присутності представника Замовника (про що у складі пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист). Наше підприємство орендує складське приміщення у іншій області. Крім того, ми маємо можливість постачати вугілля безпосередньо до місця призначення, а тому нема потреби орендувати додатково склад на території Погребищенського району. Замовник щорічно закуповує вугілля для власних потреб, та кожен рік при поставках відслідковує його кількість. Вважаємо що, контрольне зважування вугілля може відбуватися в будь-якому зручному місці визначеному Замовником. Дана вимога замовника є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, крім місцевих "бізнесменів", оскільки маючи склад на території іншої області ми не можемо взяти участь у даних торгах. Враховуючи наведене, дані вимоги є дискримінаційними та незаконними, та потенційні учасники не зможуть їх виконати. Тому, Замовник повинен виключити їх з тендерної документації шляхом внесення змін.
Відповідь: Додатком 3 до тендерної документації (далі – ТД) встановлена вимога для учасників: 1.Учасник процедури торгів має надати у складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність наданої пропозиції вимогам Замовника: Копії документів, що підтверджують наявність (у власності або оренді) в учасника торгів повірених вагів автомобільних для зважування вугілля перед поставкою на території Погребищенського району, Вінницької області. Зважування має проводитись в присутності представника Замовника (про що у складі пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист). Дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі через те, що умовами ТД не встановлено надання документів, що підтверджують наявність складу на території області, тим більше в Погребищенському районі. Ви маєте повне право орендувати складське приміщення в іншій області та постачати вугілля безпосередньо до місця призначення, але зважування вугілля перед поставкою до навчальних закладів обо’язково повинно відбуватися на повірених автомобільних вагах на території Погребищенського району Вінницької області. Зважування вугілля має проводитися постійно та в присутності представника Замовника (директора або завідуючого господарством школи), які не мають можливості відлучатися на довготривалі поїздки у відрядження за межі району, а тому Замовником і було встановлено вимогу щодо зважування на території Погребищенського району, і як правильно Ви зазначили «у будь-якому зручному місці визначеному Замовником». Крім того, умовами ТД не встановлено надання документів лише на стаціонарні (непересувні) автоваги, вони можуть бути мобільні(пересувні), тому дана вимога обгрунтована та ніяким чином не перешкоджає участі у торгах потенційним учасникам.
Дата відповіді: 12.04.2019 17:15