-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки АС (6-13), вугілля кам'яне марки АО (25-50))
Завершена
955 871.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
23.04.2019 15:05 - 10.05.2019 18:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги.
Номер:
88d9714dab604b2d90e9b4b9ad454f2e
Дата опублікування:
25.04.2019 16:44
Опис:
Шановний Замовнику, просимо виключити дискримінаційну вимогу щодо надання копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик або надати учасникам можливість надати поствідчення якості на товар. Вимога щод надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик дискримінує тих учасників які закупили потрібний Вам Товар та має його в наявності.
Крім ого, Сертифікат генетичнх техологічних характеристик видається, як правило на виробника.
Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію та надати можливість взяти участь та поставити Вам якісний товар учасникам, як вже мають товар на складі та мають посвідчення якості або протоколи випробувать.
Відповідь:
Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик (копія якого має бути надана у складі тендерної пропозиції) – це гарантії виробника щодо відповідності якості вугілля вимогам державних стандартыв.
Відповідно до п.7.10 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» (далі - ДСТУ) під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб, що є предметом закупівлі, повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. При цьому, ДСТУ не встановлює обмежень або виключень з цієї норми для будь-яких договорів постачання вугілля: чи то між виробником і покупцем, або то між організацією-посередником і покупцем. Тобто, якщо ви придбали це вугілля за договором постачання, перебуваючи в будь-якій ланці ланцюга, постачальник вам повинен надати такий сертифікат у вигляді копії. Бо власником оригіналу такого сертифікату є виробник вугілля, адже саме він згідно з п.8 ДСТУ повинен гарантувати відповідність якості вугілля вимогам стандарту.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає нявність дискримінаційної складової в тендерній документації, та не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
10.05.2019 18:57
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
a5160a9a964f4a17894c43722b83de22
Дата опублікування:
24.04.2019 13:21
Опис:
Переглянувши тендерну документацію Замовника, було виявлено, що документація містить порушення вимог статті 3, частини третьої статті 5, частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки містить дискримінаційні вимоги, що призводять до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного:
1) Відповідно до частини 1 Розділу III тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Підпунктом 5.1.2 пункту 5.1 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, встановленні кваліфікаційні критерії до учасників, а саме:
«…5.1.2. Документи, підтверджуючі наявність складських приміщень та вагової на території Балтського району або сусіднього з ним району Одеської області. Якщо споруди для зберігання вугілля належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копії документів, які підтверджують можливість учасника зважувати вугілля (паспорт на ваги, тощо), в іншому випадку – копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, або договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля, тощо. Разом з договорами учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту та/або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання, які належать орендодавцю або надавачу послуг…».
Згідно таких вимог, прийняти участь у процедурі закупівлі та пропозиції яких не будуть відхилені, можуть лише ті учасники, які вже мають у власності або які вже орендують складські приміщення та вагову на території Балтського району або сусіднього з ним району Одеської області.
Встановлені Замовником вимоги є дискримінаційними та не відповідають вимогам діючого законодавства України, оскільки обмежують коло учасників, що можуть взяти участь у процедурі закупівлі, лише тими учасниками, які вже мають у власності або які вже орендують відповідні складські приміщення та вагову на території Балтського району або сусіднього з ним району Одеської області.
Вимога, щодо наявності складу на території даного району є необґрунтованою та недоречною.
Встановлена вимога позбавляє значну кількість потенційних учасників, що мають можливість постачання товару по мірі необхідності та за заявками Замовника з інших районів Одеської області прийняти участь у тендері, що призведе до спотворення закупівлі шляхом обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Наявність складських приміщень на території району жодним чином не є заходом, щодо гарантії своєчасної поставки товару.
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення, щодо визнання подібних вимог дискримінаційними.
На нашу думку, Замовник (в частині встановлення зазначеної вище умови тендерної документації), порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону та основний принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Вважаємо що, встановлення Замовником даної умов порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника, а також порушують принципи здійснення закупівель, що визначені статтею 3 Закону а саме – максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПРОСИМО:
1) Внести зміни до тендерної документації, а саме: привести у відповідність з чинним законодавством підпункт 5.1.2 пункту 5.1 частини 5 Розділу ІІІ.
2) Привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України усунувши дискримінаційні вимоги, які передбаченні документацію.
У разі, якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та не будуть усуненні дискримінаційні вимоги, будемо вимушені звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та інтересів.
Відповідь:
Замовник торгів не має можливості складувати та зберігати весь обсяг вугілля кам’яного на своїй території. Поставка товару буде здійснюватися партіями за письмовими заявками Замовника. Відповідна вимога була встановлена Замовником з метою дотримання принципу здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність. Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації складські приміщення та вагова на території Балтського району або сусіднього з ним району Одеської області не обов’язково мають бути власними, дозволяється оренда об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, а також допускається використання об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової на підставі договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля. На території Балтського району або сусіднього з ним району Одеської області є можливість орендувати складські приміщення, укласти договори щодо надання послуг зберігання та зважування вугілля, а отже, у кожного бажаючого учасника є технологічна можливість виконати вищезазначені вимоги. Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
10.05.2019 18:35