-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Встановлення систем пожежної сигналізації (устаткування системи автоматичної пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу, систему пожежної сигналізації, систему передачі тривожних сповіщень, систему оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по дошкільному навчальному закладі "Калинка")
Встановлення систем пожежної сигналізації (устаткування системи автоматичної пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу, систему пожежної сигналізації, систему передачі тривожних сповіщень, систему оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по дошкільному навчальному закладі "Калинка")
Торги відмінено
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період уточнення:
19.03.2019 15:35 - 21.04.2019 18:02
Відповідь надана
ліцензія дабі
Номер:
d062dfe793e545b2889dbc8fd250ca51
Дата опублікування:
22.03.2019 20:15
Опис:
а) згідно технічного завдання Замовник закуповує такі послуги: «Капітальний ремонт протипожежної системи адміністративної будівлі КНП «КДЦ» Святошинського району м. Києва на вул. Симиренка, 10 (Система пожежної сигналізації та система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація».
Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає: «Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є ВИЧЕРПНИМ, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений\збільшений. Про подібне йдеться і у ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що йдеться про ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ.
Також просимо врахувати, що для отримання ліцензії ДАБІ (будівельної) потрібно мати, як мінімум, столярний цех, ремонтні майстерні, працівників відповідної кваліфікації – землекопи, бетонери, будівельники, гірники і так далі. В той же час, для робіт і послуг протипожежного призначення ці робітники не потрібні, відповідно не зрозуміло, чому ми повинні мати таку ліцензію, якщо не здійснюємо таку діяльність.
б) згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а саме: виконання дозвільних та реєстраційних функцій у БУДІВНИЦТВІ у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13 квітня 2011 р. № 466 надає роз’яснення, що «будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації». Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». Законодавець чітко зазначає - суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ.
в) відповідно до Переліку будівельних робіт, які НЕ ПОТРЕБУЮТЬ документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406, а саме пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд.
Також Замовник у своїй відповіді посилається на «Перелік видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності», мотивуючись лише тим, що місце надання послуг належить до «об’єктів із середніми та значними наслідками».
а) Замовник не надав обґрунтувань того, що його будівля належить до об’єктів із середніми та значними наслідками. Відповідно до ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013 ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ТА КАТЕГОРІЇ СКЛАДНОСТІ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА такі об’єкти мають відповідати ряду вимог, наприклад: постійна наявність у будівлі 400 осіб не менше 8 годин та не менше 150 днів на рік, висота будівель має бути від 73,5 м (врахуйте, що 7поверхова будівля в середньому має висоту 21-23 метрів заввишки) або приналежність до об’єкту національного значення. Чи відповідає будівля Замовника даним параметрам? Отже, даний ДСТУ містить формули для розрахунку класу наслідків відповідальності будівель, але Замовник не надав ніяких розрахунків. Саме тому вважаємо, що Замовник, керуючись власними та не підтвердженими переконаннями відніс свою будівлю до об’єктів із середніми та значними наслідками, чим ввів в оману потенційних учасників та безпідставно встановив вимогу про надання копії ліцензії на право провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV та V категорії складності, яка передбачає такі види робіт: будівельні та монтажні роботи; монтаж інженерних мереж.
б) про подібне говорить і стаття 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», а саме: до значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти: пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини"; об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки"; житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті. Отже, вважаємо, що Замовник не довів приналежність своєї будівлі до об'єктів із середніми та значними наслідками.
в) з цього логічно випливає те, що Замовник безпідставно посилається у своїй відповіді на Перелік видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності». Адже пункт 1 даних Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками чітко визначає, що «ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних і спеціальних вимог до провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, що обов’язкові для виконання ліцензіатом, а також вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії».
Дані умови не поширюються на оголошену Замовником закупівлю через те, що: 1) будівельна діяльність не провадиться у рамках процедури закупівлі; 2) учасники не є суб’єктами будівельної діяльності; 3) будівля Замовника не належить до категорії об’єктів, для здійснення робіт та послуг на яких потрібна ліцензія, яку він вимагає.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити вимогу про будівельну ліцензію та внести відповідні зміни!
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації, дана вимога виключена
Дата відповіді:
26.03.2019 10:26
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
fdb268f6369642efb71bc0135addf01b
Дата опублікування:
22.03.2019 20:14
Опис:
Чи можна надати на інженера з ПБ трудову угоду, а не трудову книжку? Бо ст. 21 КЗППУ дозволяє працювати за трудовою угодою. Просимо надати відповідь.
Відповідь:
Можливе надання трудової угоди
Дата відповіді:
26.03.2019 09:27
Відповідь надана
сертифікат навчання в авк
Номер:
fd91f1ae44ce4977a7e3e7ffc44d269f
Дата опублікування:
22.03.2019 20:13
Опис:
у тендерній документації Замовником вимагається два документи для підтвердження кваліфікації інженера-кошторисника - оригінал кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації ТА копія документу (ів), що підтверджує необхідний рівень кваліфікації працівника (сертифікат про навчання АВК або інших спеціалізованих програм).
Інженери отримують сертифікати у визначеному державою колі організацій, які в свою чергу підпорядковуються Атестаційній архітектурно-будівельній комісії. Проходячи відповідне навчання та отримавши даний сертифікат, особа має право працювати на посаді інженера-проектувальника і здійснювати відповідні розрахунки (кошториси) у відповідних програмних комплексах (в тому числі АВК). Тобто жодного додаткового навчання інженер не повинен проходити.
Також звертаємо увагу, що на сайті Гільдії проектувальників у будівництві оприлюднено Програму підвищення кваліфікації «Підготовка до професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури» Спеціальний модуль: «Інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації», в якому визначено об’єм дисциплін і знань, які повинна мати особа, яка отримує сертифікат інженера-проектувальника (додається).
З цієї програми вбачається, що особа вивчає основи кошторисно-нормативної бази, розрахунків, визначення вартості робіт тощо.
Саме тому після вивчення всього об’єму знань, отримавши сертифікат інженера-проектувальника, особа має право здійснювати всі розрахунки та складати кошториси (в тому числі в АВК).
Відповідно сертифікат інженера-кошторисника дає право особі здійснювати розрахунки без додаткового проходження певних курсів. Тому просимо вилучити вимога про надання сертифікатц навчанн в авк та внести зміни.
Відповідь:
внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
26.03.2019 10:25
Відповідь надана
Реєстрація ПЦС
Номер:
22953eb287e34b3dab50a0d1c828a7ff
Дата опублікування:
22.03.2019 20:10
Опис:
Вимога, яку Ви висунули , це вимога на основі законодавства, яке вже не чинне. Пояснюємо: у розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Саме тому дана Ваша вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС, тому ми вимагаємо виключити цю вимогу з Вашого оголошення!
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації, вимога виключена
Дата відповіді:
26.03.2019 10:25