• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Рокитнівському району Рівненської області

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Рокитнівському району Рівненської області

Завершена

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період уточнення: 07.03.2019 10:12 - 30.03.2019 16:00
Відповідь надана

Щодо очікуваної вартості

Номер: 7ff761aa08044dbcb9251fa6cd755be8
Дата опублікування: 29.03.2019 11:13
Опис: Учасник, виконавши розрахунок згідно з додатком №4 «Технічне завдання» у комп’ютерному кошторисному програмному комплексі «Будівельні технології кошторис», рекомендованому Мінрегіонбудом України та Укравтодором та врахувавши усереднені показники станом на 01.03.2019р. на матеріали, рекомендовані усереднені показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку при складанні інвесторської кошторисної документації приведені в Додатку Е СОУ 42.1-37641918-085:2018, розмір заробітної плати, що повинен застосовувати замовник при визначенні вартості дорожніх робіт доведену листом ДП «ДерждорНДІ» №19.1-25-63 від 29.01.2019р., врахувавши всі додаткові витрати приведені у п.п.3.6, 3.7, 3.8 розділу ІІІ Додатку 5 «Проекті договору» до тендерної документації встановив, що вартість розрахунку закупівлі згідно додатку 4 значно перевищує очікувану на закупівлю послуги з Експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Рокитнівському району Рівненської області. Просимо переглянути обсяги доведені у Технічному завданні або збільшити очікувану вартість закупівлі та привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Відповідь: Тендерна документація щодо умов проведення публічних закупівель розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав, як це передбачено пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону, замовником наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також проект договору «Про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг». При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата відповіді: 02.04.2019 09:44
Відповідь надана

Щодо очікуваної вартості закупівлі.

Номер: 3fab63f4b03241a58070d5f85a3436ad
Дата опублікування: 22.03.2019 15:28
Опис: Враховуючи діючі ринкові ціни на основні дорожньо-будівельні матеріали, а також чинну нормативну кошторисну базу, - фактична вартість тендерної закупівлі значно перевищує її очікувану вартість. У зв’язку з цим просимо переглянути обсяги доведені у Технічному завданні або збільшити очікувану вартість закупівлі.
Відповідь: Технічне завдання розроблено відповідно до вимог нормативно-правових актів, використовуючи автоматизований програмний комплекс, на підставі якого визначено очікувану вартість закупівлі. Тому при поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата відповіді: 25.03.2019 10:17
Відповідь надана

Уточнення щодо умов Тендерної документації

Номер: 95ab60a9e3d94eababe643d922c39cbe
Дата опублікування: 21.03.2019 09:39
Опис: Шановний Замовник! Згідно п.1 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати інформацію про досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) у вигляді довідки згідно форми 3 та копію (-ї) такого (-их) договору (-ів). Згідно Тендерної документації предметом закупівлі є ГБН Г.1-218-182:2011, (Згідно ДК 021:2015 код 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Березнівському районі Рівненської області». Чи можна вважати аналогічним договором договір про надання аналогічних послуг?
Відповідь: Ваше запитання не стосується даної процедури закупівлі.
Дата відповіді: 22.03.2019 16:40
Відповідь надана

Щодо проекту договору

Номер: 6e37173de3ce483ca2e71e2065825868
Дата опублікування: 20.03.2019 15:48
Опис: Під час ознайомлення з Документацією, Учасником було встановлено, наступне: В додатку 5 «Проект договору» розділ 6, п.п.6.3.3 в) вказано, що виконавець зобов’язаний ЩОДЕННО інформувати Замовника про стан проїзду автомобільними дорогами та про наявність ДТП на них у відповідності до наказу УКРАВТОДОРУ від 17.05.2012р. №197 «Про затвердження Інструкції про порядок надання інформації в Укравтодорі при виникненні надзвичайних ситуацій у сфері дорожнього господарства». В даній інструкції відсутнє зобов’язання «Щоденного інформування». Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Відповідь: Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником наведено в тендерній документації проект договору «Про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг». При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу. Обґрунтовані зміни до договору про закупівлю послуг можуть бути внесені додатковою угодою відповідно до вимог чинного законодавства за ініціативою будь-якої сторони, як це передбачено проектом договору.
Дата відповіді: 22.03.2019 16:36
Відповідь надана

Щодо надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації

Номер: aea18747a4cd44aabc7be08b499114a3
Дата опублікування: 20.03.2019 11:50
Опис: Під час ознайомлення з Документацією, Учасником було встановлено, наступне: 1. В додатку 5 «Проект договору» розділ 3, п.п.3.4 вказано, що складання договірної ціни і визначення вартості виконаних робіт та витрат ведеться в комп’ютерному кошторисному програмному комплексі, «Будівельні технології кошторис» рекомендованому Мінрегіонбудом України та Укравтодором. Додатком 4 «Технічне завдання» розділ «Зимове утримання» встановлено обґрунтування норми ЖС5-7-1 – Заготівля віх, в той час, як в програма «Будівельні технології кошторис» містить обґрунтування даного виду робіт – ШНД5-7-1. Невідповідність обґрунтування норми. 2. В додатку 5 «Проект договору» в п.3.6. Розділу 3 абз.7 і абз.8 сказано, що при складанні договірної ціни розмір заробітної плати приймається на підставі обгрунтовуючого розрахунку відповідно до п.5.5.1.2 і додатку К до СОУ 42.1-37641918-085:2018, в межах рівня заробітної плати рекомендованого Укравтодором. Вказаний СОУ п.5.5.1.2 не містить, натомість, визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни), здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті виконання робіт, що вказано в п.6.1, 6.1.1, 6.2 розділу 6 СОУ 42.1-37641918-085:2018. Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Відповідь: Тендерна документація щодо умов проведення публічних закупівель розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав, як це передбачено пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону, замовником наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також проект договору «Про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг». При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу. Також слід зазначити, що обґрунтовані зміни до договору про закупівлю послуг можуть бути внесені додатковою угодою відповідно до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 22.03.2019 16:31
Відповідь надана

Щодо надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації

Номер: a081c7ae01714aa08f263121eb63efbc
Дата опублікування: 13.03.2019 16:43
Опис: Під час ознайомлення з Документацією, а саме з додатком №4 «Технічне завдання» Учасником було встановлено, наступне: Розділ: Прибирання. 1. Норма ДН10-3-27-1 - Очищення інформаційно-вказівних дорожніх знаків від пилу та бруду вручну, - в ресурсах даної норми передбачено автогідропідіймач (висота підйому 18м), який немає необхідності використовувати при максимальній висоті дорожніх знаків до 3,0м по місцевій мережі. Було б доцільно в даному випадку застосувати норму ДН10-3-27-2 - Очищення інформаційно-вказівних дорожніх знаків від пилу та бруду вручну. 2. Норма ДН10-10-8-2 - Періодичний огляд дороги при переміщенні на автомобілі, вказано обсяг 280км . Враховуючи протяжність доріг в Додатку 1 до Проекту договору в кількості 109,8 км, а кількість періодичних оглядів до 31.12.2019р. може бути не один раз, а більше, - даний обсяг робіт вважаємо необґрунтованим. Розділ : Земляне полотно та водовідведення. 1. Враховуючи необхідність виконання робіт по водовідводу та для боротьби зі здиманням земполотна, було б доцільно додатково передбачити норму ДН1-1-2 – Копання повітряних воронок в немерзлому ґрунті при ширині і глибині воронки 30х40 см з врахуванням збільшення обсягу. Розділ: Штучні споруди. Розділ: Дорожній одяг. 1. Вказані норми ДН10-2-13-1 (4, 7,10) Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламуванням та обрубуванням країв площею ремонту до 1 м2(3 м2, 10м2, 25м2), при товщині шару до 50 мм, але відсутні норми на Ліквідацію вибоїн асфальтобетонного покриття гарячим а/бетоном вибоїн глибиною 60мм та 70мм. Доцільно включити дані норми до технічного завдання. 2. Технологія робіт з Ліквідації вибоїн асфальтобетонного покриття передбачає «Розвантажування матеріалів (гарячої асфальтобетонної суміші) із транспортних засобів вручну, зручні та накидні вантажі (ДН5-1-4 )» та «Перевезення матеріалів ручними візками. Навантаження накладанням і розвантаження перевертанням (ШНД6-1-2)». Дані норми відсутні в технічному завданні. 3. Відсутні норми на профілювання білощебеневих доріг з добавкою матеріалу та без (ДН2-6 та ДН2-7), враховуючи наявність в районі автомобільних доріг з білощебеневим покриттям. 4. Обсяг норми ДН1-4-1- Засипання промоїн і просідань щебнем, в п.4 необхідно збільшити враховуючи фактичний стан покриття доріг. 5. Відсутня норма на навантаження щебеневих матеріалів на автотранспортні засоби для виконання робіт передбачених нормою ДН1-4-1 - Засипання промоїн і просідань щебнем. Розділ: Зимове утримання. 1. Враховуючи наявність норми ДН10-4-1-3 – Виготовлення хмизових снігозахисних щитів, - відсутня норма ДН10-4-3-3-Заготівля жердин на виготовлення щитів. 2. Норма ЖС5-7-1 – Заготівля віх – відсутня в збірниках в кошторисній програмі , натомість існує норма з обґрунтуванням ШНД5-7-1-Заготівля віх, яка є аналогічною. 3. Існує невідповідність обсягів пов’язаних норм: Норма ДН10-4-25-2 - Посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами вручну на аварійно-небезпечних ділянках дороги, 1500м2, витрата протиожеледних матеріалів становить 1тн, та ДН10-4-12-1 - Формування конусів із протиожеледного матеріалу вручну зі встановленням віх, - обсяг 15 тн. Також, не враховано вивезення протиожеледних матеріалів для формування конусів та навантаження. 4. Враховуючи, що посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами в Рокитнівському районі здійснюється переважно вручну, доцільно збільшити об’єм робіт по ДН 10-4-25-2. 5. Існує невідповідність обсягів пов’язаних норм: Норма ДН10-4-26-2, ДН10-4-27-4, ДН10-4-25-2, обсяг 1291,5тис. м2, витрата протиожеледних матеріалів становить 243,00 тн, та ДН10-4-30-1, ДН10-4-29-1 – Приготування піщано-соляної суміші, - обсяг 420м3 = 567тн. 6. Враховуючи наявність норми ДН10-4-25-2 - Посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами вручну на аварійно-небезпечних ділянках дороги, доцільно включити норму ДН5-13-2 - Переміщення пішки робітників 3 розряду. 7. Враховуючи наявність ДН10-4-26-2- Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю машиною з обладнанням STRATOR B-60-36 VCXM-450 на базі автомобіля КрАЗ-65055 при ширині розподілення до 4 м та ДН10-4-27-4-Одночасне очищення доріг від снігу, який щойно випав та при патрульному очищенні та розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю за допомогою обладнання фірми Schmіdt на базі автомобіля КрАЗ-65055, - відсутні норми на переміщення даних автомобілів до місця розподілення протиожеледних матеріалів і назад. 8. Обсяг чергування машиністів та робітників (норми ДН10-10-9-5, ДН10-10-9-6, ДН10-10-9-4) для повноцінного забезпечення безперебійного та безпечного руху в осінньо-зимовий період є недостатнім, адже мінімальна кількість чергування на місяць становитиме не менше 490 год. на 1 людину. 9. Відсутня норма на навантаження протиожеледних матеріалів в транспортні засоби для виконання робіт передбачених нормами ДН10-4-26-2, ДН10-4-27-4. Розділ: Безпека руху. 1. Відсутня норма ДН10-3-20-2 - Вирівнювання опор дорожніх знаків та напрямних стовпчиків, ІІ група ґрунту. 2. Відсутня розцінка на влаштування розмітки за номером 1.6 (лінії наближення), що застосовується при наближенні до розмітки за номером 1.1. 3. Відсутній коефіцієнт - 1,2, що враховується при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу, а саме у нормах груп: ДН10-2-1-4, ДН10-2-2-2, ДН10-2-3-1, ДН10-2-2-1, ДН10-2-11-1, ДН10-4-21-4, ДН104-21-5, ДН10-4-21-6, ДН10-4-21-8, ДН10-4-21-9, ДН10-4-21-12, ДН3-5-7, ДН3-7-14 та інших передбачених СОУ 42.1-37641918-071:2018 таблиця 5.1 і СОУ 42.1-37641918-035:2018 таблиця 5.1, тоді як при Ліквідації вибоїн даний коефіцієнт враховано. 4. Відсутня норма ДН10-7-14-1- Побілка автопавільйонів. 5. В технічному завданні не передбачено перевезення матеріалів до місця виконання робіт. Просимо надати роз’яснення яким чином проводити компенсацію витрат на доставку матеріальних ресурсів. Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Відповідь: Розглянувши дане запитання до процедури, голова тендерного комітету Бобріков В.Ю. запропонував надати відповідь такого змісту: - в зв’язку з обмеженим обсягом фінансування робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у 2019 році технічне завдання сформоване управлінням дорожнього господарства Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації з урахуванням потреби у забезпеченні основних обсягів робіт, що дозволяють ефективно здійснювати експлуатаційне утримання зазначених доріг. - по зауваженнях, що стосуються застосування одиничних розцінок та коефіцієнтів до них, після детального їх аналізу в разі потреби департаментом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації у встановлений законодавством термін. Враховуючи зазначене, рекомендуємо учасникам при підготовці тендерної пропозиції в повній мірі дотримуватись затвердженому технічному завданню, яке викладене в тендерній документації.
Дата відповіді: 15.03.2019 10:25