-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво системи відеоспостереження в с. Усатове Біляївського району Одеської області»
Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету.
Торги не відбулися
4 016 802.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 40 100.00 UAH
Період уточнення:
07.05.2019 16:57 - 13.05.2019 00:00
Відповідь надана
Щодо дискримінації учасників
Номер:
6b9e97268cc44e78844c1acf1ae5dd72
Дата опублікування:
12.05.2019 14:16
Опис:
Предметом закупівлі є - ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво системи відеоспостереження в с. Усатове Біляївського району Одеської області»
Разом із тим Замовник визначив відповідно до п. 4.3. Кваліфікаційних критеріїв тендерної документації у складі інших документів надання копії діючої ліцензії на право надання послуг технічного обслуговування та експлуатації телемереж.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вказане взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають ліцензію на право надання послуг технічного обслуговування та експлуатації телемереж, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, а саме тих потенційних Учасників, які разом із будівництвом додатково не займаються технічним обслуговуванням та експлуатацією телемереж, оскільки експлуатація телемереж не є предметом закупівлі, а таким чином вважаємо вимогу щодо надання копії діючої ліцензії на право надання послуг технічного обслуговування та експлуатації телемереж дискримінаційною.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», Принципами здійснення закупівель є:
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що зазначена вимога щодо надання копії діючої ліцензії на право надання послуг технічного обслуговування та експлуатації телемереж є дискримінаційною, щодо Учасників які не займаються такою діяльністю, а така діяльність не відноситься до предмету закупівлі відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Враховуючи вказане просимо внести відповідні зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво системи відеоспостереження в с. Усатове Біляївського району Одеської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-05-07-000723-c для усунення порушення дискримінації учасників процедури закупівлі.
Відповідь:
Тендерна документація розроблена з урахуванням норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII. При цьому, як передбачено умовами затвердженої тендерної документації, учасник може або самостійно виконувати дані роботи, або залучати субпідрядну (-і) організацію (-ї) до їх виконання з наданням документів, які вимагаються документацією. Звертаємо Вашу увагу на те, що в цій частині будуть внесено зміни до документації
Дата відповіді:
15.05.2019 16:16
Відповідь надана
Унеможливлення антиконкурентних дій Замовником при оцінці кандидатів
Номер:
cff4673c9c954677a88801974ecc761e
Дата опублікування:
11.05.2019 16:07
Опис:
Торги за цим предметом закупівлі проводяться Замовником третій раз поспіль.
При цьому, на минулому проведенні закупівлі переможця аукціону було відхилено на підставі подання реєстру не на фірмовому бланку. Проте Розділ 3 п.1. Тендерної документації передбачає (витяг з тексту): До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: -розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства.
До того ж, суть реєстру пропозиції має формальний характер та ніяким чином не відноситься до відображення якості виконання учасником робіт по предмету закупівлі.
Питання: При наданні повного переліку документів, які вимагаються тендерною документацією, як учаснику протидіяти антиконкурентним діям Замовника щодо можливості демократичної перемоги, якщо Замовником порушуються умови своєї документції при оцінці кандидатів?
Відповідь:
Учасник під час підготовки своєї тендерної пропозиції повинен ознайомитися з усіма вимогами тендерної документації та додатками до неї. Тендерна пропозиція готується учасником з урахуванням умов тендерної документації. Стосовно формальних помилок: до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; - розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; - самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника (у разі використання) та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення; - не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (у разі використання) учасника торгів; - невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи; - орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; - завантаження пропозиції (файлів пропозиції) не у тому порядку, як встановлено тендерною документацією; - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення
Дата відповіді:
15.05.2019 16:15
Відповідь надана
Роз'яснення щодо надання копій документів
Номер:
637da72e0efe48dcaa19a4725ba09ffd
Дата опублікування:
11.05.2019 15:27
Опис:
Просимо конкретизувати повноту надання документів, а саме при минулій процедурі закупівлі ТОВ "ОКО" однією з підстав відхилення було надання аналогічного договору не в повному обсязі.
Питання: Що на думку Замовника закупівлі вважається підтавою надання повного обсягу підтвердження виконання аналогічного договору?
Примітка: при попередній процедурі закупівлі Учасником крім надання детального рекомендаційного листа, була надана копія аналогічного договору, яка містила основний зміст тексту договору з урахуванням збереження конфіденційної інформаціїї договору, та додатково підтвердження виконання цього договору, а саме - акт приймання передачі виконаних робіт, акт введення в експлуатацію обладання, що є безумовним підтвердженням виконаних аналогічних робіт за договором.
Відповідь:
Щодо невідповідності учасника у попередніх оголошених відкритих торгах, то тендерний комітет надає роз’яснення в межах даної процедури закупівлі Відповідно до вимог пункту 1 додатку №1 до тендерної документації, з метою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: повну копію аналогічного договору з усіма додатками (у разі їх наявності).
Дата відповіді:
15.05.2019 16:15
Відповідь надана
Роз'яснення щодо надання копій документів
Номер:
6b43ad86e6c540cd922111e817c7a27d
Дата опублікування:
11.05.2019 15:15
Опис:
Просимо конкретизувати повноту надання документів, а саме при минулій процедурі закупівлі ТОВ "Охорона комплекс Одеса" однією з підстав відхилення було ненадання повної копії паспорту директора, проте копія паспорту директора Коршука С.Є. при подачі містила усі заповнені сторінки документу. - Питання: Чи потрібно надавати також копії незаповнених (пустих) сторінок?
(*примітка: за умовами звичайного права при ідентифікації особи подаються тільки 1,2 сторінки паспорту з інформацією про фізичну особу, в тому числі у разі необхідності вклеєні за віком фотокартки (3-4 стор.), інформація про перебування у шлюбі та про чинне місце реєстрації (10-11 стор.).
Відповідь:
Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженої Постанови Верховної Ради України від 26 червня 1992 року №2503-ХІІ, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок
Дата відповіді:
15.05.2019 16:15
Відповідь надана
Надання учасником документу, який не стосується предмету закупівлі
Номер:
3c4b87bbbf484730b90b87f05e75a060
Дата опублікування:
11.05.2019 14:09
Опис:
Відповідно до умов Тендерної документації, необхідно надати учаснику наступний документ:
Додаток 1, п. 4.3 "Копію (-Ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві. Копія (-Ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) 3 додатками (у разі їх наявності) учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на право надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації телемереж."
Просимо надати роз'яснення, нащо потрібна ліцензія на провадження вказаної діяльності виконавцем будівництва системи відеоспостереження, якщо система відеоспостереження є внутрішнью системою з закритим доступом, яка не підпадає під поняття "телемережа".
Відповідь:
Звертаємо Вашу увагу на те, що в цій частині будуть внесено зміни до документації
Дата відповіді:
15.05.2019 16:14
Відповідь надана
Відповідність документів належності предмету закупівлі
Номер:
5163427f0b894ed6a85391e39864e9e6
Дата опублікування:
10.05.2019 14:23
Опис:
Доброго дня!
Просимо прояснити вимоги тендерної документації, а саме:
Відповідно до яких вимог законодавства підтвердження відповідності учасника предмету закупівлі щодо будівництва системи відеоспостереження, потребує надання Копії діючого атестату відповідності, який засвідчує наявність комплексної системи захисту інформації, що забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації.
Такі документи мають потребу бути у наявності у інтернет-провайдерів, які надають послуги зв'язку та інформатизації, в залежності від того, до якого провайдера підключена, або хоче бути підключеною Усатівська сільрада та ніяким чином не стосуються осіб, які провадять діяльність із будівництва або монтажу і запровадження системи відеоспостередження, що є предметом даної закупівлі.
Тому просимо надати роз'яснення, щодо кого саме потрібно надати запитуваний Атестат при поданні Учасником пропозиції.
Відповідь:
Відповідно до вимог проектної документації враховує наступне, що будівництво системи відеоспостереження в с. Усатове Біляївського району Одеської області включає в себе часткове будівництво телекомунікаційної мережі, до якої підключається встановлюється обладнання (камери, комутатори, сервера зберігання інформації та інше) і часткове використання телекомунікаційних послуг інтернет провайдера для надання доступу до серверів даних. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що технічне завдання, яке викладено в додатку №2 до тендерної документації складено на підставі проектної документації по даному об’єкту. Таким чином підрядник виконавця, який буде надавати послуги зв'язку для роботи всієї системи, повинен мати даний атестат. Договору на надання вищевказаних послуг зв'язку повинні бути укладені на момент підписання актів виконаних робіт з будівництва системи відеоспостереження, тому що виконавець зобов'язаний по завершенні будівництва забезпечити працездатність системи і взяти її на обслуговування протягом гарантійного строку тривалості експлуатації системи відеоспостереження - 25 років, що передбачено пунктом 8.2.1 Проекту Договору
Дата відповіді:
14.05.2019 17:02