• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

90910000-9 послуги з прибирання (послуги з прибирання)

Завершена

13 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 130 000.00 UAH
Період уточнення: 29.03.2019 16:24 - 03.04.2019 16:25
Відповідь надана

розрахунок вартості

Номер: 70871e38458942bbbc8da63636660204
Дата опублікування: 03.04.2019 14:32
Опис: Відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджені наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11 травня 2004 року №105 чисельність штату прибиральників для надання послуг на даному об’єкті повинна орієнтовно становити 182 прибиральника внутрішніх приміщень та 25 двірників. Стаття 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» передбачає встановлення мінімальної заробітної плати з 1 січня у розмірі 4173 грн. Звертаємо увагу, що вищевказана законодавча норма є імперативною та обов’язкова для виконання як юридичним особам, так і фізичним особам – роботодавцям. Розмір мінімальної заробітної плати з урахуванням податків, зборів та інших обов’язкових платежів з урахуванням чисельності необхідного штату працівників становитиме: 12 646 193,04 грн., а саме: 207 чол * 5091,06 = 1 053 849,42 в місяць * 12 місяців = 12 646 193,04 грн. Окрім того, потрібно врахувати відпускні, суми виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (оплата за лікарняними), витратні матеріали та професійну хімію для прибирання, інвентар, адміністративні витрати, логістику та ін. Враховуючи, той факт, що фонд оплати праці складає 12 646 193,00 грн. (97,3% від очікуваної вартості), надання послуг в межах заявленої суми 13 000 000,00 грн. є необґрунтованим в ціновому аспекті. Крім того, Учасником потрібно включити у вартість розрахунку сплату податків до бюджету, що в результаті є вище заявленої вартості, окрім того не взято до уваги поточні витрати на забезпечення виконання договору. Додатково, просимо підтвердити коректність об’єму площ згідно технічного завдання (чи всі заявлені приміщення обслуговуватимуться). Виходячи з вищевикладеного, просимо привести очікувану вартість закупівлі у відповідність до ринкових умов.
Відповідь: У Технічному завданні Тендерної документації не передбачено застосування норми праці з урахуванням 8-ми годинного робочого дня для кожного працюючого, який буде надавати послуги з прибирання. Також слід враховувати, що послуги з прибирання можуть надаватися з використанням автоматизованих засобів, а не лише ручної праці.
Дата відповіді: 03.04.2019 16:20
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 8cb3347d8e0448a3b036ebc9689daa56
Дата опублікування: 02.04.2019 19:00
Опис: Доброго дня, Шановний Замовник, просимо Вас, позглянути можливіть включити положення в тендерну документацію, щодо особливостей зазначення ціни тендерної пропозиції, яке б урівняло учасників платників ПДВ і не платників ПДВ при участі в торгах, а саме: У разі якщо учасником процедури закупівлі є Учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином: ціна тендерної пропозиції учасника в "грн. без ПДВ", до якої додається ПДВ в розмірі 20%. Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Ваша пропозиція щодо внесення змін до Тендерної документації в частині перерахунку ціни тендерної пропозиції учасника - не платника ПДВ не може бути прийнятою, оскільки такі дії не передбачені Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10.
Дата відповіді: 03.04.2019 14:46