• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Принтер HP LaserJet P2035 (CE461A)

Необхідність придбання принтера саме HP LaserJet P2035 (CE461A) (докладні характеристики наведені в окремому файлі) обумовлена наявним на підприємстві парком принтерів та картриджів для них. Вимоги до постачальника пального А-95 Євро 5 (імпортний): 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару згідно з формою, доданою нижче. 4. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з моменту поставки. 5. Наявність сервісних центрів у м. Києві. 6. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 7. Гарантія згідно з умова виробника, але не менше 12 місяців.

Завершена

7 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 100.00 UAH
Період уточнення: 22.04.2019 12:21 - 25.04.2019 17:00
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 1490a9339a864514b4f9f8ddeee80779
Дата опублікування: 23.04.2019 10:51
Опис: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: 1. Допускаємо аналоги, якщо вони відповідають усім технічним характеристикам, зазначеним у вимогах до принтера, сумісні з картриджами HP CE505A та не зняті зі серійного виробництва. 2. Так як система електронних закупівель передбачає обов’язкове зазначення очікуваної вартості "з ПДВ" або "без ПДВ", а наше підприємство має статут платника на загальних підставах, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію "ЦІНА" з урахуванням ПДВ. Система електронних закупівель допускає до участі тендерні пропозиції учасників незалежно від форм оподаткування. Але враховуючи те, що учасники (платники ПДВ та не платники ПДВ) під час проведення аукціону знаходяться в нерівних умовах, ми при визначенні найбільш економічно вигідної пропозиції учасника не платника ПДВ додаватимемо до ціни його пропозиції 20% загальної вартості предмету закупівлі (ПДВ), що пропонується. У випадку, якщо ціна пропозиції такого учасника (у разі додавання 20% ПДВ) перевищить за ціною пропозицію наступного учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, ми залишаємо за собою право відхилити тендерну пропозицію такого учасника (не платника ПДВ), як таку, що не є найбільш економічно вигідною.
Дата відповіді: 23.04.2019 11:42