• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Спеціальні аварійно-рятувальні машини легкого типу (САРМ-Л))

Завершена

69 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 348 000.00 UAH
Період уточнення: 05.11.2018 18:10 - 11.12.2018 00:00
Відповідь надана

Чутливість. Дискремінаційні вимоги під одного виробника

Номер: c94adeea3ca5438faa34b46aba052bcc
Дата опублікування: 10.12.2018 17:09
Опис: Просимо надати роз’яснення, якими нормативними документами затверджені параметри цифрових радіостанцій, а саме чутливості, які Замовник має намір внести зміни у тендерну документацію. Згідно оприлюднених змін до технічних характеристик у нові редакції: Технічні характеристики радіостанцій пропонується викласти у наступній редакції: Автомобільна цифрова радіостанція УКХ діапазону: Чутливість приймача 0,18 мкВ – при відношенні сигнал/шум (СИНАД) 12 дБ у аналоговому режимі; 0,16 мкВ - при відносній кількості похибок BER 5% у цифровому режимі (згідно технічної документації виробника); Портативна цифрова радіостанція УКХ діапазону: Чутливість приймача: Не гірше 0,16 мкВ – при відношенні сигнал/шум (СИНАД) 12 дБ у аналоговому режимі; Не гірше 0,14 мкВ - при відносній кількості похибок BER 5% у цифровому режимі (згідно технічної документації виробника); Звертаємо увагу Замовника, що зазначені показники притаманні радіостанціям одного виробника - Motorola Solutions. По даному питанню Антимонопольним комітетом України приймалися рішення щодо визначення даних вимог діскримінаційними та такими, що мають бути усунуті. Відповідна процедури закупівлі: • UA-2018-10-05-000704-a ; рішення № 11237-р/пк-пз від 02.11.2018р Головне управління Національної поліції у місті Києві. • UA-2018-11-05-000742-c; рішення № 12388-р/пк-пз від 04.12.2018 Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" • UA-2018-07-02-001995-a; рішення № 7782-р/пк-пз від 01.08.2018 Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області У первинній редакції Замовником було дотримано конкурентні умови та можливість участі різних виробників, але за невідомих обставин нова редакція передбачає обмеження одним виробником, що є порушенням Закону.
Відповідь: Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 12.12.2018 р № 21-1941/1/01. Замовником буде враховано зауваження. Вимогу стосовно чутливості (п.п. 4 Технічних характеристик до автомобільних та портативних цифровим радіостанцій) в новій редакцій буде вилучено.
Дата відповіді: 12.12.2018 17:50
Відповідь надана

Щодо вимог пункту 2.1. розділу 1 Додатку 3 до Тендерної документації

Номер: 7b0e852fbc3947b8811902137d73b870
Дата опублікування: 07.12.2018 11:23
Опис: Чи може Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, внести до довідки перелік договорів на поставку пожежно-рятувальної техніки, та копії документів, що підтверджують передачу такої техніки?
Відповідь: Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 10.12.2018 р № 21-1925/1/01. Замовник не заперечує стосовно надання переліку договорів на поставку пожежно-рятувальної техніки, та копій документів, що підтверджують передачу такої техніки як підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Дата відповіді: 10.12.2018 17:34
Відповідь надана

Щодо вимог пункту 2.1. розділу 1 Додатку 3 до Тендерної документації

Номер: 6266f519cc8c44d2b569121cb870ff8d
Дата опублікування: 07.12.2018 11:22
Опис: Оскільки Акт введення в експлуатацію основних засобів є внутрішнім документом замовника, до якого постачальник не має відношення, а документами, що підтверджують передачу майна, є документи первинного бухгалтерського обліку, а саме: видаткова накладна та/або акт приймання-передачі майна, пропонуємо внести відповідні зміни в перелік підтверджуючих документів щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених в тендерній документації.
Відповідь: Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 10.12.2018 р № 21-1925/1/01. Замовник не заперечує стосовно внесення відповідних змін до переліку підтверджуючих документів щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Дата відповіді: 10.12.2018 17:34
Відповідь надана

Щодо технічних вимог частини предмету закупівлі

Номер: 9767990499d84b7dade4119299d256e4
Дата опублікування: 04.12.2018 14:12
Опис: Відповідно пп. 2.17. п. 2 р. VІІ додатку 2 тендерної документації «Домкрат гідравлічний акумуляторний» довжина в складеному стані становить не більше 550 мм. Варто зазначити, що домкрат гідравлічний акумуляторний з вищезазначеною характеристикою виробляє лише компанія Weber-Hudraulik (Німеччина). Таким чином, Замовником встановлена умова закупівлі, відповідно до якої в закупівлі можуть взяти участь лише учасники, які є постачальниками продукції лише одного виробника. Вищезазначена вимога здійснює обмеження конкуренції, призводить до дискримінації учасників та порушення принципів здійснення закупівлі. Враховуючи викладене Замовнику необхідно внести зміни до умов закупівлі викладених в тендерній документації, а саме в пп. 2.17. п. 2 р. VII додатку 2 до Тендерної документації, довжина в складеному стані, мм, не більше, «550» змінити на «600», і таким чином усунути умови закупівлі, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У разі не внесення цих змін, потенційні учасники закупівлі залишають за собою право звернення до Антимонопольного комітету України із скаргою щодо виявлених порушень законодавства з питань державних закупівель в порядку п. 1 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 06.12.2018 р № 21-1902/1/01. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 33 ЗУ “Про публічні закупівлі” Тендерна документація Замовника містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічних та якісних характеристик; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмету закупівлі. Технічна специфікація Домкрату гідравлічного акумуляторного не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У процедурі можуть взяти участь будь-які учасники, а не “постачальники продукції лише одного виробника” - цього не вимагається умовами тендеру. Поряд з цим, пропоноване зменшення значення одного із показників в бік збільшення довжини у складеному стані є погіршенням технічних характеристик предмету закупівлі.
Дата відповіді: 06.12.2018 16:53
Відповідь надана

Щодо технічних вимог частини предмету закупівлі

Номер: db798ab6032f4421a956d983891373a9
Дата опублікування: 04.12.2018 14:11
Опис: Відповідно пп. 2.16. п. 2 р. VІІ додатку 2 тендерної документації «Розтискач гідравлічний акумуляторний» зусилля роз тискання повинні становити не менше 230 кН. Варто зазначити, що на ринку України, і тим більше Європи чи США, не має виробника, який виробляє розтискач гідравлічний акумуляторний з вищезазначеною характеристикою. Таким чином, Замовником встановлена умова закупівлі, відповідно до якої в закупівлі взяти участь жоден учасник. Вищезазначена вимога унеможливлює конкуренцію, призводить до дискримінації учасників та порушення принципів здійснення закупівлі. Враховуючи викладене Замовнику необхідно внести зміни до умов закупівлі викладених в тендерній документації, а саме в пп. 2.16. п. 2 р. VII додатку 2 до Тендерної документації, зусилля роз тискання, кН, не менше, «230» змінити на «50», і таким чином усунути умови закупівлі, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У разі не внесення цих змін, потенційні учасники закупівлі залишають за собою право звернення до Антимонопольного комітету України із скаргою щодо виявлених порушень законодавства з питань державних закупівель в порядку п. 1 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 06.12.2018 р № 21-1902/1/01. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 33 ЗУ “Про публічні закупівлі” Тендерна документація Замовника містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічних та якісних характеристик; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмету закупівлі. Технічна специфікація “Розтискач гідравлічний акумуляторний” не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У процедурі можуть взяти участь будь-які учасники, а не “постачальники продукції лише одного виробника” - цього не вимагається умовами тендеру. Поряд з цим, пропоноване зменшення значення одного із показників (зменшення зусилля у 4,5 рази) є суттєвим погіршенням технічних характеристик предмету закупівлі.
Дата відповіді: 06.12.2018 16:53
Відповідь надана

Щодо технічних вимог частини предмету закупівлі

Номер: 91f9d6bc3a4c4c63ada179ad3512d2f1
Дата опублікування: 04.12.2018 14:08
Опис: Відповідно пп. 2.6. п. 2 р. VІІ додатку 2 тендерної документації «Набір для скла» склад комплекту: пилка для скла, пробійник, захисні окуляри, різак для пасів, тримач з клейкою стрічкою, валіза. Варто зазначити, що жоден виробник, крім компанії Weber-Hudraulik (Німеччина), не поставляє набір з такими комплектуючими. Таким чином, Замовником встановлена умова закупівлі, відповідно до якої в закупівлі можуть взяти участь лише учасники, які є постачальниками продукції лише одного виробника. Вищезазначена вимога здійснює обмеження конкуренції, призводить до дискримінації учасників та порушення принципів здійснення закупівлі. Враховуючи викладене Замовнику необхідно внести зміни до умов закупівлі викладених в тендерній документації, а саме в пп. 2.6. п. 2 р. VII додатку 2 до Тендерної документації, виключивши зі складу комплекту набору для руйнування скла захисні окуляри, тримач для клейкої стрічки та валізу, і таким чином усунути умови закупівлі, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У разі не внесення цих змін, потенційні учасники закупівлі залишають за собою право звернення до Антимонопольного комітету України із скаргою щодо виявлених порушень законодавства з питань державних закупівель в порядку п. 1 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 06.12.2018 р № 21-1902/1/01. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 33 ЗУ “Про публічні закупівлі” Тендерна документація Замовника містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічних та якісних характеристик; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмету закупівлі. Технічна специфікація набору для скла не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У процедурі можуть взяти участь будь-які учасники, а не “постачальники продукції лише одного виробника” - цього не вимагається умовами тендеру. Склад комплекту не є запатентованим та налічує загальновживані речі: захисні окуляри, тримач для клейкої стрічки та валіза.
Дата відповіді: 06.12.2018 16:53
Відповідь надана

Щодо технічних вимог частини предмету закупівлі

Номер: 2fd50e439965410ea069d052afc69229
Дата опублікування: 03.12.2018 16:02
Опис: У відповідь на запитання від 29.11.2018 щодо технічних умов предмету закупівлі, а саме щодо частини предмету закупівлі, характеристики якого викладені в пп. 2.14. п. 2 р. VII додатку 2 до Тендерної документації Ліхтар пожежний груповий, Замовник повідомив, що відповідно до статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. В технічних характеристиках Ліхтаря пожежного групового відсутні вищезазначені посилання. Використання задніх синіх світлодіодів на ліхтарях для рятувальників не є запатентованою особливістю окремого виробника. Враховуючи викладене, колір задніх ліхтарів — це конструктивне рішення виробника за рекомендацією або побажанням Замовника. Проте у відповіді Замовник не повідомив, які виробники здійснюють виготовлення ліхтарів з задніми лампами LED ультра яскраво синього кольору, окрім компанії Streamlight. Варто зазначити, що ліхтарі з такою характеристикою виготовляє лише один виробник у світі, саме компаня Streamlight. На ринку України, чи навіть Європи або США, немає більше виробників ліхтарів, які б встановлювали задні лампами ультра яскраво синього кольору. Відповідно умови закупівлі передбачають, що в закупівлі може взяти участь лише учасники, які є постачальниками продукції лише одного виробника. Крім того, за останні роки лише ліхтарі виробництва компанії Streamlight з такими характеристиками постачалися підрозділам Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Тому вкотре наголошується, що Замовником здійснюється обмеження конкуренції, що призводить до дискримінації учасників та порушення принципів здійснення закупівлі. Враховуючи викладене Замовнику необхідно внести зміни до умов закупівлі викладених в тендерній документації, а саме пп. 2.14. п. 2 р. VII додатку 2 до Тендерної документації Ліхтар пожежний груповий, щодо кольору задніх ламп LED, таким чином, щоб усунути умови закупівлі, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У разі не внесення цих змін, потенційні учасники закупівлі залишають за собою право звернення до Антимонопольного комітету України із скаргою щодо виявлених порушень законодавства з питань державних закупівель в порядку п. 1 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 04.12.2018 р № 21-1879/1/01. Замовник не обмежує конкуренцію та у жодному разі не дискримінує потенційних учасників. Використання задніх синіх світлодіодів на ліхтарях для рятувальників не є запатентованою особливістю окремого виробника. Колір задніх ліхтарів — це конструктивне рішення виробника за рекомендацією або побажанням Замовника. Поряд із згаданою у Вашому зверненні компанією, ліхтарі для рятувальників з ультра яскравими задніми лампами синього кольору виготовляють інші виробники, наприклад компанія “Advanced Lighting Corporation” (30 Raynor Avenue, Ronkonkoma, NY 11779).
Дата відповіді: 05.12.2018 16:55
Відповідь надана

Щодо технічних умов предмету закупівлі

Номер: 28d40bea2a5940f68ac36142310fce97
Дата опублікування: 29.11.2018 09:48
Опис: У відповідь на запитання від 26.11.2018 щодо технічних умов предмету закупівлі, а саме щодо частини предмету закупівлі, характеристики якого викладені в пп. 2.14. п. 2 р. VII додатку 2 до Тендерної документації Ліхтар пожежний груповий, Замовник повідомив, що наявні принаймі два виробника ліхтарів для рятувальників, які обладнують ліхтарі задніми лампами LED ультра яскравого синього кольору. Тому інформація про ексклюзивність продукції компанії Streamlight не відповідає дійсності. Крім того, використання задніх синіх світлодіодів на ліхтарях для рятувальників не є запатентованою особливістю окремого виробника. Також слід зазначити, що відповідно ДСТУ 3849-2018 “Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали транспортних засобів оперативних і спеціальних служб. Загальні вимоги” підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту використовують спеціальні світлові сигнальні пристрої з світловими сигналами синього кольору. Відповідно, технічними вимогами тендерної документації визначено колір проблискових маяків, які встановлюються на САРМ-В, САРМ-С, САРМ-Л — синій. Виходячи зі змісту відповіді на запитання Замовник описував колір проблискових маяків. Проте потенційний учасник задавав запитання щодо ліхтаря пожежного групового, який не відноситься до сигнальних проблискових маячків. Крім того ДСТУ 3849-2018 є стандартом відповідності лише для Проблискового світлового сигналу визначеного кольору, що подається встановленим на транспортному засобі спеціальним світловим сигнальним пристроєм (проблисковим маячком). Враховуючи викладене просимо надати інформацію, які виробники здійснюють виготовлення вищезазначених ламп. Якщо інших виробників окрім компанії Streamlight на ринку немає, відповідно необхідно внести зміни до умов закупівлі викладених в тендерній документації, а саме пп. 2.14. п. 2 р. VII додатку 2 до Тендерної документації Ліхтар пожежний груповий, щодо кольору задніх ламп LED, таким чином, щоб усунути умови закупівлі, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У разі не внесення цих змін, за умови їх необхідності, потенційні учасники закупівлі залишають за собою право звернення до Антимонопольного комітету України із скаргою щодо виявлених порушень законодавства з питань державних закупівель в порядку п. 1 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 03.12.2018 р № 21-1865/1/01. Відповідно до статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. В технічних характеристиках Ліхтаря пожежного групового відсутні вищезазначені посилання. Використання задніх синіх світлодіодів на ліхтарях для рятувальників не є запатентованою особливістю окремого виробника. Враховуючи викладене, колір задніх ліхтарів — це конструктивне рішення виробника за рекомендацією або побажанням Замовника.
Дата відповіді: 03.12.2018 11:45
Відповідь надана

Запитання щодо технічних вимог

Номер: 6b9fc566165642e1b09032bd2092806e
Дата опублікування: 28.11.2018 16:54
Опис: Шановний Замовник! Запитання стосовно "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до закупівлі", а саме: Щодо пункту 2.8. Комплект пневматичних підйомних подушок: Чи вистачить запасу стиснутого повітря в єдиному балоні для ефективної роботи? Щодо пункту 2.9. Багатофункціональний інструмент рятувальника для проникнення: В обмеженому просторі зручніше працювати невеликим за розмірами та вагою інструментом. Пропонуємо внести до технічної частини даної тендерної документації з урахуванням даної пропозиції. Щодо пункту 2.16.: Розтискач гідравлічний акумуляторний:Для проведення аварійно-рятувальних робіт потрібні кращі характеристики інструменту такого класу: більше зусилля розтискання та менша вага. Враховуючи технічні характеристики акумуляторного інстпументу для пришвидшення виконання завдань, пропонуємо внести зміни до документації в техічній частині. Щодо пункту 2.18. Комплект механічних стійок для стабілізації : Чи витримають такі стійки навантаження автобуса чи вантажного автомобіля? Чи можна пропонувати гідравлічний аварійно-рятувальний інструмент різних виробників для комплектації САРМ-Л? Який рік виготовлення аварійно-рятувального обладнання має бути? Шановний Замовник, просимо прийняти до уваги наші пропозиції, та внести відповідні зміни. Дякуємо!!
Відповідь: Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 28.11.2018 р № 21-1832/1/01. З метою універсалізації запропонованої комплектації Замовником будуть внесені зміни до пункту 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме викладено у такій редакції: “Планшет удароміцний та вологозахищений з офіційною офф-лайн програмою схем легкових автомобілів для використання під час дорожньо-транспортних пригод та вбудованою тепловізійною камерою для пошуку постраждалих під час НС: Діагональ, дюйм, не менше: 7 Оперативна пам'ять, ГБ, не менше: 4 Кількість ядер процесору, не менше: 2 Жорсткий диск, ГБ, не менше: SSD 128 Ступінь захисту (підтверджений документально), не нижче: IP 65 Діапазон розпізнавання температур тепловізійної камери, не менше: від -20 до +400 градусів Цельсія АКБ ємністю, не менше: 3,2 Ам/г Комплектація: Планшет, чохол, АКБ -1 шт., зарядний пристрій від 12 та 220 Вт”.
Дата відповіді: 29.11.2018 16:23
Відповідь надана

Щодо параметрів планшету

Номер: 59ed5ad45304420e958b0090cf47362f
Дата опублікування: 27.11.2018 18:36
Опис: Шановний Замовник! Для оптимізації використання бюджетних коштів та універсалізації запропонованої комплектації пропонуємо Вам змінити вимоги до пункту 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації «Планшет удароміцний та вологозахищений з офіційною офф-лайн програмою українською мовою від виробника аварійно-рятувального гідравлічного обладнання щодо порядку проведення аварійно-рятувальних робіт на автомобілях під час дорожньо-транспортних пригод» та викласти вимоги до цього обладнання у такій редакції: Планшет удароміцний та вологозахищений з офіційною офф-лайн програмою від виробника аварійно-рятувального гідравлічного обладнання щодо порядку проведення аварійно-рятувальних робіт на автомобілях під час дорожньо-транспортних пригод та вбудованою тепловізійною камерою для пошуку постраждалих під час НС: Діагональ, дюйм, не менше: 7 Оперативна пам'ять, ГБ, не менше: 4 Кількість ядер процесору, не менше: 2 Жорсткий диск, ГБ, не менше: SSD 128 Ступінь захисту (підтверджений документально), не нижче: IP 65 Діапазон розпізнавання температур тепловізійної камери, не менше: від -20 до +400 градусів Цельсія АКБ ємністю, не менше: 3,2 Ам/г Комплектація: Планшет, чохол, АКБ -1 шт., зарядний пристрій від 12 та 220 Вт.
Відповідь: Відповіді на запитання надані листом Департаменту ресурсного забезпечення ДСНС України від 28.11.2018 р № 21-1832/1/01. З метою універсалізації запропонованої комплектації Замовником будуть внесені зміни до пункту 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме викладено у такій редакції: “Планшет удароміцний та вологозахищений з офіційною офф-лайн програмою схем легкових автомобілів для використання під час дорожньо-транспортних пригод та вбудованою тепловізійною камерою для пошуку постраждалих під час НС: Діагональ, дюйм, не менше: 7 Оперативна пам'ять, ГБ, не менше: 4 Кількість ядер процесору, не менше: 2 Жорсткий диск, ГБ, не менше: SSD 128 Ступінь захисту (підтверджений документально), не нижче: IP 65 Діапазон розпізнавання температур тепловізійної камери, не менше: від -20 до +400 градусів Цельсія АКБ ємністю, не менше: 3,2 Ам/г Комплектація: Планшет, чохол, АКБ -1 шт., зарядний пристрій від 12 та 220 Вт”. Відповідь на запитання від 28.11.18. 16:54 Щодо пункту 2.8. Вимоги стосовно кількості балонів комплекту пневматичних підйомних подушок 2.8 додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю спеціальних аварійно-рятувальних машин важкого типу САРМ-Л буде викладено у наступній редакції: “- балон для стисненого повітря ємністю не менше 7 л/300 бар, шт. - 2”. Щодо пункту 2.9. Вимоги стосовно багатофункціонального інструменту рятувальника для проникнення пункту 2.9 додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю спеціальних аварійно-рятувальних машин важкого типу САРМ-В буде викладено у наступній редакції: “2.9 Багатофункціональний інструмент рятувальника для проникнення: вага, не більше, кг - 5.0 довжина, не менше, мм - 760”. Щодо пункту 2.16 Вимоги стосовно Розтискач гідравлічний акумуляторний пункту 2.16 додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю спеціальних аварійно-рятувальних машин важкого типу САРМ-Л буде викладено у наступній редакції: “2.16 Розтискач гідравлічний акумуляторний: - Класифікація за EN (ДСТУ) 13204, не менше - AS 40/600-17,2; - зусилля розтискання, кН, не менше – 850; - відстань розтискання, мм, не менше – 600; - вага з акумулятором, кг, не більше – 18; Комплектація: розтискач – 1 шт.; АКБ ємністю 5 А х год. – 2 шт.; зарядний пристрій – 1 шт.; Акумуляторна батарея гідравлічного інструменту повинна мати можливість заряджатись від бортової мережі САРМ-Л”. Щодо пункту 2.18. Вимоги стосовно комплекту механічних стійок для стабілізації пункту 2.18 додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю спеціальних аварійно-рятувальних машин важкого типу САРМ-Л буде викладено у наступній редакції: “2.18 Комплект механічних стійок для стабілізації Склад комплекту та параметри складових: - кількість розкладних стійок, шт., не менше 2; повздовжнє навантаження стійки, т не менше 2,5; максимальна довжина розкладеної стійки, м, не менше 2,5; довжина складеної стійки, м, не менше 1,5; довжина кріпильної стрічки на стійці, м, не менше 10; матеріал стійок алюмінієвий сплав; - ніж-гачок, шт. 1; - транспортна сумка, шт. 1; розміри сумки для транспортування, мм, не більше 1600 х 500 х 180”. Чи можна пропонувати гідравлічний аварійно-рятувальний інструмент різних виробників для комплектації САРМ-Л? З метою уніфікації обладнання, спрощення його обслуговування та ремонту та забезпечення взаємозамінності, Замовником вимагається комплектування САРМ-Л гідравлічним аварійно-рятувальним інструментом одного виробника. Який рік виготовлення аварійно-рятувального обладнання має бути? Вимогу стосовно року виготовлення продукції бути викладено в наступній редакції: “Продукція повинна бути новою, виготовленою не раніше 2019 року”.
Дата відповіді: 29.11.2018 16:31