-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Володимирецькому районі Рівненської області
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Володимирецькому районі Рівненської області
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період уточнення:
06.03.2019 16:24 - 30.03.2019 16:00
Відповідь надана
Щодо очікуваної вартості
Номер:
60e72ec9bc6b4846bb5ffdc71ab3aa1b
Дата опублікування:
29.03.2019 11:08
Опис:
Учасник, виконавши розрахунок згідно з додатком №4 «Технічне завдання» у комп’ютерному кошторисному програмному комплексі «Будівельні технології кошторис», рекомендованому Мінрегіонбудом України та Укравтодором та врахувавши усереднені показники станом на 01.03.2019р. на матеріали, рекомендовані усереднені показники для визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку при складанні інвесторської кошторисної документації приведені в Додатку Е СОУ 42.1-37641918-085:2018, розмір заробітної плати, що повинен застосовувати замовник при визначенні вартості дорожніх робіт доведену листом ДП «ДерждорНДІ» №19.1-25-63 від 29.01.2019р., врахувавши всі додаткові витрати приведені у п.п.3.6, 3.7, 3.8 розділу ІІІ Додатку 5 «Проекті договору» до тендерної документації встановив, що вартість розрахунку закупівлі згідно додатку 4 значно перевищує очікувану на закупівлю послуги з Експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Володимирецькому районі Рівненської області.
Просимо переглянути обсяги доведені у Технічному завданні або збільшити очікувану вартість закупівлі та привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Відповідь:
Тендерна документація щодо умов проведення публічних закупівель розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав, як це передбачено пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону, замовником наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також проект договору «Про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг». При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата відповіді:
02.04.2019 09:41
Відповідь надана
Щодо очікуваної вартості закупівлі.
Номер:
df4e150f3e074c9e856a9c568d288e8e
Дата опублікування:
22.03.2019 15:25
Опис:
Враховуючи діючі ринкові ціни на основні дорожньо-будівельні матеріали, а також чинну нормативну кошторисну базу, - фактична вартість тендерної закупівлі значно перевищує її очікувану вартість. У зв’язку з цим просимо переглянути обсяги доведені у Технічному завданні або збільшити очікувану вартість закупівлі.
Відповідь:
Технічне завдання розроблено відповідно до вимог нормативно-правових актів, використовуючи автоматизований програмний комплекс, на підставі якого визначено очікувану вартість закупівлі. Тому при поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата відповіді:
25.03.2019 10:19
Відповідь надана
Уточнення щодо умов Тендерної документації
Номер:
a2a77764903649d6982dbc7bcc446129
Дата опублікування:
21.03.2019 09:39
Опис:
Шановний Замовник!
Згідно п.1 п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати інформацію про досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) у вигляді довідки згідно форми 3 та копію (-ї) такого (-их) договору (-ів). Згідно Тендерної документації предметом закупівлі є ГБН Г.1-218-182:2011, (Згідно ДК 021:2015 код 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Березнівському районі Рівненської області». Чи можна вважати аналогічним договором договір про надання аналогічних послуг?
Відповідь:
Ваше запитання не стосується даної процедури закупівлі.
Дата відповіді:
22.03.2019 16:41
Відповідь надана
Щодо проекту договору
Номер:
f91019f1bb524e018de0848d33467d96
Дата опублікування:
20.03.2019 15:44
Опис:
Під час ознайомлення з Документацією, Учасником було встановлено, наступне:
В додатку 5 «Проект договору» розділ 6, п.п.6.3.3 в) вказано, що виконавець зобов’язаний ЩОДЕННО інформувати Замовника про стан проїзду автомобільними дорогами та про наявність ДТП на них у відповідності до наказу УКРАВТОДОРУ від 17.05.2012р. №197 «Про затвердження Інструкції про порядок надання інформації в Укравтодорі при виникненні надзвичайних ситуацій у сфері дорожнього господарства». В даній інструкції відсутнє зобов’язання «Щоденного інформування».
Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Відповідь:
Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником наведено в тендерній документації проект договору «Про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг». При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу. Обґрунтовані зміни до договору про закупівлю послуг можуть бути внесені додатковою угодою відповідно до вимог чинного законодавства за ініціативою будь-якої сторони, як це передбачено проектом договору.
Дата відповіді:
22.03.2019 16:34
Відповідь надана
Щодо надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації
Номер:
5cba9b6c4e3d4685b5a5aa76edc1a26c
Дата опублікування:
20.03.2019 11:45
Опис:
Під час ознайомлення з Документацією, Учасником було встановлено, наступне:
1. В додатку 5 «Проект договору» розділ 3, п.п.3.4 вказано, що складання договірної ціни і визначення вартості виконаних робіт та витрат ведеться в комп’ютерному кошторисному програмному комплексі, «Будівельні технології кошторис» рекомендованому Мінрегіонбудом України та Укравтодором. Додатком 4 «Технічне завдання» розділ «Зимове утримання» встановлено обґрунтування норми ЖС5-7-1 – Заготівля віх, в той час, як в програма «Будівельні технології кошторис» містить обґрунтування даного виду робіт – ШНД5-7-1. Невідповідність обґрунтування норми.
2. В додатку 5 «Проект договору» в п.3.6. Розділу 3 абз.7 і абз.8 сказано, що при складанні договірної ціни розмір заробітної плати приймається на підставі обгрунтовуючого розрахунку відповідно до п.5.5.1.2 і додатку К до СОУ 42.1-37641918-085:2018, в межах рівня заробітної плати рекомендованого Укравтодором. Вказаний СОУ п.5.5.1.2 не містить, натомість, визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни), здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті виконання робіт, що вказано в п.6.1, 6.1.1, 6.2 розділу 6 СОУ 42.1-37641918-085:2018.
Просимо привести у відповідність тендерну документацію з врахуванням вищевказаних зауважень.
Відповідь:
Тендерна документація щодо умов проведення публічних закупівель розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав, як це передбачено пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вимог до складання тендерної документації, визначених статтею 22 Закону, замовником наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також проект договору «Про надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг». При поданні тендерної пропозиції необхідно дотримуватися вимог тендерної документації, яка розроблена, затверджена та оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу. Також слід зазначити, що обґрунтовані зміни до договору про закупівлю послуг можуть бути внесені додатковою угодою відповідно до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді:
22.03.2019 16:33