• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони майна)_7961806

Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони майна)_7961806

Завершена

549 666.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 748.33 UAH
Період уточнення: 25.04.2019 15:39 - 04.05.2019 10:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 5f73a42065034194bc683a0844361970
Дата опублікування: 02.05.2019 12:13
Опис: Відповідно до технічних вимог учасник повинен мати досвід роботи підприємства на ринку охоронних послуг не менше 5-ти років. Дана вимога є дискримінаціною, що звужує коло учасників і не дає змогу прийняти учаснику, який заснований був в період з 2015 по 2019 р., хоча в свою чергу такі учасники вже можуть мати певний позитивний досвід на ринку охоронних послуг. Просимо забрати данну вимогу та привести документацію відповідно до вимог діючого законодавства.
Відповідь: Добрий день! Ваше прохання розглянуто і враховано у змінах до тендерної документації.
Дата відповіді: 07.05.2019 10:29
Відповідь надана

Щодо документів про проходження навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки

Номер: 05d867c25eb74614adaa504e7cb3232f
Дата опублікування: 26.04.2019 11:25
Опис: Пунктом 6 Технічної специфікації передбачено обов’язок Учасника до початку надання послуг охорони надати Замовнику - копії документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці; - копії документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії, посвідчення), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки. Вважаємо ці вимоги тендерної документації дискримінаційними та такими, що прописані під конкретного учасника і вимагаємо їх видалити виходячи із наступного. Статтею 18 Закону України «Про охорону праці» визначено, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 року №444 "Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях", усі працівники при прийнятті на роботу на робочому місці повинні проходити інструктажі з питань пожежної безпеки. Особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо (до початку самостійного виконання роботи) пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Навчання посадових осіб підприємств, установ та організацій, які до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) зобов’язані проходити навчання з питань пожежної безпеки, здійснюється на територіальних курсах, у навчально-методичних центрах цивільного захисту та безпеки життєдіяльності або на інших підприємствах, в установах та організаціях, що мають затверджені програми навчання з питань пожежної безпеки. Законом України «Про охоронну діяльність» та ліцензійними умовами на провадження охоронної діяльності не визначено обов’язку проходити усім охоронцям навчання та перевірку знань з питань охорони праці, а також з питань пожежної безпеки. Закону України «Про охорону праці», Постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 року №444 "Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях", Законом України «Про охоронну діяльність», якими керують охоронні компанії, не визначені вимоги щодо обов’язкового проходження охоронцями навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки. Тим паче, відділення Укрпошти жодним чином не відносяться до об’єктів підвищеної небезпеки, листоноші та касири не носять на роботі каски та не мають документів з охорони праці та пожежної безпеки, що чомусь вимагаються з охоронників. Одним із принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є недискримінація учасників. Частиною 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник не може встановити дискримінаційні вимоги учасників. З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідь: Добрий день. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що статтею 40 Кодексу цивільного захисту України передбачено: (ч.4) особи під час прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях; (ч.5) особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки; (ч.6) допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань цивільного захисту, зокрема з пожежної безпеки, забороняється. Також, відповідно до ст.18 Закону України «Про охорону праці» (ч.1) працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії; (ч.6) не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Згідно з п.30 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» охоронна діяльність підлягає ліцензуванню. На виконання ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960 затверджені Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності (далі – Ліцензійні умови). Пунктом 18 Ліцензійних умов регламентовано, що охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов. Пунктом 15 Ліцензійних умов зазначено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» (далі – Довідник). Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством. Пунктом 12 Довідника визначено, що роботодавець організовує систематичне навчання працівників з питань охорони праці. Пунктом 114 Довідника затверджено завдання та обов'язки охоронника, та чітко визначено, що охоронник повинен знати: правила та норми з охорони праці, екологічної та пожежної безпеки, порядок надання першої медичної допомоги, тощо. Підпунктом 10 Пункту 13 Ліцензійних умов чітко визначено, що під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється залучати до охоронних заходів осіб, які не подали документів, необхідних для прийняття на роботу, або не відповідають кваліфікаційним вимогам. Згідно з пунктом 17 Ліцензійних умов, персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: - документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; - документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; - документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; - копію паспорта громадянина України; - документ, що підтверджує набуття кваліфікації. Виходячи з вищевикладеного, ініціатор закупівлі не вважає дискримінаційними умови Технічної специфікації, наведеної в Додатку 3 тендерної документації, згідно якої передбачається надання Учасником-переможцем (Виконавцем договору) до початку надання послуг охорони: копій документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії), підтверджуючих проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці, та копій документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії, посвідчення), підтверджуючих проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки, та не вважає їх такими, що обмежує коло учасників. З огляду на зазначене, вирішено залишити Вашу вимогу без задоволення.
Дата відповіді: 07.05.2019 10:23