• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу з передаванням тривожних сповіщень

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період уточнення: 01.04.2019 12:42 - 07.04.2019 12:45
Відповідь надана

Уточнення

Номер: d2b4182a0d254e03bff15c70490c2e54
Дата опублікування: 05.04.2019 18:37
Опис: Навіщо Вам ліцензія на вогнезахист? Адже в межах монтажу такі роботи не виконуються? Чи ви просто скопіювали всі положення з постанови № 852? Але це не одна ліцензія на все, ліцензія може включати в себе всі положення з переліку, а може один пункт. А Ви закуповуєте лише монтаж. Тому просимо виключити вимогу про вогнезахист, оскільки вона не стосується даного предмету закупівлі.
Відповідь: В оновленій тендерній документації вимоги щодо наявності ліцензії на вогнезахист виключені. В тендерній документації було перераховано декілька пунктів із Постанови № 852, тому що чим ширший спектр послуг, тим більше досвіду в проведенні аналогічних робіт, що є важливим для навчального закладу.
Дата відповіді: 08.04.2019 10:41
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 1b08baacd91f4d7db522cdda95578701
Дата опублікування: 05.04.2019 18:28
Опис: У Вас же закупівля послуг на монтаж, то до чого Ваша вимога про працівників на спостереження? (керівник робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту *, виконавці робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту**). Ви ж не закуповуєте полсгуи спостереження. Просимо виколючити дану вимогу ,бо монтаж і спостереження - це різні закупівлі і різні коди.
Відповідь: В оновленій тендерній документації вимоги про працівників зі спостерігання виключені.
Дата відповіді: 08.04.2019 10:28
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 8b082396d2224a47828d71446e714cc0
Дата опублікування: 03.04.2019 10:52
Опис: Поясніть, на яких підставах Ви вимагаєте надати завірені копії особових медичних книжок на керівника та кожного з виконавців робіт Учасника, які будуть залучені до надання послуг, які є предметом закупівлі, нової форми первинної облікової документації № 1 – ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 №150?
Відповідь: Згідно наказу № 150 від 21.02.2013 р. Правил п. 1. Ці Правила визначають механізм проведення обов'язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, та видачі їм особистих медичних книжок. В зв’язку з тим, що виконання договору працівниками буде здійснюватися безпосередньо в навчальному закладі, наявність Особистої медичної книжки форми №1-ОМК є обов’язковою. Метою будь-якого медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, своєчасного виявлення гострих чи хронічних професійних захворювань, встановлення у разі необхідності медичних протипоказань щодо здійснення окремих видів робіт, а також попередження виникненню та розповсюдженню інфекційних хвороб. Перш за все, відповідно до ст. 169 Кодексу законів про працю України (далі ― КЗпП) та ст. 17 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 р. № 2694-ХІІ (далі — Закон № 2694) роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Ці медичні огляди можна об’єднати у групу так званих «трудових» медоглядів, проведення яких спрямоване на своєчасне запобігання заподіянню шкоди здоров’ю працівників Друга група медичних оглядів (так званих «профілактичних») передбачена ст. 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 6 квітня 2000 р. № 1645-ІІІ (далі — Закон № 1645), згідно з якою працівники окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення, зобов’язані проходити профілактичні медичні огляди з метою уникнення поширення інфекційних хвороб. Такі медогляди відповідно до чинного законодавства мають проходити працівники харчових підприємств, підприємств роздрібної торгівлі та громадського харчування, оздоровчих закладів для дітей, лікувально-профілактичних закладів для дорослих, працівники лазень, саун, готелів, гуртожитків, спортивно-оздоровчих комплексів, закладів культури (театри, цирки, клуби, будинки культури тощо), розважальних закладів, підприємств фармацевтичної промисловості, аптек та їх структурних підрозділів, працівники підприємств та об’єктів водопостачання і каналізації, метрополітену, транспортно-дорожнього комплексу, рибного господарства, суб’єкти господарювання, що займаються розведенням, вирощуванням і реалізацією тварин, особи, які надають приватні послуги вдома та інші. Особливістю є те, що працівникам, які підлягають «профілактичним» оглядам, потрібно мати особову медичну книжку. Процедура проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов’язковому медичному огляді осіб віком до 21 року (тобто, «трудових» медоглядів) детально визначена у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246 (далі — Порядок № 246). Медичний огляд обов’язковий для наступних категорій працівників: — зайнятих на важких роботах; — на роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці; — на роботах, де є потреба у професійному доборі; — осіб віком до 21 року (незалежно від професії та виду діяльності) Медичні огляди для працівників, які зайняті на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 до Порядку № 246, де вказано безпосередньо сам фактор небезпеки, періодичність оглядів, фах лікарів, які мають брати в них участь, лабораторних досліджень, що повинні бути проведені, а також спеціальні медичні протипоказання (на доповнення до загальних). Так, до шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу належать: — хімічні речовини, їх сполуки та елементи (неорганічного та органічного походження); — складні хімічні суміші, композиції, хімічні речовини визначеного призначення (барвники і пігменти органічні, пестициди, синтетичні мийні засоби, синтетичні полімерні матеріали: смоли, лаки, клей, пластмаси, мастилоохолоджувальні рідини, герметики, фарби, емалі; добрива; фармакологічні засоби); — промислові аерозолі переважно фіброгенного та змішаного типу дії (азбест, цемент, скловолокно, вуглецевий пил); — біологічні фактори (білково-вітамінні концентрати, комбікорми, ферментні препарати, біостимулятори, інфікований матеріал і матеріал, що заражений паразитами, збудники інфекційних захворювань); — фізичні фактори; — фізичне перевантаження та перенапруження окремих органів і систем та інші фактори трудового процесу (підняття та ручне переміщення вантажу, зорово-напружені роботи (з оптичними приладами, спостереження за екраном). За таким самим принципом як додаток 4, побудовано і додаток 5 до Порядку № 246 — у ньому міститься перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, періодичність оглядів, участь лікарів, лабораторні дослідження та медичні протипоказання. До таких робіт відносяться: — робота на висоті, верхолазні роботи і роботи, пов’язані з підійманням на висоту, а також з обслуговування підіймальних механізмів; — праця електротехнічного персоналу, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок напругою 127 В і вище змінного струму та 110 В постійного струму, а також монтажні й налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках; — роботи у лісовій охороні, по валу, сплаву, транспортуванню та первинній обробці лісу; — роботи у нафтовій і газовій промисловості та при морському бурінні; — усі види підземних робіт; — робота на гідрометеорологічних станціях, спорудженнях зв’язку; — геологорозвідувальні, топографічні, будівельні роботи; — роботи, що пов’язані з обслуговуванням ємностей під тиском; — праця машиністів (кочегарів), операторів котельних, працівників служби газнагляду; — — роботи, що пов’язані з застосуванням вибухових речовин, роботи у вибухово- і пожежонебезпечних виробництвах; — роботи у військовій охороні, службах спецзв’язку, апараті інкасації, банківських структурах, інших закладах та службах, яким дозволено носити вогнепальну зброю та застосовувати її; — роботи у газорятувальній службі, добровільних газорятувальних дружинах, військових частинах і загонах із попередження виникнення та ліквідації відкритих газових і нафтових фонтанів, військових гірничих, гірничорятувальних служб міністерств та закладів, у пожежній охороні. — аварійно-рятувальні служби (роботи) з ліквідації надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру; — роботи на механічному обладнанні (токарних, фрезерних та інших станках, штампувальних пресах тощо). Таким чином, оскільки роботи будуть виконуватися в навчальному закладі, де перебувають діти, які на час проведення робіт будуть знаходитися в закладі, була встановлена вимога щодо надання медичних книжок працівників, які безпосередньо будуть виконувати роботи.
Дата відповіді: 03.04.2019 13:14
Відповідь надана

щодо уточнення кваліфікаційних вимог

Номер: d1b4780173d24761bf298b066a2ec507
Дата опублікування: 02.04.2019 22:52
Опис: В тендерній документації вказано, що учасник має надати відповідну ліцензію "з обмеженим строком дії". Тобто, якщо Учасник має ліцензію на виконання всіх перелічених видів робіт, але вона - безстрокова,то це буде причиною дискваліфікації? Уже понад 8 років усі ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення видаються безстроково, тому на підставі якого нормативного акту (з посиланням на пункти, статті), Замовник вимагає, щоб в ліцензії було вказано строк її дії?
Відповідь: Якщо ліцензія Учасника на виконання всіх видів робіт, що будуть проводитись при встановленні системи пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу з передаванням тривожних сповіщень - безстрокова, це не буде причиної дискваліфікації.
Дата відповіді: 03.04.2019 12:50
Відповідь надана

Уточнення через розбіжності у тендерній документації

Номер: c7f9ece986dd4b00aa447cb31d7a8381
Дата опублікування: 02.04.2019 15:05
Опис: Питання до тендеру: 1. З метою прорахунку затратної частини, розмістить на майданчику проектну документацію (що наймеш специфікацію, дефектний акт). 2. В технічному завдані вами прописано наявність робочого проекту, при цьому п.4 зазначено погодження його в ДСНС. Проект повинен погоджувати розробник, тому що інша організація не може вносити до нього зміни, і як наслідок гарантувати позитивний висновок; 3. Проходження у відповідних державних органах експертизи проектно-кошторисної документації системи оповіщення про евакуацію людей, оформлення проектно-технічної документації, відповідно до технічного завдання. - Проходження в державних органах є дуже тривалим і анти конкурентним (терміни виконання у вас дуже обмежені). Чому виконавець не може пройти у любого ліцензіата цю експертизу, що дозволяє діюче законодавство? 4. Зазначте, послуги 2,5% тех. нагляду сплачує Замовник чи Виконавець? 5. Надати копії сертифікатів на обладнання, яке буде використовуватися при встановленні системи пожежної сигналізації згідно переліку обладнання на встановлення системи пожежної сигналізації (обов’язкове завірення виробником або постачальником). - Надання сертифікатів можливо лише по завершенню монтажних робіт, після придбання Виконавцем відповідного обладнання, яке буде зазначено в проекті і змонтовано.
Відповідь: 1,Згідно додатку 4 до тендерної документації обов"язковим є виїзд на об'єкт, обстеження та ознайомлення з робочим проектом.Після ознайомлення з робочим проектом Вам буде надано всі необхідні документи. 2.Згідно п.1 додатку 4 у разі потреби доповнення робочого проекту його потрібно перепогодити в ДСНС. Якщо проект не потребує доповнень відповідно його не потрібно перепогоджувати. 3.Закупівля послуги на встановлення системи пожежної сигналізації проводиться за бюджетні кошти і тому нашим "побажанням" було проходження експертизи в державних органах. Термін виконання робіт до 30 червня 2019 р., а експертиза проектно-кошторисної документації проводиться один місяць. 4.Послуги технічного нагляду сплачує Виконавець. 5.Надання сертифікатів на обладнання є обовязковим, його можна надати після виконання монтажних робіт. Надайте гарантійний лист про те, що відповідні документи будуть надані і в який термін.
Дата відповіді: 03.04.2019 12:21