• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

азотні добрива

сульфат амонію кристалічний

Завершена

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
Період уточнення: 07.05.2019 15:57 - 12.05.2019 17:00
Відповідь надана

Про надання роз'яснення

Номер: 5a3f339028f8498095a587d6ebd64780
Дата опублікування: 11.05.2019 16:59
Опис: Згідно п. 3 статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерний комітет або уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників. В порушення даної норми Закону, замовником в тендерній документації встановлені не рівні умови. А саме, проект договору ТД містить двояке тлумачення порядку розрахунків. У зв'язку з цим, просимо надати роз'яснення на наступні питання: 1. На який реальний термін відстрочки платежу має розраховувати учасник, адже оплата протягом 180 календарних днів (6 місяців) (п. 4.1. проекту договору) є неприйнятною, суб'єктивною та такою, що звужує конкурентне середовище? Варто нагадати, що Замовник може планувати на очікувану вартість предмета закупівлі, виходячи з потреби в товарах, роботах, послугах, керуючись службовими, доповідними записками структурних підрозділів замовника, розрахунками до кошторису тощо. При цьому укладати договір про закупівлю можна лише за наявності затвердженого фінансування. У зв'язку з цим просимо переглянути п. 4.1. Проекту договору в частині скорочення терміну відстрочки платежу до загальноприйнятих (7-10 банківських днів). 2. Також не зрозумілим є питання попередньої оплати, зазначеної в п. 4.1 проекту договору, а саме: " За бажанням Покупця ним може бути здійснена попередня оплата замовленого товару". В яких випадках настає бажання Покупця на попередню оплату замовленого товару? Дякуємо за відповіді.
Відповідь: Повідомляємо, що згідно ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Тендерна документація, включаючи і проект договору складені з урахуванням господарської діяльності та фінансових можливостей замовника, а самеможливості здійснення гарантованої оплати товару після збирання певної частини врожаю сільськогосподарської продукції. Точно визначити цей термін неможливо і саме тому тендерною документацією передбачено можливість оплати товару протягом 180 календарних днів з моменту її отримання, щоб не допустити прострочення оплати за товар і гарантовано мати кошти на його оплату. Також тендерною документацією передбачене право Замовника на попередню оплату товару, яким він матиме можливість скористатися у разі наявності вільного фінансового ресурсу на момент оплати. Враховуючи викладене та приймаючи до уваги, що умови закупівлі є однаковими для усіх учасників, порушень під час проведення закупівлі не було. Вважаємо, що підстави для внесення запропонованих змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 13.05.2019 09:17