• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі головного корпусу КЛПЗ «Чернігівська обласна дитяча лікарня» по вул. Пирогова, 16 у м. Чернігові (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовник керується даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва

Торги не відбулися

26 476 893.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 80 000.00 UAH
Період уточнення: 03.04.2019 10:18 - 09.04.2019 10:23
Відповідь надана

Про аналогічний договір

Номер: 88beb49f99a143eebc57d81376936294
Дата опублікування: 05.04.2019 16:22
Опис: Якщо учасник виконував аналогічний договір (Будівельні роботи та поточний ремонт) у якості Субпідрядника (договір заключений з Генпідрядником). В таблиці 3 додатку 1 де учасник повинен зазначити "загальну вартість робіт, за які відповідав підрядник" такий учасник має зазначити "загальну вартість робіт, за які відповідав субпідрядник"? Також, підкажіть будь ласка, щодо зазначення в цій таблиці "замовник робіт, адреса, телефон" такий учасник має зазначити інформацію про Генпідрядника?
Відповідь: Договір субпідряду не підтверджує досвід виконання аналогічного договору, як це передбачено вимогами тендерної документації.
Дата відповіді: 08.04.2019 13:10
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 243dc92d06ab4898bfedb6c6e71a4285
Дата опублікування: 04.04.2019 16:56
Опис: Якщо учасник має виконаний аналогічний договір на будівельні роботи та/або поточний ремонт, має довідки КБ-3 на повне виконання робіт, але об'єкт поки що не введений в експлуатацію. Яку інформацію такому учаснику зазначати в колонці "дата введення об'єкта в експлуатацію" таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації? Також, у такого учасника відсутній звіт про виконання договору, тому що об'єкт не введено в експлуатацію. Дякуємо за відповідь
Відповідь: Перелік вимог щодо надання аналогічного договору зазначено у Додатку 1 (ч.3) до тендерної документації. Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (виконаного) надається по всім зазначеним пунктам, отже, інформація повинна містити відповідні документи, що підтверджують введення об’єкта в експлуатацію.
Дата відповіді: 05.04.2019 12:32
Відповідь надана

Про аналогічний договір

Номер: 6148b0a957ec4e80a1b13d9777292041
Дата опублікування: 04.04.2019 16:39
Опис: Якщо учасник для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надасть договір на будівельні роботи та/або поточний ремонт за класом наслідків СС1 або СС2 або СС3. Чи буде такий учасник відповідати кваліфікаційним критеріям визначеним тендерною документацією?
Відповідь: Тендерна документація не містить вимог щодо надання аналогічного договору за класом наслідків. Перелік вимог щодо надання аналогічного договору зазначено у Додатку 1 (ч.3) до тендерної документації.
Дата відповіді: 05.04.2019 12:31
Відповідь надана

Щодо роз'яснень вимог тендерної документації

Номер: 21f1c82afd0841329fb04fe947ba8c29
Дата опублікування: 04.04.2019 16:13
Опис: Чи вважається оборотно-сальдова відомість документом, який підтверджує наявність обладнання?
Відповідь: Так, оборотно-сальдова відомість вважається документом, який підтверджує наявність обладнання.
Дата відповіді: 05.04.2019 12:30
Відповідь надана

Уточнення

Номер: f5acf8a7193e4c4ba32cc33908e540aa
Дата опублікування: 04.04.2019 16:11
Опис: Чи потрібно надавати паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду директора юридичної особи? Чи дана вимога зазначена лише для фізичних осіб-підприємців?
Відповідь: У тендерній документації ця вимога зазначена для фізичних осіб. Зважаючи на визначення терміну "учасник процедури закупівлі" (п. 35 ст. 1 Закону), ця вимога стосується також фізичних осіб-підприємців.
Дата відповіді: 05.04.2019 12:29
Відповідь надана

Клас наслідків

Номер: 6b98290873a84c7b824a28eb699ddc67
Дата опублікування: 04.04.2019 14:54
Опис: Доброго дня! Який клас наслідків (відповідальності) за даним об'єктом будівництва?
Відповідь: CC2
Дата відповіді: 05.04.2019 08:59
Відповідь надана

Щодо авансування робіт.

Номер: d15ac59edda64318adc45088678af3d6
Дата опублікування: 03.04.2019 16:21
Опис: Чи передбачається Замовником відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117, від 27.12.2001 № 1764, до початку виконання робіт перерахування Виконавцю авансу в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт.
Відповідь: У ч. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" зазначено, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату. Отже, це право замовника, а не обов’язок. Відповідно до ч. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 Замовник перераховує підряднику аванс, якщо це передбачено договором (контрактом). Проектом договору про закупівлю по даному об’єкту попередня оплата не передбачена.
Дата відповіді: 04.04.2019 14:43
Відповідь надана

Про наявність фінансування

Номер: b597e77639ae4c21abe1896fb67e6260
Дата опублікування: 03.04.2019 15:22
Опис: Просимо Вас надати інформацію про наявність фінансування на 2019 рік за даними роботами по даному об'єкту.
Відповідь: Закупівля робіт по об’єкту: Капітальний ремонт з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі головного корпусу КЛПЗ «Чернігівська обласна дитяча лікарня» по вул. Пирогова, 16 у м. Чернігові (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі". Законом не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів). Оскільки, відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, закупівля здійснюється на очікувану вартість, яка розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва в цілому. При укладанні договору у договорі зазначається сума фінансування робіт у поточному році, календарний графік виконання робіт, що є додатком до договору про закупівлю, може бути скоригований після проведеного аукціону.
Дата відповіді: 04.04.2019 14:42