-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»)
Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»)
Завершена
81 572 946.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 490 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 490 000.00 UAH
Період уточнення:
22.01.2019 17:04 - 22.02.2019 09:00
Відповідь надана
Роз'яснення, щодо вимог тендерної документації
Номер:
6fda5aac77cf4221bc1a7c43aee6fcee
Дата опублікування:
12.02.2019 16:49
Опис:
Доброго дня. просимо надати роз’яснення стосовно наступних питань:
1) Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника передбачено, що при поданні тендерної пропозиції шляхом заповнення електронної форми учасник зазначає ціну пропозицію без врахування ПДВ; аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без врахування ПДВ. Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, в такому випадку, в ціновій пропозиції цього учасника (Додаток №2) зазначається ціна його пропозиції без врахування ПДВ та з ПДВ.
Пунктом 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовника встановлено, що критерій «ціна» питома вага - 100% (без урахування ПДВ).
У разі якщо учасник є платниками ПДВ кінцева сума договору про закупівлю зміниться в бік збільшення та буде більшою за очікувану вартість визначену в оголошені про Закупівлю, адже суму, з якою учасник-переможець буде підписувати договір з Замовником, потрібно бути додати відповідний відсоток ПДВ, який встановлений чинним законодавством України.
Яким чином буде укладатися договір про закупівлю, адже умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
2) Замовником в п. 2. «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД зазначена вимога про надання учасником торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Разом з тим у ТД Замовника не містить обов’язкові реквізити, які повинні бути вказані у заяві про надання гарантії, зокрема, назву банку бенефіціара - його назву та місцезнаходження, SWIFT-код (BIC kod), у зв’язку з чим, учасники процедури закупівлі можуть бути позбавлені можливості надати банківську гарантію, передбачену ТД.
3) Відповідно до підпункту 5.2.1 пункту 5.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати довідку в довільній формі про чисельність та склад працюючих з підтвердженням їх відповідної кваліфікації, знання та досвіду, яка містить інформацію про наявність не менше 200 працівників (у тому числі кухарів, пекарів, кондитерів у кількості не менше ніж 40 працівників), що мають необхідну кваліфікацію, досвід та знання і які будуть залучені до надання послуги, що закуповується з зазначенням по кожному працівнику наступної інформації: прізвище, ім'я, по-батькові, освіта, посада, досвід роботи на зазначеній посаді.
При цьому не менше 40 працівників повинні бути кухарями, пекарями, кондитерами, тобто, незрозуміло, яким чином та які ще працівники для забезпечення надання послуг по Закупівлі мають бути залучені ще.
Водночас, відповідно до підпункту 5.2.3. ТД учасникам процеудри закупівель надано можливість залучати субвиконавців для надання послуг, що є предметом торгів. При цьому, потенційний субвиконавець також повинен підтвердити наявіність у своєму складі не менше 200 працівників (у тому числі кухарів, пекарів, кондитерів у кількості не менше ніж 40 працівників).
Відповідь:
1) При поданні тендерної пропозиції шляхом заповнення електронної форми учасник зазначає ціну пропозиції без врахування ПДВ; аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без врахування ПДВ. Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, в такому випадку в цінові пропозиції цього учасника (Додаток №2) зазначається ціна його пропозиції без врахування ПДВ та з ПДВ». Відповідно, додаток №2 до тендерної документації, а саме «Форма цінової пропозиції на закупівлю…» передбачає зазначення ціни пропозиції без врахування ПДВ та з ПДВ.
Тобто, вимогами тендерної документації передбачено надання цінової пропозиції без урахування ПДВ та з урахуванням ПДВ. У разі акцептування пропозиції учасника, який є платником ПДВ, договір буде укладено на суму з урахуванням ПДВ відповідно до вимог статті 36 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII.
2) Надаємо реквізити , які повинні бути вказані у заяві про надання гарантії:
Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» відокремлений підрозділ «Запорізька атомна електрична станція»
юридична адреса: 71504, Запорізька обл.
м. Енергодар, вул. Промислова,133
Код в ЄДРПОУ 19355964
п/р 26001212001241
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК "УКРГАЗБАНК" (АБ "УКРГАЗБАНК") МФО 320478 ЄДРПОУ 23697280
адреса банку:
вул. Єреванська, 1
м. Київ
03087
SWIFT код (для іноземних банків): UGASUAUK
3) Згідно Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
В кваліфікаційних критеріях до учасника процедури закупівлі послуги Код ДК 021:2015-55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально– профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві») Замовником (ВП ЗАЕС) вказана вимога щодо надання довідки про наявність в штаті учасника не менше 200 працівників ( у т. ч. кухарів, пекарів, кондитерів у кількості не менше ніж 40 працівників).
Штат працівників розраховується виконавцем для організації лікувально– профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві на орієнтовно 4003 чоловік на добу, з врахуванням змінного характеру робіт, на об'єктах Замовника (3 їдальні, 12 буфетів, 2 кулінарії). Враховуючи досвід організації лікувально– профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві Замовник у вимоги тендерної документації включає мінімально необхідну кількість працівників, необхідних для виконання вищезгаданої послуги, а саме: не менше 200 працівників ( у т. ч. кухарів, пекарів, кондитерів у кількості не менше ніж 40 працівників).
Для виконання даної послуги та виконання санітарних норм тощо, та крім кухарів, пекарів та кондитерів учасник має мати допоміжний персонал:
- кухонні робітники
- мийники посуду,
- прибиральники,
- машиністи з прання,
- вантажники,
- комірники,
- буфетники,
- касири,
- гардеробники
У разі, якщо до надання послуг учасником передбачається залучення субвиконавця(ців), учасник також надає:
документи, зазначені в п.п. 5.2.1-5.2.2 тендерної документації, щодо субвиконавця(ців) у відповідності з інформацією щодо найменування та обсягу послуг, яка відображена у листі (тах)-погодження, зазначених в п.п.5.1.2 (завірені підписами уповноважених посадових осіб учасника і субвиконавця(ців)).
Дата відповіді:
15.02.2019 10:02
Відповідь надана
Вопрос по тендерной документации
Номер:
b67f7c0ab80f4ce7b5a1b014735ecfe7
Дата опублікування:
11.02.2019 09:53
Опис:
Шановний замовник, просимо надати роз’яснення щодо наступного питання: відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовкитендерноїпропозиціїпункту 5.2.2 учасник повинен надати «довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про наявність у працівників учасника допуску до особливих робіт згідно ст.64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.02.1995 з переліком персоналу, який планується залучити до надання послуг».
Відповідно до ст. 64 ЗУ «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» допуск осіб до роботи на ядерних установках з ядерними матеріалами і об’єктах, призначених для поводження з радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання надають для осіб, які бажають виконувати роботи на ядерних установах з ядерними матеріалами і об’єктах призначених для поводження з радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання.
Персонал учасника, згідно з технічним завданням тендерної документації, не здійснює на об’єктах замовника роботи передбачені ст. 64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку»,так як предметом закупівлі є послуги.
Також,в технічних вимогах на закупівлю даних послуг розділ 2 зазначено, що дана послуга не відноситься до систем, важливих для безпеки АЕС.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо дану вимогу замовника дискримінаційною та такою, що не відповідає принципу запобігання корупційним діям і зловживанням з боку замовника відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо внести зміни до тендерної документації щодо вилучення даного пункту.
Відповідь:
Згідно із ст.64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.02.1995р.(далі – Закон): «Допуск осіб до роботи на ядерних установках з ядерними матеріалами і об'єктах, призначених для поводження з радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання, надає керівник підприємства, установи, організації за наявності позитивних висновків спеціальної перевірки всіх
відомостей, що подають про себе особи, які бажають виконувати
роботи на ядерних установках з ядерними матеріалами і об'єктах,
призначених для поводження з радіоактивними відходами, іншими
джерелами іонізуючого випромінювання, відповідно до вимог цього
Закону.
Спеціальну перевірку виконують на підставі відповідного
запиту державні органи, які здійснюють оперативно-розшукову
діяльність згідно з законодавством.
Порядок проведення спеціальної перевірки встановлює Кабінет Міністрів України».
Відповідно до ст.1 Закону: «Ядерні установки - об'єкти по виробництву ядерного палива, ядерні підкритичні установки, ядерні реактори, які включають
критичні та підкритичні збірки; дослідницькі реактори; атомні
електростанції; підприємства і установки по збагаченню та
переробці палива, а також сховища відпрацьованого палива (крім
розділу XIII, де цей термін вживається у значенні відповідно до
частини другої цієї статті)».
Порядок проведення спеціальної перевірки затверджений постановою КМУ №1471 від 25.12.1997р. «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на
ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання» (надалі – Порядок).
Згідно з п.п.3,4 Порядку, до особливих робіт належить у тому числі роботи, які неможливо виконати без доступу до місць, де діють обмеження, а з урахуванням зони обмеження доступу до ядерних установок та ядерних матеріалів, до третьої категорії особливих робіт відноситься виконання робіт у захищених зонах.
Відповідно до ст.61 Закону: «Забороняються експлуатація ядерних установок, об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, інших джерел іонізуючого випромінювання, а також проведення особливих робіт з використання ядерних матеріалів у будь-якій формі та під час їх виробництва, використання, перероблення, транспортування або зберігання, якщо не вжито заходів для виконання вимог до забезпечення фізичного захисту».
Наказом Державного комітету ядерного регулювання України №116 від 04.08.2006р. затверджені «Правила фізичного захисту ядерних установок та ядерних матеріалів» (надалі – Наказ).
Згідно з п.1.2 Наказу, захищена зона - оточена фізичним бар'єром територія, що знаходиться під захистом, в якій розміщуються внутрішні та особливо важливі зони, ядерні установки та ядерні матеріали II категорії.
Слід зазначити, що територія ВП ЗАЕС оточена фізичним бар'єром, що знаходиться під захистом, в якій розміщуються внутрішні та особливо важливі зони, ядерні установки та ядерні матеріали II категорії, тобто є захищеною зоною.
Крім того, згідно з ОРД ДП «НАЕК «Енергоатом» вимоги, встановлені відповідно до Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.021.1995 № 39/35-ВР та пов’язаних із ним нормативно-правових актів, не можуть вважатися дискримінаційними.
На підставі зазначеного очевидно, що допуск осіб до роботи на території ВП ЗАЕС потребує наявності в них допуску до виконання особливих робіт згідно із вимогами Закону.
Таким чином, зазначена вимога не обмежує права потенційних учасників та не є дискримінаційною, а є нормою спеціального Закону.
Дата відповіді:
13.02.2019 12:40
Відповідь надана
Надати роз'яснення
Номер:
2c3f335719c94053babd2cc5b77c55d0
Дата опублікування:
07.02.2019 14:02
Опис:
Прошу надати роз’яснення щодо наступних питань:
В Додатку №1 Технічні вимоги до тендерної документації на відкриті торги на закупівлю послуги "Організація лікувально-профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві" в додатку Г вказано: необхідно надати Приблизне циклічне чотирнадцятиденне меню лікувально-профілактичного харчування. Разом с тим:
1) в додатку Е вказано:
пункт 1: хімічний склад і калорійність Раціону №1 ЛПХ, який розраховано на 6 робочих днів, становить: білки – 59г, жири – 51г, вуглеводи – 159г, калорійність 1380 ккал.
пункт 2: для персоналу, занятого в зоні суворого режиму, при п’ятиденному робочому тижні, хімічний склад і калорійність страв ЛПХ становить: білки – 71г, жири – 61г, вуглеводи – 191г, калорійність 1656ккал.
пункт 3: перелік продуктів і їх норма відповідає наповнюваності Раціону №1.
Запитання 1. Необхідно розробити чотирнадцятиденне меню меню при 6-ти денному робочому тижні, хімічний склад і калорійність якого повинна відповідати: білки – 59г, жири – 51г, вуглеводи – 159г, калорійність 1380ккал і перелік продуктів і їх норма -наповнюваності Раціону №1?.
2
Запитання 2. Необхідно розробити чотирнадцятиденне меню при 5-ти денному робочому тижні, хімічний склад і калорійність якого повинна відповідати: білки – 71г, жири – 61г, вуглеводи – 191г, калорійність 1656 ккал і перелік продуктів і їх норма-наповнюваності Раціону №1.
Не зрозуміло, як меню, які мають різний хімічний склад і калорійність, можуть по нормі відповідати наповнюваності Раціону №1 (вимога пункту 3)?.
2) В додатку Ж вказано:
пункт 2: для оперативного персоналу, зайнятого в зоні суворого режиму на роботах ОШУ праці, з тривалістю робочої зміни 8 годин, хімічний склад і калорійність страв ЛПХ становить: білки – 79г, жири – 68г, вуглеводи – 212г, калорійність 1840ккал.
пункт 3: перелік продуктів і їх норма відповідає наповнюваності Раціону №1.
Запитання: Як може порівняно вищий хімічний склад і калорійність меню 1380ккал, 1656ккал, 1840ккал відповідати вимогам пункту 3: "Перелік продуктів і їх норма відповідає наповнюваності Раціону №1"?.
Ми вірно розуміємо, що необхідно розробити три Орієнтовних циклічних чотирнадцятиденних меню лікувально-профілактичного харчування, які повинні відповідати наступним вимогам: 1-ше меню білки – 71г, жири – 61г, вуглеводи – 191г, калорійність 1656ккал; 2-ге меню білки – 71г, жири – 61г, вуглеводи – 191г, калорійність 1656 ккал; 3-тє меню білки – 79г, жири – 68г, вуглеводи – 212г, калорійність 1840ккал. При цьому продукти, які входять до Раціону №1, пропорційно збільшити аналогічно розрахункам хімічного складу і калорійності, які наведені в додатку Е та Ж?.
Відповідь:
В Додатоку №3 до тендерної документації по відкритим торгам на закупівлю послуги: Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві») Проект договору про закупівлю в розділі 5.1 Виконавець забезпечує:
5.1.1 розроблення та затвердження циклічного двотижневого меню згідно з вимогами до організації ЛПХ.
Тобто переможець торгів (Виконавець) повинен розробити та затвердити у Замовника (ВП ЗАЕС) 2 види «Приблизного циклічного чотирнадцятиденного меню лікувально-профілактичного харчування» (див. додаток 3 до Технічних вимог «Положення про порядок надання лікувально-профілактичного харчування, молока та соку (пектину) працівникам ВП «Запорізька АЕС» 00.ФО.ПЛ.02-18).
Розрахунки меню
Меню №1:
«Приблизне циклічне чотирнадцятиденне меню лікувально-профілактичного харчування для персоналу, зайнятого в зоні суворого режиму на роботах з ОШУ праці, при п'ятиденному робочому тижні».
Розрахунок хімічного складу та калорійності страв ЛПХ вказано в додатку Е Положення про порядок надання лікувально-профілактичного харчування, молока та соку (пектину) працівникам ВП «Запорізька АЕС» 00.ФО.ПЛ.02-18
білки 59 г х 6 дн. / 5 дн. = 71 г
жири 51 г х 6 дн. / 5 дн. = 61 г
вуглеводи 159 г х 6 дн. / 5 дн.= 191 г
калорійність 1380 г х 6 дн. / 5 дн. = 1656 ккал,
де 6 дн. – кількість робочих днів на тиждень;
5 дн. – кількість робочих днів на тиждень персоналу, зайнятого в зоні суворого режиму на роботах з ОШУ праці (36 годинний робочий тиждень).
Меню №2:
«Приблизне циклічне чотирнадцятиденне меню лікувально-профілактичного харчування для оперативного персоналу, зайнятого в зоні суворого режиму на роботах з ОШУ праці, з тривалістю робочої зміни 8 годин.»
Розрахунок хімічного складу та калорійності страв ЛПХ вказано в додатку Ж Положення про порядок надання лікувально-профілактичного харчування, молока та соку (пектину) працівникам ВП «Запорізька АЕС» 00.ФО.ПЛ.02-18
білки 59 г / 6 год х 8 год = 79 г
жири 51 г / 6 год х 8 год = 68 г
вуглеводи 159 г / 6 год х 8 год = 212 г
калорійність 1380 г / 6 год х 8 год = 1840 ккал,
де 8 год - час роботи оперативного персоналу, зайнятого в зоні суворого режиму на роботах з ОШУ праці за зміну (36-годинний робочий тиждень);
6 год - час роботи в день із розрахунку шести робочих днів по 36-годинному робочому тижні.
Дата відповіді:
08.02.2019 14:55