-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт системи пожежної сигналізації адміністративних будівель (1-й та 3-й поверхи корпусу № 1 та підвал корпусу № 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код за ДК 021:2015 - 50410000-2 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Строк надання послуг та передання їх результату замовнику становить не більше 80 (вісімдесяти) календарних днів з моменту укладення договору про закупівлю послуг за державні кошти.
Завершена
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
Період уточнення:
22.03.2019 17:03 - 01.04.2019 10:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
ca0c105663b9410ab2f3ab1126ee0c4e
Дата опублікування:
28.03.2019 12:33
Опис:
Чи буде вважатися аналогічним договором - договір на встановлення системи пожежної сигнаоізації?
Відповідь:
Добрий день!
Договір предметом якого є послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації в рамках проведення даної процедури закупівлі – буде вважатись аналогічним.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
29.03.2019 16:55
Відповідь надана
Роботи для яких ДАБІ не потрібна
Номер:
7baa46f85f13486cb13e964b552a6095
Дата опублікування:
28.03.2019 12:32
Опис:
ПЕРЕЛІК будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію 1. Роботи з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення, а також нежилого будинку, будівлі, споруди, приміщення в них, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1). 2. Роботи із заміни покрівлі будівель і споруд згідно з будівельними нормами, виконання яких не передбачає втручання в несучі конструкції. 3. Технічне переоснащення згідно з державними будівельними нормами внутрішніх систем опалення, вентиляції, водопостачання, водовідведення, газопостачання (включаючи спеціальне), силових та слабкострумових систем, які забезпечують функціонування будівель і споруд; обладнання (переобладнання) будівель і споруд приладами для ведення відокремленого обліку енергоносіїв, гарячої і холодної води. 4. Заміна існуючих заповнень віконних, балконних та дверних блоків. 5. Приєднання та підключення до інженерних мереж відповідно до технічних умов індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських будівель і споруд, гаражів, розташованих на присадибних, дачних і садових земельних ділянках та земельних ділянках для будівництва індивідуальних гаражів. 6. Зведення на земельній ділянці тимчасових будівель та споруд без влаштування фундаментів, зокрема навісів, альтанок, наметів, накриття, сходів, естакад, літніх душових, теплиць, гаражів, а також свердловин, криниць, люфт-клозетів, вбиралень, вигрібних ям, замощень, парканів, відкритих басейнів та басейнів із накриттям, погребів, входів до погребів, воріт, хвірток, приямків, терас, ґанків - щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків. 7. Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності відповідно до статті 28 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”. 8. Знесення і демонтаж будівель та споруд без подальшого будівництва, які не є підготовчими роботами, та без порушення експлуатаційної придатності інших будівель і споруд. 9. Відновлення елементів благоустрою, визначених Законом України “Про благоустрій населених пунктів”. 10. Відновлення у дворах чи в межах мікрорайонів дитячих і спортивних майданчиків, майданчиків для вигулу домашніх тварин, майданчиків для відпочинку людей та обслуговування багатоквартирних житлових будинків. 11. Улаштування засобів безперешкодного доступу до об’єктів житлово-комунального та громадського призначення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. 12. Монтаж технічних засобів телекомунікацій та антенних споруд зв’язку для кріплення антенно-фідерних пристроїв на будівлях, спорудах, у вбудовано-прибудованих приміщеннях, у/на приміщеннях контейнерного типу, а також на існуючих наземних щоглах з відтяжками та на баштах. Можливість монтажу зазначених технічних засобів телекомунікацій та антенних споруд зв’язку для кріплення антенно-фідерних пристроїв визначається за результатами оцінки технічного стану та відповідно до вимог законодавства з питань охорони культурної спадщини за погодженням з власником будівлі, споруди, іншого об’єкта нерухомості. 13. Відновлення окремих конструкцій будівель та споруд з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (аварій) та відновлення функціонування об’єктів, призначених для забезпечення життєдіяльності населення, без зміни їх геометричних розмірів. 14. Улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. 15. Розміщення на автомобільних дорогах елементів санітарного облаштування та технічних засобів, визначених Законом України “Про автомобільні дороги”, відповідно до будівельних норм, стандартів та схем організації дорожнього руху. 16. Заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс яких вичерпано, в існуючих цехах, приміщеннях. 17. Будівництво фортифікаційних споруд, інженерно-технічного облаштування з метою зміцнення обороноздатності держави на українсько-російському і українсько-молдовському державному кордоні, територіях, прилеглих до районів проведення антитерористичної операції та Автономної Республіки Крим, в зонах, визначених переліком населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1275 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 98, ст. 3367). {Пункт 17 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1063 від 27.12.2017} 18. Роботи, пов’язані із залізничним транспортом, а саме: реконструкція, технічне переоснащення та капітальний ремонт інженерних споруд, земляного полотна, залізничних колій та переїздів, пасажирських платформ, горловин станцій з укладенням стрілкових переводів, контактної мережі залізниць, повітряних ліній електропостачання 6-35 кВ, розташованих на підтримуючих конструкціях контактної мережі та окремих опорах обводів, повітряних та кабельних ліній, розподільних і живильних пристроїв електропостачання, сигналізації, централізації та блокування, зв’язку, станційних пристроїв зв’язку, пристроїв станційної електричної централізації стрілок і сигналів, гіркової централізації, ключової залежності стрілок і сигналів, автоматичного та напівавтоматичного блокування, диспетчерської централізації та контролю, переїзної автоматики, засобів автоматичного контролю технічного стану рухомого складу під час руху поїздів (технічне переоснащення). 19. Знесення самочинно збудованих об’єктів за рішенням суду. Ознайомтеся з цим переліком і зрозумійте, що ліцензія ДАБІ не має відношення до Вашої закупівлі
Відповідь:
Добрий день!
В рамках проведення цієї процедури закупівлі тендерною документацією не вимагається отримання Учасниками будь-яких дозволів на виконання будівельних робіт відповідно до законодавства.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
29.03.2019 16:55
Відповідь надана
Ліцензія ДАБІ
Номер:
4c97c3e692cc4cb1b71fe93c304221c6
Дата опублікування:
28.03.2019 12:31
Опис:
1) яке відношення має згадана ліцензія до предмету оголошеної закупівлі? Згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України визначає, що ДАБІ здійснює ліцензування видів господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, та здійснення контролю за додержанням суб’єктами господарювання ліцензійних умов провадження видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Подібне міститься і в пункті 1 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури говорить про те, що «Цей Порядок, що розроблений відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності”, встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками». А пункт 2 цього ж Порядку визначає: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». (Чітко зазначено, суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не пожежну, або будь-яку іншу, а БУДІВЕЛЬНУ!). Наприклад, ст. 32 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» чітко розписує, що до значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти: пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини"; об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки"; житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті. Отже, перша вимога: обґрунтуйте\надайте підтвердження того, що Ваша будівля належить саме до однієї з зазначених категорій, щоб ми розуміли для того Ви вимагаєте саме дану ліцензію. 2) Ваш предмет закупівлі – капітальний ремонт пожежної сигналізації. Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме частина 1 передбачає «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Постає питання: НАВІЩО для виконання робіт протипожежного призначення ліцензія на створення об’єктів? Ми не збираємося будувати пожежну сигналізацію, ми її не виробляємо, тим паче, ми її не конструюємо, ми її лише ВСТАНОВЛЮЄМО! Законодавець пред’являє до нас, як суб’єкта, який надає послуги та виконує роботи протипожежного призначення, лише одну вимогу – ЛІЦЕНЗІЮ. Ми не повинні додатково отримувати інші дозвільні документи, тип паче інші ліцензії на ті види госп. діяльності, якими ми не займаємося, просто через Ваше бажання!!! Покладаючи таку додаткову вимогу на потенційних учасників, Ви порушуєте принципи ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – принцип максимальної економії та ефективності. Просимо надати роз’яснення з приводу даного питання, виключити дану неправомірну вимогу та внести зміни до Тендерної документації. Ми бачили Вашу відповідь на попереднє схоже запитання і просимо НАДАТИ конкретне посилання на нормативно-правовий акт, де зазначено, що «капітальний ремонт - це будівництво». Також зверніть увагу на ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що це є ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам дві ці різні ліцензії? Чекаємо на відповідь і вимагаємо виключити незаконну вимогу! Тим паче коли до Вас звертаються декілька учасників з адекватними аргументаціями! І не змушуйте нас оскаржувати це в АМКУ, затягуючи процедуру.
Відповідь:
Добрий день!
1. Адміністративні будівлі Національного антикорупційного бюро України, в яких необхідно надати послуги з поточного ремонту системи пожежної сигналізації відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС2, що було неодноразово підтверджено відповідними розрахунками під час розроблення проектних документацій.
2. Предметом даної закупівлі є послуги з поточного ремонту системи пожежної сигналізації адміністративних будівель Національного антикорупційного бюро України.
Склад послуг, що є предметом закупівлі, передбачає монтаж внутрішніх інженерних мереж на об’єкті що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми наслідками.
Отже, враховуюче сукупність зазначених обставин - монтаж внутрішніх інженерних мереж згідно із законодавством підлягає ліцензуванню.
Враховуючи викладене Національним бюро у тендерній документації обґрунтовано вимагається надання учасником:
– копії дійсної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (зокрема монтажу систем пожежної сигналізації). Копія повинна містити підпис уповноваженої особи Учасника та печатку;
– копії дійсної ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів (зокрема монтажу інженерних мереж), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та/або значними наслідками (IV і V категорій складності). Копія повинна містити підпис уповноваженої особи Учасника та печатку.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
29.03.2019 16:54
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
e8b810f5d19c4d5f97973c8e9ac9ca65
Дата опублікування:
28.03.2019 12:26
Опис:
– кваліфікаційного сертифікату (сертифікатів) виданого на ім’я зазначеного (зазначених) у довідці працівника (працівників) (ця вимога поширюється на всіх сертифікованих працівників зазначених у довідці). Копія (копії) кваліфікаційного сертифікату повинна бути завірена підписом та особистою печаткою працівника на ім’я якого видано такий сертифікат та містити підпис уповноваженої особи Учасника та печатку*. Кваліфікаційні сертифікати повинні бути дійсним на момент подання Учасником тендерної пропозиції - дана вимога стосується інженерів? адже сертифікати є у них. А на виконавців робіт отримуються посвідчення і свідоцтва. І у них немає особистої печатки. Просимо роз'яснити даний пункт.
Відповідь:
Добрий день!
Вимога щодо надання кваліфікаційних (кваліфікаційного) сертифікатів (сертифікату) відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за категорією інженер-проектувальник зі спроможністю виконання робіт (послуг) інженерно-будівельного проектування, зазначена у Додатку 2 до тендерної документації, розповсюджується виключно на працівників (працівника) зазначених у довідці, які (який) мають (має) категорію інженер-проектувальник зі спроможністю виконання робіт (послуг) інженерно-будівельного проектування у частині:
– дотримання вимог пожежної безпеки;
– кошторисної документації.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
29.03.2019 16:53