-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
210 292.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 013.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 013.00 UAH
Період уточнення:
06.05.2019 17:55 - 12.05.2019 18:00
Відповідь надана
Щодо об'єму поставок печаток та штампів
Номер:
0aea687b0d094a49b0b182ea058afd98
Дата опублікування:
08.05.2019 16:33
Опис:
Шановний замовнику, прокоментуйте наступне:
Об'єм печаток та штампів у кількості 167 шт. планується закуповуватись однією поставкою чи на протязі року або періоду? Дякуємо
Відповідь:
Розглянувши Ваше звернення про строки поставки печаток з оснасткою, штампів з оснасткою в процедурі закупівлі Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015 – 30190000-7 (офісне устаткування та приладдя різне), яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-05-06-001950-a , повідомляємо наступне.
У відповідності до пункту 4.4. тендерної документації до вказаної закупівлі чітко визначено строк поставки товару, а саме: за лотом №1 (печатки з оснасткою, штампи з оснасткою) 5 (п'яти) робочих днів з дати підписання договору.
Зазначаємо також, що у пункті 4.1. проекту договору про закупівлю за публічні кошти (за лотом №1), якій є додатком 4 до тендерної документації, також визначено: строк поставки товару – п'ять робочих днів з дати підписання договору.
Тобто, за вказаною закупівлею об'єм печаток та штампів у кількості 167 шт. повинен бути поставлений замовнику впродовж 5 (п'яти) робочих днів з дати підписання договору.
Дата відповіді:
10.05.2019 16:49