-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Забезпечення охорони майна філії та контрольно-пропускного режиму)
Завершена
1 708 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 541.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 541.00 UAH
Період уточнення:
20.03.2019 13:33 - 26.03.2019 14:00
Відповідь надана
Уточнення по кількості годиин
Номер:
40e80375be5b468fbc473e99dd0d5b8c
Дата опублікування:
26.03.2019 09:30
Опис:
У Вас зазначено 8760 годин на 1 цілодобовий пост (365 днів *24 год), але в той же час у Вас зазначено, що період надання послуг з 25 квітня по 31 грудня, тобто 251 день. Тоді виходить на 1 цілодобовий припадає 6024 години, а загалом буде 36 144 годин, а не 52 560 год (365 днів * 24 год * 6 постів). Тому просимо роз'яснити все ж таки - яка кількість годин є обсягом Вашої закупівлі? Адже це потрібно учасникам для розрахунку закладеної вартості та для розрахунку раціональності прийняття участі у закіпівлі. Просимо роз'яснити інформацію по годинам. Дякуємо.
Відповідь:
Вартість закупівлі UA-2019-03-20-001341-a (021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) становить 1 708 200 грн. з ПДВ. Загальна кількість годин по 6 цілодобовим постам складає 43 800 годин, тобто 7300 годин на 1 цілодобовий пост.
Таким чином строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), відповідно до умов проекту договору, змінено і становить «з дати укладання договору – лютий 2020 р».
Дата відповіді:
26.03.2019 16:37
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
bf0223077d364fcd9cdbe92910aa8e7a
Дата опублікування:
25.03.2019 18:58
Опис:
Вимога щодо аналогічного, а саме про 5 цілодобових постів є дискримінацією. Адже стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" не визначає обсяг, суб'єкта та строки аналогічного договору. Тому просимо не дискримінувати учасників та внести зміни та виключити вимогу про обсяг з 5 цілодобових постів!
Відповідь:
Кваліфікаційними критеріями при закупівлі UA-2019-03-20-001341-a (021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) замовником встановлено, що учаснику закупівлі необхідно для підтвердження відповідності надати:
1.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) про виконання, аналогічного договору/договорів, за умовами якого/яких учасник протягом 2017-2018 років надавав або надає послуги фізичної охорони на щонайменше 5 цілодобових постах охорони за договором/договорами із зазначенням:
- найменування контрагента,
- предмету договору/назви послуги;
- строку надання послуг з фізичної охорони об’єктів за договором;
- кількості об’єктів які охоронялись або охороняються за договором;
- контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
1.2 Позитивний(і) лист(и)-відгук(и) від контрагента(ів), зазначених у довідці про виконання аналогічних договорів, зміст яких підтверджує належне виконання зобов’язань за договорами та відсутність претензій.
Замовник не вбачає порушення законодавства у сфері державних закупівель, а саме ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
26.03.2019 16:37