-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони майна Київської міської дирекції_7729145
Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони майна Київської міської дирекції)
Завершена
2 926 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 260.00 UAH
мін. крок: 1% або 29 260.00 UAH
Період уточнення:
20.03.2019 12:58 - 25.03.2019 23:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
6c50d736e1ee49a4843a02463b0049d2
Дата опублікування:
25.03.2019 19:00
Опис:
У вас зазначено по 8760 годин на 1 цілодобовий, але це на 1 пост на 1 рік. А у вас послуги надаються менше, ніж на 1 рік - на 251 день, тобто це 6024 години. То яка кількість правильна? Як учасникам рахувати? Кількість годин 36144 чи 52560 годин? Просимо надати відповідь.
Відповідь:
Добрий день, дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
На ваше питання повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації на зазначену закупівлю період надання послуги встановлений з 01.05.2019 по 31.12.2019 включно (п.4.4. розділу І «загальні положення» тендерної документації). Таким чином, при формуванні тендерної пропозиції учасникам доцільно орієнтуватися на встановлений період з урахуванням вимог технічної специфікації, наведеної в додатку 3 тендерної документації, для розрахунку вартості послуг, які є предметом закупівлі.
Запрошуємо до участі в торгах!
Дата відповіді:
27.03.2019 10:55
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
2da047375fbd497995bdf9e5cc2be35b
Дата опублікування:
25.03.2019 10:46
Опис:
Вимога щодо аналогічного, а саме про 5 цілодобових постів є дискримінацією. Адже стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" не визначає обсяг, суб'єкта та строки аналогічного договору. Тому просимо не дискримінувати учасників та внести зміни та виключити вимогу про обсяг з 5 цілодобових постів!
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо вам за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду вашого питання повідомляємо, наступне: відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою підтвердження кваліфікації учасників закупівлі, замовником встановлено вимогу щодо наявності досвіду виконання ними аналогічного(их) договору(ів). Тлумачення «аналогічного договору, аналогічних договорів» для конкретної закупівлі замовник визначає самостійно відповідно до її специфіки. Зважаючи на обсяги даної закупівлі (фізична охорона майна Київської міської дирекції на 15 об’єктах (тобто 15 постів, з яких принаймні 8 є цілодобовими відповідно до технічної специфікації, наведеної в Додатку 3 до тендерної документації), замовник, встановлюючи вимогу щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, за умовами якого/их учасник протягом 2017-2018 років надавав або надає послуги фізичної охорони на щонайменше 5 цілодобових постах охорони за договором/ами, має отримати від учасника підтвердження його можливості забезпечити надання послуг фізичної охорони належним чином та у відповідних обсягах.
Таким чином вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації обґрунтована, не є дискримінаційною та не обмежує коло потенційних учасників.
Дата відповіді:
25.03.2019 17:26
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
281503590eaa4c03af1c0898593c85c1
Дата опублікування:
25.03.2019 10:44
Опис:
Транспорт в учасника має бути власний чи можливе залучення за договором оренди чи реагування?
Відповідь:
Вітаємо! Ваше питання розглянуто, відповідно до вимог тендерної документації, встановлених до учасників для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» передбачається, що учасник повинен підтвердити наявність, в межах області де розташовані об’єкти охорони Замовника, власної або залученої щонайменше однієї групи цілодобового мобільного реагування, на території знаходження об’єктів охорони, для забезпечення реагування на тривожні повідомлення. У разі залучення групи реагування іншого суб’єкта охоронної діяльності надається інформація про назву суб’єкта охоронної діяльності, номер та строк дії договору, за умовами якого учасником залучено або буде залучено групу реагування, строк дії договору повинен бути не меншим за строк надання послуг охорони для Замовника.
Для зручності в Додатку 1 до тендерної документації наведені приклади довідок відповідно до встановлених кваліфікаційних вимог. Дякуємо за активну участь у закупівлі!
Дата відповіді:
25.03.2019 17:25
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
a488d0c5da98487ca72981100ca5abbd
Дата опублікування:
25.03.2019 10:43
Опис:
. Не пізніше ніж за 2 (два) робочі дні до початку надання послуг охорони надати Замовнику:
- списки працівників (охоронників), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, із зазначенням їх паспортних даних (прізвище, ім’я та по батькові, дата народження, серія, номер паспорта, ким і коли виданий). До Списків мають додаватися витяги з трудових книжок працівників Виконавця та письмові згоди працівників Виконавця про надання їх персональних даних;
- копії документів на кожного з працівників, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 (документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; копію паспорта громадянина України, копії свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації “охоронник”, встановленого державного зразка (для всіх працівників Виконавця, зазначених у Списках) не нижче 3 класу. Дані документи повинні бути завірені належним чином та дійсні на весь період надання послуг;
- копії документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці;
- копії документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії, посвідчення), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки. - зазначені документи подаються у складі прпоозиції чи лмше переможцем перед виставленням охорония? Прохання надати відповідь.
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
На ваше питання повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації на зазначену закупівлю від учасник вимагається в його тендерній пропозиції надати згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації, наведеній у додатку 3 до тендерної документації, та гарантувати їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (додаток 3 до тендерної документації) або у вигляді окремої довідки.
Відповідно до пункту 6 технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації)та п. 5.1.5. проекту договору, документи на кожного з працівників, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені п. 17 Ліцензійних умов, надаються тільки учасником-переможцем (Виконавцем договору) не пізніше ніж за 2 (два) робочі дні до початку надання послуг охорони, відповідно до вимог пункту 5.1.5 проекту Договору, наведеного у тендерній документації (Додаток 6).
Дата відповіді:
25.03.2019 17:24