-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ковбаса варена, сосиски, ковбаса п/к, яловичина тушкована
511,5 (кг)
Торги не відбулися
53 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 267.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 267.50 UAH
Період уточнення:
19.04.2019 10:24 - 07.05.2019 10:29
Відповідь надана
Про надання роз’яснення
Номер:
1eed0f3799584d9da9f3cd036d71dafa
Дата опублікування:
22.04.2019 18:04
Опис:
Оголошенням про проведення допорогової закупівлі вимагається предмет закупівлі - Сосиски індичі з м’яса птиці вищого ґатунку виробництва ПАТ «Богодухівський м’ясокомбінат» або еквівалент (ТУ У 15.1-32566564-001:2007). Дані технічні умови зустрічаються також на продукцію виробника ТОВ "Салтівський мясокомбінат". Питання: учасником може бути запропонована продукція лише даних виробників чи можливо подання продукції інших виробників, які виготовляють свою продукцію згідно ДСТУ? Чому не надано можливості запропонувати продукцію іншого виробника та торгової марки, еквівалентну Яловичині тушкованій вищого ґатунку ТМ «Добрий господар», яка за показниками не гірше , а навіть краще (відповідає дсту!!!), ніж вимагається замовником?
Відповідь:
Доброго дня! Щодо поставлених Вами питань повідомляємо наступне:
Харчування дітей у нашому закладі передбачає якісне та збалансоване меню. Для визначення продуктів, що будуть закуповуватися для харчування дітей, а також контролю їх якості та безпечності у закладі створена та діє комісія з бракеражу.
Даною комісією було проведено дослідження шести зразків сосисок різних виробників органолептичним методом. За результатами дослідження були обрані сосиски індичі з м’яса птиці вищого ґатунку виробництва ПАТ «Богодухівський м’ясокомбінат». Слід зазначити, що під час використання заявлені сосиски зарекомендували себе як якісний продукт, що оптимально відповідає співвідношенню ціна-якість.
Тому замовником для закупівлі були обрані саме сосиски індичі з м’яса птиці вищого ґатунку виробництва ПАТ «Богодухівський м’ясокомбінат» або еквівалент, що виробляється за ТУ У 15.1-32566564-001:2007.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що проведення допорогових закупівель регулюється Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Інструкція), зі змінами, внесеними Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 11 від 20.03.2019р. Відповідно до п. 2. розділу ІІ «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» вимоги до предмету закупівлі та кваліфікаційні критерії визначаються замовником. При цьому ні Інструкцією, ні іншим нормативним документом не обмежено право замовника обирати на власний розсуд предмет закупівлі та визначати його технічні та якісні характеристики.
Дата відповіді:
24.04.2019 09:19
Відповідь надана
Усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
3067743358d34e03915f902af59bb605
Дата опублікування:
22.04.2019 16:48
Опис:
Шановний замовник! Згідно нормативів мінімальний строк проведення експертизи за органолептичними та мікробіологічними показникам яловичини тушкованої складає - понад 12 діб. Тобто учасники, які не мають заздалегідь проведених результатів дослідження, не матимуть змоги взяти участі у процедурі закупівлі. Також, здійснення експертизи за зазначеними показниками не є обов'язковими для виробників продукції. Таким чином зазначена вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників. Просимо продовжити строк подання пропозицій для надання можливості іншим учасникам взяти участь у процедурі на рівних умовах.
Відповідь:
Шановний Учасник! Тенденрний комітет КЗВО «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» ЗОР розглянув Вашу вимогу щодо продовження строків подання пропозицій та повідомляє наступне.
Проведення допорогових закупівель регулюється Наказом № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (зі змінами). Відповідно до п. 2. розділу ІІ «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» вимоги до предмету закупівлі та кваліфікаційні критерії визначаються замовником.
Відповідно до п. 5.12. Оголошення на підтвердження кваліфікації замовником вимагається від учасників надання копії документу (протокол випробувань або експертний висновок, тощо), виданого відповідною акредитованою лабораторією (випробувальним центром) Державного підприємства, установи, організації, закладу щодо оцінки відповідності товару вимогам державних стандартів (національних регіональних) або ТУ, за умови відсутності державних стандартів (національних регіональних) на зазначений товар (а саме: органолептичним, мікробіологічним показникам), дійсний на момент проведення процедури.
Дана вимога обумовлена тим, що Замовник повинен дбати про якість та безпечність продуктів, які закуповуються для харчування вихованців та учнів закладу.
Стосовно Вашого зауваження про те, що замовник звужує коло потенційних учасників, вимагаючи результати досліджень товару на органолептичні та мікробіологічні показники, не погоджуємося з наступних підстав. Так, дійсно проведення експертизи продуктів харчування за органолептичними та мікробіологічними показниками потребує певного часу, проте замовником було передбачено, що учасники можуть надати не тільки експертний висновок, а й протоколи випробувань, чи інші документи щодо оцінки відповідності товару вимогам державних стандартів або ТУ.
Згідно ст. 20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97/-ВР покладає обов’язок на операторів ринку відповідати за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності. Відповідно до Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 року № 590 (зі змінами), оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.
Виробник, що видає декларацію виробника, повинен мати документальні докази дійсності його декларації. Такими документальними доказами визнаються, зокрема, протоколи вимірювань, досліджень, проведених акредитованою лабораторією, документи про впровадження на виробництві систем НАССР або аналогічних систем забезпечення безпечності та якості вироблених товарів, експлуатаційні дозволи.
Будь-який учасник не позбавлений можливості отримати протокол випробувань на органолептичні та мікробіологічні показники у виробника товару. Більш того, замовником не обмежений час видання протоколів, головне щоб вони були дійсні на момент проведення закупівлі.
На підставі зазначеного вважаємо, що встановлена у п. 5.12. Оголошення вимога про надання учасниками копії документу (протокол випробувань або експертний висновок, тощо), виданого відповідною акредитованою лабораторією (випробувальним центром) Державного підприємства, установи, організації, закладу щодо оцінки відповідності товару вимогам державних стандартів (національних регіональних) або ТУ, за умови відсутності державних стандартів (національних регіональних) на зазначений товар (а саме: органолептичним, мікробіологічним показникам) не є дискримінаційною.
Проте з метою залучення більшого кола учасників до участі в закупівлі, тендерний комітет прийняв рішення Вашу вимогу задовольнити та продовжити строк подання пропозицій до 07.05.2019 року.
Дата відповіді:
23.04.2019 16:43