-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні костюми для працівників екстреної медичної допомоги
Під кількістю 4 штуки слід розуміти кількість та обсяги найменувань та обсяги найменувань згідно технічних вимог.
Торги не відбулися
1 643 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 215.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 215.00 UAH
Період уточнення:
18.04.2019 17:51 - 26.04.2019 17:00
Відповідь надана
Щодо примірки
Номер:
902457219e064d99950afe7bac70500d
Дата опублікування:
23.04.2019 14:51
Опис:
Доброго дня. Під час виготовлення замовлення Постачальник забезпечує проведення за юридичною адресою Замовника
(основного та відокремлених підрозділів) однієї безкоштовної примірки кожного виробу протягом двох робочих днів щодня з 8:00 до 20:00 год.
Просимо повідомити безкоштовну примірку потрібно проводити однієї одиниці кожного найменування (4 вироби) чи всього обсягу товару 1780 виробів (4*445)???
Відповідь:
Доброго дня. Необхідно здійснити примірку усього обсягу товару (1780 виробів).
Дата відповіді:
24.04.2019 15:27
Відповідь надана
Стосовно опису документів, що надаються державному реєстратору
Номер:
1bbb5df58064413c85638cd8bdb7e492
Дата опублікування:
22.04.2019 10:43
Опис:
Доброго дня.
Пунктом 3.1 Додатку 1 Тендерної документації Замовник зазначає, що у разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Просимо надати відповідь чи буде підставою відхилення ненадання учасником у складі тендерної документації опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації? Чи може учасник замість опису документів надати довідку в довільній формі із зазначенням унікального коду доступу, веб-сайту за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи?
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення. Надання зазначених Вами документів є правом учаника. Якщо поданий у складі пропозиції унікальний код надасть доступ до необхідної інформації для підтвердження вимоги встановленої ч. 1 розділу 3 додатку 1 тендерної докуметації, це не буде підставою для відхилення.
Дата відповіді:
23.04.2019 12:17
Відповідь надана
Щодо термінів поставки товару
Номер:
249b71bb6ebe4435a2f2c7a209c46f31
Дата опублікування:
19.04.2019 17:23
Опис:
На підставі п. 4.5 проекту Договору (Додаток 4 до Тендерної документації), поставка Товару здійснюється протягом 1 (одного) робочого дня, з моменту отримання замовлення Постачальником.
Окрім цього, в умовах Додатку 2 Тендерної документації зазначено, що під час виготовлення замовлення Постачальник забезпечує проведення за юридичною адресою Замовника (основного та відокремлених підрозділів) однієї безкоштовної примірки кожного виробу протягом двох робочих днів щодня з 8:00 до 20:00 год.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що продукція, яка є предметом закупівлі, є пошивною та її пошиття здійснюється за індивідуальними замірами співробітників Замовника. Враховуючи вимогу Замовника, про здійснення однієї безкоштовної примірки кожного виробу протягом двох робочих днів, повідомляємо, що пошити товар, забезпечити примірку кожного виробу та здійснити його поставку за один робочий день з моменту отримання замовлення Постачальником неможливо. Також зазначаємо, що доставка готової продукції до міста Львова з міст, які є значно віддаленими, займе приблизно один робочий день.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас внести зміни до проекту Договору в частині терміну поставки Товару, вказавши термін поставки товару Постачальником достатній для пошиття товару, забезпечення примірки та здійснення доставки товару за замовленням Замовника.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення. Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
23.04.2019 11:53