-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція 7-ми комірок І-ї та ІІ-ї систем шин ВРП 110 кВ на ТЕЦ-6 (Обладнання+БМР)
Завершена
33 330 913.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 333 309.13 UAH
мін. крок: 1% або 333 309.13 UAH
Період уточнення:
23.04.2019 11:35 - 03.05.2019 10:00
Відповідь надана
Щодо термінів постачання обладнання і термінів виконання робіт
Номер:
e6c31c6f1f76423496ae0e45e4699c4d
Дата опублікування:
26.04.2019 15:14
Опис:
Умовами тендерної документації передбачений строк постачання обладнання – протягом 3 місяців від дати отримання попередньої оплати (авансу) по Договору і строк виконання робіт - 01.11.2019. Такі вимоги Замовника звужують коло можливих учасників, оскільки виробники Обладнання, яке задекларовано у Тендерній документації, підтверджують строк поставки такого Обладнання – 7 (сім) місяців. Враховуючи терміни постачання обладнання, які підтверджують Виробники та тривалий час на розгляд Замовником тендерних пропозицій , на укладання договору, на отримання авансових коштів від Замовника та на перерахування авансових платежів Підрядником Виробникам Обладнання, наполягаємо на перегляді термінів постачання Обладнання до 31.01.2020 р., та термінів виконання робіт до 31.05.2020р. З метою дотримання принципів рівності учасників в процедурі закупівлі, просимо внести зміни до тендерної документації , якими привести у відповідність терміни постачання Обладнання та терміни виконання робіт.
Відповідь:
Враховуючи стислі терміни реалізації проекту та ряд організаційних заходів, Замовник може переглянути терміни постачання Обладнання та прийняти кінцевий термін не пізніше 10.12.2019 року та термінів виконання робіт до 31.05.2020 року, враховуючи графік ремонтів основного обладнання електричних мереж 110-330 кВ погодженого в НЕК «Укренерго».
Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
03.05.2019 11:13
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
cb66ae0052d34902b0b939593e2c71eb
Дата опублікування:
26.04.2019 14:47
Опис:
13. Розділ 14 «ДОДАТКИ» доповнити підпунктами 14.1.1. та 14.1.2 наступного змісту:
«14.1.1. Додаток 2 - Специфікація обладнання вітчизняного виробництва;
14.1.2. Додаток 3 - Специфікація обладнання імпортного виробництва.»
Відповідь:
Замовник вважає недоцільним внесення змін.
Дата відповіді:
03.05.2019 14:59
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
883280c3fc5149d58a18cc51be1913b8
Дата опублікування:
26.04.2019 14:46
Опис:
12. Пункти 5.11. та 5.12. Розділу 5 «ВИКОНАННЯ РОБІТ» проекту Договору (Додаток №6 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції:
«5.11. Результатом виконаннмх робіт Підрядником є якісно проведені роботи з реконструкції 7-ми комірок I-ї та II-ї систем шин ВРП 110 кВ на ТЕЦ-6 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» згідно затвердженої проектної документації в складі робочого проекту (№31/ТЕЦ6-42-17 «Реконструкція семи комірок І та ІІСШ ВРП-110кВ на ТЕЦ-6» розробленого Товариством з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», ІІ та ІІІ етапи) відповідно до умов цього Договору.
5.12. Роботи що виконуються за цим Договором включають демонтажні та монтажні роботи, закупівлю, доставку матеріалу, обладнання та устаткування згідно затвердженої проектної документації в складі робочого проекту (№31/ТЕЦ6-42-17 «Реконструкція семи комірок І та ІІСШ ВРП-110кВ на ТЕЦ-6» розробленого Товариством з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», ІІ та ІІІ етапи) та інше, в орієнтовних об'ємах відповідно Додатку 1 до цього Договору.»
Відповідь:
Замовник вважає недоцільним внесення змін.
Дата відповіді:
03.05.2019 14:59
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
c9851d5b3e2e44d0883eb689f0c5cd51
Дата опублікування:
26.04.2019 14:46
Опис:
11. Пункт 5.7. Розділу 5 «ВИКОНАННЯ РОБІТ» проекту Договору (Додаток №6 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції:
«5.7. Виконання робіт може бути призупинено або подовжено зі зміною строків виконання робіт, у наступних випадках: форс-мажорні обставини, поява нових чи додаткових робіт за ініціативою Замовника. Зміни строків виконання робіт можуть бути обумовлені внесенням змін до складу та обсягів робіт, зазначених у кошторисній документації, специфікаціях обладнання/устаткування».
Відповідь:
Замовник вважає недоцільним внесення змін.
Дата відповіді:
03.05.2019 14:59
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
6a16f8b7aaa3413fb8c392a419e19b95
Дата опублікування:
26.04.2019 14:46
Опис:
10. Пункт 4.5. Розділу 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» проекту Договору (Додаток №6 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції:
4.5. У разі дострокового розірвання Договору, Підрядник без додаткового повідомлення (вимоги) Замовника зобов’язаний повернути на поточний рахунок Замовника, зазначений у розділі XV цього Договору, кошти отримані в якості попередньої оплати, згідно з п. 4.1 Договору, протягом 10-ти робочих днів з моменту отримання від Замовника повідомлення про розірвання Договору. Підрядник повертає кошти за вирахуванням вартості обладнання/устаткування, яке прийнято за видатковими накладними, підписаними Замовником на момент розірвання Договору, вартості виконаних робіт прийнятих Замовником за формами КБ-2В, та вартості матеріальних ресурсів, що придбані Підрядником за рахунок попередньої оплати передаються Підрядником по видатковим накладним Замовнику за цим Договором.
Разом з цим протягом 10-ти календарних днів з моменту отримання від Замовника повідомлення про розірвання Договору Підрядник зобов’язаний надати Замовнику супровідним листом розрахунок коригування кількісних та вартісних показників до податкових накладних.
Відповідь:
Замовник вважає недоцільним внесення змін.
Дата відповіді:
03.05.2019 14:59
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
c2f0d1de49a04eb3922cec0e0031a246
Дата опублікування:
26.04.2019 14:45
Опис:
9. Розділ 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) доповнити пунктами 4.1.2., 4.1.3., 4.1.4., 4.1.5. наступного змісту:
«4.1.2. Перерахування попередньої оплати за імпортне обладнання/устаткування в розмірі _____ % (не менше 80 %) від вартості імпортного обладнання/устаткування, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), здійснюється на підставі рахунка-фактури, наданого Підрядником та скорегованого відповідно до п. 3.5 цього Договору.
4.1.3. Доплата за імпортне обладнання/устаткування здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі імпортного обладнання/устаткування, з пропорційним вирахуванням суми отриманого авансу за імпортне обладнання/устаткування та скорегованої відповідно до п. 3.5 цього Договору.
4.1.4. Перерахування попередньої оплати в розмірі ___ % (___________ відсотків) (не більше 50 %) від вартості вітчизняного обладнання/устаткування, що становить ______________ грн. без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником.
4.1.5. Доплата за вітчизняне обладнання/устаткування здійснюється Замовником протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі вітчизняного обладнання/устаткування, з пропорційним вирахуванням суми отриманого авансу.»
Відповідь:
Замовник вважає недоцільним внесення змін.
Дата відповіді:
03.05.2019 14:59
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
6a682a2a9f73436b843dcd97753ca053
Дата опублікування:
26.04.2019 14:45
Опис:
8. Розділ 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) доповнити пунктом 3.6. наступного змісту:
«3.6. При поставці імпортного обладнання/устаткування (Додаток № 3), оплата такого обладнання/устаткування у гривні здійснюється за наступною формулою згідно з валютним курсом НБУ станом на наступні дати:
ФРП= СП*(Курс1/Курс2)
де:
ФРП - фактичний розмір відповідного платежу (грн);
СП - передбачена договором чи специфікацією сума відповідного платежу (грн);
Курс2 - валютний курс НБУ станом на дату проведення електронного аукціону;
Курс1 - валютний курс НБУ станом на дату зазначену в пп.3.6.1.- 3.6.2. відповідно;
3.6.1.Для попередньої оплати (авансу) - станом на дату перерахування попередньої оплати (авансу);
3.6.2.Для решти платежів – станом на дату підписання актів приймання-передачі обладнання/устаткування.
У випадку якщо на дату здійснення попередньої оплати (авансу) за імпортне обладнання/устаткування валютний курс НБУ зміниться по відношенню з валютним курсом НБУ, що діяв на день складання рахунку-фактури Підрядником (для здійснення попередньої оплати) то така різниця враховується при визначенні суми доплати, в результаті перерахунку вартості імпортного обладнання/устаткування на дату підписання акту приймання-передачі такого обладнання/устаткування.
При цьому фактичний розмір платежу за поставлене імпортне обладнання/устаткування та його загальна вартість, що зазначається в акті приймання передачі, визначаються за наступною формулою:
ФРП = (СВО/Курс2 – ФРПав./Курс 1 ав.)* Курс 1 акт, де:
ФРП – фактичний розмір платежу/ загальна вартість (грн.);
СВО – сума вартості обладнання/устаткування за специфікацією (грн.);
Курс 2 – валютний курс НБУ станом на дату проведення електронного аукціону;
ФРПав. – сума перерахованого авансового платежу за специфікацією (грн.);
Курс 1 ав. – валютний курс НБУ станом на дату перерахування попередньої оплати
(авансу);
Курс 1 акт – валютний курс НБУ станом на дату підписання акту приймання-передачі
Обладнання/устаткування; »
Відповідь:
Замовник вважає недоцільним внесення змін.
Дата відповіді:
03.05.2019 14:58
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
da859b25ceff4b3e910af5cbb88dc730
Дата опублікування:
26.04.2019 14:43
Опис:
6. Пункт 3.1. Розділу 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ» проекту Договору (Додаток №6 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції:
3.1 Ціна цього Договору визначена «Договірною ціною, кошторисною документацією до неї (Додаток 1 до Договору ), Специфікацією обладнання вітчизняного виробництва (Додаток 2 до Договору)», Специфікацією обладнання імпортного виробництва (Додаток 3 до Договору)» та становить _________ (прописом), крім того ПДВ 20% _________ (прописом). Загальна ціна Договору становить _________ (прописом) з ПДВ.
7. Розділ 3 «ЦІНА ДОГОВОРУ» доповнити пунктом 3.5. наступного змісту:
«3.5. Ціна Договору, що зазначена у п. 3.1 Договору збільшується/зменшується у відповідності до зміни курсу іноземної валюти на придбання обладнання іноземного виробництва (Додаток № 3).»
Відповідь:
Замовник вважає недоцільним внесення змін.
Дата відповіді:
03.05.2019 14:58
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
78404b0b1efe4443bd5ca6edb7ba86a3
Дата опублікування:
26.04.2019 14:42
Опис:
5. Пункт 2.11. Розділу 2 «ЯКІСТЬ РОБІТ ТА ГАРАНТІЙНІ ЗАБОВЯЗАННЯ ПІДРЯДНИКА» проекту Договору (Додаток №6 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції:
«2.11. При виявленні у межах гарантійного строку недоліків у виконаних роботах, Замовник складає дефектний акт з переліком виявлених недоліків та направляє зазначений акт Підряднику. Підрядник зобов'язаний підписати та повернути Замовнику зазначений акт протягом 10-ти календарних днів з моменту направлення цього акта Замовником, та безкоштовно усунути зазначені у такому акті недоліки протягом 30-ти календарних днів з моменту направлення цього акта Замовником, або в інший термін погоджений Сторонами Договору.»
У разі не підписання та/або не повернення Замовнику дефектного акта, зазначеного у першому абзаці цього пункту Договору, Підрядником протягом 10-ти календарних днів після направлення цього акта Замовником, або підписання його із зауваженнями (запереченнями) протягом того ж строку, Замовник має право скласти такий акт із залученням незалежних експертів та направити його Підряднику. У такому разі Підрядник зобов’язується безкоштовно усунути всі недоліки, вказані у такому акті, а також у повному обсязі відшкодувати Замовнику вартість послуг незалежних експертів, у разі його вини, у термін узгоджений Сторонами.
Відповідь:
Замовник вважає недоцільним внесення змін.
Дата відповіді:
03.05.2019 14:58
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
100a520e46c64f1b9804c7ae05ab8073
Дата опублікування:
26.04.2019 14:42
Опис:
4. Пункт 2.7. Розділу 2 «ЯКІСТЬ РОБІТ ТА ГАРАНТІЙНІ ЗАБОВЯЗАННЯ ПІДРЯДНИКА» проекту Договору (Додаток №6 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції:
«2.7. У разі непогодження представників Підрядника з якісними показниками, виявленими в процесі спільного приймання обладнання/устаткування, Замовник має право залучити незалежну експертну організацію, що має ліцензію на проведення якісних досліджень такого виду обладнання/устаткування, висновок якої про якість є остаточним і обов'язковим для виконання Сторонами. Вартість експертизи у цьому разі відшкодовується Підрядником, у разі його вини.
У разі постачання неякісного чи некомплектного обладнання/устаткування, Підрядник зобов’язаний за свій рахунок замінити його новим доброякісним обладнанням/устаткуванням, або у разі поставки некомплектного обладнання/устаткування замінити або доукомплектувати обладнання/устаткування протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту письмового звернення (повідомлення) Замовника, або в інший термін погоджений Сторонами Договору.»
Відповідь:
Замовник вважає недоцільним внесення змін.
Дата відповіді:
03.05.2019 14:58