• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання та матеріали сонячної електростанції "Сонечко-1" для ВП ЗАЕС

Торги відмінено

270 524 147.34 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 270 524.15 UAH
Період уточнення: 17.04.2019 10:37 - 15.11.2019 11:00
Відповідь надана

Стосовно умов тендеру

Номер: d3106ce80e164b9d9ea37470560eed2e
Дата опублікування: 10.07.2019 11:21
Опис: Розглянувши проектні рішення та специфікацію закупівлі щодо побудови СЕС «Сонечко-1» на території ВП ЗАЕС, та врахувавши рішення щодо побудови станції з отриманням надбавки до «зеленого» тарифу за дотримання рівня використання обладнання українського виробництва ми, як виробники обладнання для ФЕС, що відповідає вимогам щодо отримання надбавки, рекомендуємо наступні рішення: 1) Розділити закупівлю обладнання для будівництва ФЕС на два лоти, та виокремити закупівлю фотомодулів окремим лотом, оскільки згідно законопроекту №9260, з 01 липня 2019 року звільняється від оподаткування податком на додану вартість обладнання для побудови сонячних і вітрових електростанцій. Це означає, що у випадку прямого контракту з виробником фотомодулів є можливість не сплачувати 20% ПДВ, та відповідно означає економію орієнтовно на рівні 900 000 USD в даному проекті. Також при закупівлі рекомендуємо встановлення більш потужних, сучасних моделей фотомодулів, оскільки запропоновані до встановлення фотомодулі Risen RSM60-6-315M на сьогоднішній день вже є моделлю старого зразкаю На теперішній час в тому ж розмірі іншими виробниками вже виробляються фотомодулі номінальною потужністю 320-325 Вт. Рекомендуються до використання фотомодулі потужністю 370-375 Вт більшого розміру, оскільки використання фотомодулів більшої одиничної потужності дозволить встановити задану потужність використовуючи меншу кількість ФЕМ, що відповідно означає менші витрати на систему кріплень фотомодулів та кабельно-провідникову продукцію Використання фотомодулів більшої потужності дозволить на тій же площі встановити на 245-1200 кВтпік більшу потужність. Навіть використання фотомодулів на 5 Вт більшої одиничної потужності ніж в попередній специфікації закупівлі означає додаткову генерацію понад 350 000 кВт*год/рік, і відповідно додатковий прибуток понад 40000 EUR/рік. 2) Відмовитись від використання схеми видачі потужності з подвійним перетворенням 0,4/6 та 6/35 кВт. Встановити КПТБ інверторні, які відразу включають в себе інверторне обладнання, силовий трансформатор 0,4/35 кВ та захисне обладнання. Це дозволить відмовитись від встановлення наступної кількості силових трансформаторів: - 2 шт/ 1,6 МВА / 0,4/6 кВ; - 10 шт/ 1,0 МВА / 0,4/6 кВ; - 1 шт / 0,4 МВА / 0,4/6 кВ; - 2 шт / 10,0 МВА / 35/6 кВ. Відмова від використання вказаного обладнання та заміна його на КТПБ інверторні означає скорочення наступних витрат: - Витрати на улаштування – понад 20 млн гривень; - Додаткові втрати холостого ходу трансформаторів – при ставці «зеленого» тарифу для наземних ФЕС 0,15 EUR/кВт∙год, економія складе близько 2,5 млн гривень на рік. - Зменшення втрат в кабельних лініях за рахунок підвищення напруги кабельних ліній з 6 до 35 кВ, та скорочення довжини ліній 0,4 кВ. 3) Встановити накопичувачі електроенергії (battery energy storage system), оскільки відповідно до розділу 4.7 та 4.8, Правил ринку електричної енергії об’єктам ВДЕ необхідно подавати прогноз на генерацію на добу вперед. Це означає, що у подальшому будуть вводитись штрафні санкції при недотриманні рівня генерації. Встановлення накопичувачів (акумуляторів) електроенергії дозволить уникнути штрафних санкцій за неотримання балансу генерації та забезпечить можливість підтримки якості електроенергії. Основні функції накопичувачів електроенергії в ФЕС: - згладжування піків споживання; - забезпечення рівномірної видачі електроенергії, зміщення часу видачі енергії; - керування генерацією активної та реактивної потужності; - згладжування профілю генерації станції, що пов’язана з погодними умовами та ін.; - забезпечення необхідного заданого рівню генерації електроенергії; - забезпечення регулювання рівнів частоти та напруги. 4) Також, просимо розглянути можливість 100%-го подільного непідтвердженого акредитиву відповідно до вимог інструкції №600 (Уніфіковані правила та звичаї для документарних акредитивів (Uniform Customs and Practice for Documentary Credits (UCP)) щодо умов оплати.
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до ТД будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено роз’яснення до ТД
Дата відповіді: 21.08.2019 11:17
Відповідь надана

Строки виконання договору

Номер: 824b6caa62f841e6867d2d81b372ce03
Дата опублікування: 09.07.2019 19:21
Опис: На сьогоднішній день наша компанія має відповідний досвід реалізації подібних проектів «під ключ», включаючи постачання первинного обладнання, його монтаж, пусконалагоджувальні роботи. Виходячи з досвіду реалізації подібних проектів, цикл постачання первинного обладнання, як правило, становить близько 8 місяців від моменту розміщення замовлення (підписання договору поставки). Тому, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині строків виконання договору (а саме - строків постачання обладнання)
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до ТД будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено роз’яснення до ТД
Дата відповіді: 21.08.2019 11:17
Відповідь надана

Вимога У1

Номер: 310b28a5303d4f688512402d4b058a49
Дата опублікування: 04.06.2019 18:08
Опис: Доброго дня! Повторно звертаємось із проханням щодо питання внесення змін до пункту 6 Технічних Вимог, а саме: "Інверторне обладнання повинно мати сертифікат походження У1 у відповідності до статті 9.2 Закону України "Про альтернативні джерела енергії"". Виконання даної вимоги дозволить значно (на 5%) покращити фінансову модель та окупність СЕС. Зокрема, вартість генерації буде збільшено на орієнтовно 4,45 млн. грн на рік, за умови отримання тарифу, що діє до кінця 2019 року. На сьогоднішній день, в Україні реалізовано та реалізується більше 1ГВт потужностей СЕС з використанням частки LC, стосовно інверторного обладнання вітчизняного виробництва. Дана вимога, на наш погляд, не являється дискримінаційною, так як подібне обладнання (походження якого підтверджується сертифікатом У1) виробляється серійно декількома вітчизняними підприємствами. Також, просимо звернути Вашу увагу, на те, що використання трансформаторів у виконанні Екодизайн (у відповідності до "Технічного регламенту щодо вимог до екодизайну для малих, середніх та великих силових трансформаторів", постанова КМУ №152 від 27.02.2019), з вищою напругою 35 кВ та безпосередньою видачею потужності на КРПЗ-35 кВ від КТП, за попередніми підрахунками, дасть змогу економити до 2,6 млн. грн на рік тільки на втратах на трансформацію ("Зелений тариф" та курс EUR - станом на 31.05.2019).
Відповідь: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до ТД будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено роз’яснення до ТД
Дата відповіді: 21.08.2019 11:17
Відповідь надана

Вимога щодо У1

Номер: c522f541b89348bba7db389e75cfa1a5
Дата опублікування: 24.05.2019 09:54
Опис: Просимо розглянути питання внесення змін до пункту 6 Технічних Вимог, а саме: «У разі виготовлення обладнання резидентом, інвертори повинні мати сертифікат походження У1». Відповідно до вимог статті 9.2 Закону України "Про альтернативні джерела енергії", при дотриманні рівня використання обладнання українського виробництва, встановлюється рівень надбавки до "зеленого" тарифу. Якщо LC об’єкта ≥ 30 %, надбавка за дотримання рівня використання обладнання українського виробництва (підтверджується сертифікатом У1) до "зеленого" тарифу встановлюється на рівні 5 %. Відповідно, просимо викласти даний пункт у наступній редакції: Інверторне обладнання повинно мати сертифікат походження У1 у відповідності до статті 9.2 Закону України "Про альтернативні джерела енергії".
Відповідь: Відповідні зміни до ТД внесені в установленому порядку
Дата відповіді: 02.07.2019 12:11
Відповідь надана

Кількість фотоелектричних модулів

Номер: 32ba6d2fe4a54f6ebe2de83ab73114b6
Дата опублікування: 23.05.2019 18:56
Опис: Відповідно до вимог п. 3.1 «Комплектність поставки продукції» додатку ТВ до ДКТ вказано конкретну кількість ТМЦ (фотоелектричні модулі та мережеві інвертори), які має бути поставлено по даному проекту. Зокрема, вказано потужність фотомодулів – 315 Вт та їх конкретну кількість (48960 шт). На сьогоднішній день, на ринку України, доступні і інші, більш ефективні модулі, з кращими характеристиками потужності (325, 340 Вт тощо). Відповідно, для забезпечення проектної потужності ФЕС, таких модулів має бути використано у меншій кількості. Питання полягає в оцінці тендерної пропозиції Замовником: - чи буде прийнято до розгляду пропозицію учасника торгів з іншою кількістю фотоелектричних модулів, але сумарна потужність яких відповідатиме вимогам технічного завдання?
Відповідь: Відповідь надана виковчою дирекцією з виробництва: Внесення змін не доцільно. Згідно з приміткою до розділу 3 ТВтаУП: «Усі посилання на торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Характеристики повинні відповідати, бути не гіршими, або бути кращими за показники, наведені у даних ТВтаУП.» Питання альтернативної пропозиції та альтернативного проекту викладено у роз’ясненні до вимоги UA-2019-04-17-000447-a.a2: «У разі, якщо учасником торгів буде надано альтернативну пропозицію з іншою конфігурацією обладнання, Замовником ця пропозиція відхилятися не буде, але буде оцінюватися на предмет відповідності до виконання функції згідно з ТВтаУП та технічною документацією. У разі, якщо буде запропоновано учасником торгів альтернативний проект з використанням обладнання українського виробництва, Замовник врахує це при погодженні документів на підключення до мережі та введенні в експлуатацію».
Дата відповіді: 30.05.2019 16:59
Відповідь надана

Досвід постачальника

Номер: b78ce543e8fc493cb3120cd7ea75d85c
Дата опублікування: 06.05.2019 17:48
Опис: Відповідно до розділу 5, Технічних вимог встановлені вимоги до Постачальника щодо обов’язкового досвіду виконання поставки всіх позицій обладнання. Такі вимоги можуть бути дискримінаційними до постачальників, які мають всі можливості виготовлення та поставки всіх позицій, але не мали можливості у минулому бути постачальником будь-якої із позицій обладнання за договором. Така умова може бути суттєвою загрозою об’єктивності комерційних пропозицій. Відповідно до ст.16 Закону про Державні закупівлі, кваліфікаційними критеріями до постачальників також можуть бути «наявність обладнання та матеріально-технічної бази, або наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Чи можливо передбачити в вимогах до Постачальника позитивний досвід в якості виконавця поставки не всіх позицій обладнання за договором, а наприклад не менш ніж двох позицій обладнання з п.1.1. – п.1.4. таблиці п.3.1. Технічних вимог? Також чи можливо додатково передбачити у якості кваліфікаційних вимог наявність обладнання та матеріально-технічної бази, або наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, або наявність залучених технологій щодо виробництва обладнання тощо?
Відповідь: Відповідь надана виконавчою дирекцією з виробництва Внесення змін не доцільно. У документі ТВтаУП, розділ 5 вимоги щодо підтвердження постачання всіх позицій обладнання не містяться. Не заперечуємо, якщо учасник торгів надасть не лише один договір щодо виконання аналогічних робіт та підтвердження виготовлення складових елементів для СЕС згідно з таблицею 3.1. Кваліфікаційні критерії визначені у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» і не можуть бути розширені замовником.
Дата відповіді: 11.05.2019 13:44
Відповідь надана

Усунення недоліків

Номер: 3d4bf8e500c44bbebac674be452a2181
Дата опублікування: 06.05.2019 17:47
Опис: П.7.3. передбачає відповідальність за недоліки, яка може поставити під загрозу комерційну доцільність всього проекту для Постачальника. Чи можливо внести в договір зміни щодо застосування відповідальності за недоліки виключно у випадку безпідставної відмови Постачальника від усунення недоліків.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»): Беручи до уваги, що проект договору складений у повній відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», Господарського кодексу України , а також наявної багаторічної практики державного підприємства, внесення змін до нього не є можливим. Звертаємо увагу, що положення проекту вказаного договору не є дискримінаційними та не порушує Ваші права, як учасника.
Дата відповіді: 15.05.2019 17:40
Відповідь надана

Усунення недоліків

Номер: e763c7b6cae2401f899b51ff0b3b97b0
Дата опублікування: 06.05.2019 17:46
Опис: Відповідно до п.6.3.5. договору, будь-які недоліки повинні біти усунуті протягом 20 днів. Така критична умова може бути дискримінаційною до постачальників, що розраховують об’єктивні строк усунення недоліків, у тому числі відповідно до строків поставки комплектуючих. Така умова може спровокувати залучення до тендеру лише осіб, що не виконували фактичні розрахунки строків поставки та не мають фактичних намірів виконувати договір. Чи можливо включити в договір умову, що причина виявлених недоліків визначається сторонами у Акті про виявлення недоліків, обладнання на заміну використовується із ЗІПу (що і є його призначенням), Постачальник у свою чергу зобов’язується допоставити витрачене з ЗІП обладнання безкоштовно, та у випадку якщо обладнання або комплектуючі із недоліками не містяться у ЗІП, то строк усунення недоліків не може бути менше ніж строк поставки такого обладнання, комплектуючої збільшений на 20 днів?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»): Запитання враховане Замовником. Відповідні зміни до проекту договору будуть внесені у встановленому порядку.
Дата відповіді: 15.05.2019 17:39
Відповідь надана

Прострочення поставки

Номер: c46381a7e99d484aabee4d8b7d3f15bd
Дата опублікування: 06.05.2019 17:44
Опис: Відповідно до п.6.2.3. договору, Замовник має право відмовитись від договору у зв’язку із простроченням Постачальника. Така відмова може бути підставою для виникнення безпідставних збитків Підрядника, у випадку прострочення поставки будь-якого обладнання, яке можливо за вини постачальника Підрядника. Чи можливо внести в договір зміни, щодо можливості відмови Замовника від договору тільки у випадку прострочення поставки суттєвого обсягу обладнання у розмірі не менш ніж 90%, та відмови Постачальника від постачання простроченого обладнання в строки, що необхідні Замовнику? Також внести доповнення, що відмова Замовника від договору можлива виключно на умовах фактичної оплати всього поставленого, або замовленого Постачальником обладнання та/або робіт з виготовлення обладнання?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»): Беручи до уваги, що проект договору складений у повній відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», Господарського кодексу України , а також наявної багаторічної практики державного підприємства, внесення змін до нього не є можливим. Звертаємо увагу, що положення проекту вказаного договору не є дискримінаційними та не порушує Ваші права, як учасника.
Дата відповіді: 15.05.2019 17:37
Відповідь надана

Зменшення обсягів договору

Номер: 9f0c71a674a24ae1bce689b1bed99f7a
Дата опублікування: 06.05.2019 17:43
Опис: Відповідно до п.1.6., п.6.2.2. договору, Замовник має право зменшити обсяги договору. Як бути у такому випадку Постачальнику, який вже замовив обладнання або комплектуючі на весь обсяг договору? Чи можливо зазначити в договорі :попередження про таке зменшення не менш ніж за 60 днів та обов’язкову умову оплати замовленого обладнання та комплектуючих, а також виконаних робіт по виготовленню обладнання на дату зменшення обсягів Замовника?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»): відповідні зміни до проекту договору будуть внесені в установленому порядку.
Дата відповіді: 15.05.2019 17:33