-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж міста Попасна Попаснянського району Луганської області та проходження комплексної державної експертизи
Торги не відбулися
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 400.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 400.00 UAH
Період уточнення:
17.04.2019 16:19 - 23.04.2019 16:00
Відповідь надана
уточнення
Номер:
b62ae85f933a43298a5329deb35fafbb
Дата опублікування:
22.04.2019 10:32
Опис:
в Указі президії Верховної Рад Української РСР «Про порядок вирішення питань адміністративно-територіального устрою Української РСР» від 12.03.1981 № 1654-Х відсутнє визначення «місто районного значення». Натомість є 8. До категорії міст районного підпорядкування може бути віднесено селища, які мають промислові підприємства, комунальне господарство, державний житловий фонд, мережу соціально-культурних закладів і підприємств побуту, з кількістю населення понад 10 тисяч чоловік, з яких не менш як дві третини становлять робітники,
службовці та члени їх сімей. Просимо надати посилання на нормативний документ з визначенням поняття міста районного значення, яке ви використовуєте
Відповідь:
Шановний запитувачу!
Так, дійсно, в Указі Президії Верховної Ради Української РСР «Про порядок вирішення питань адміністративно-територіального устрою Української РСР» від 12.03.1981 № 1654-Х, який є чинним, відсутнє визначення «місто районного значення» в силу того, що законодавець не передбачає вживання саме такого юридичного терміну, адже поняття «місто районного значення» є поняттям більш широкого, побутового вжитку і не може застосовуватися в контексті визначення порядку знаходження населення пункту в ієрархії населених пунктів України. Існує тільки одне, юридичне вірне визначення відповідних населених пунктів, як «місто районного підпорядкування». Всі інші формологічні поняття, як то «значення», є вільною інтерпретацією і не можуть вживатися в офіційних та юридичних документах. Відповідно цього, до категорії міст районного підпорядкування може бути віднесено селища, які мають промислові підприємства, комунальне господарство, державний житловий фонд, мережу соціально-культурних закладів і підприємств побуту, з кількістю населення понад 10 тисяч чоловік, з яких не менш як дві третини становлять робітники, службовці та члени їх сімей.
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
22.04.2019 16:35
Відповідь надана
уточнення
Номер:
14c369b2d9ed4097bf5bbe0e80968545
Дата опублікування:
21.04.2019 17:42
Опис:
Замовник трактує поняття аналогічного договору як: Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо розробки проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж міста районного значення та проходження комплексної державної експертизи. Дайте посилання на нормативний документ з визначенням поняття міста районного значення, яке ви використовуєте
Відповідь:
Поняття «місто районного значення» визначено Указом президії Верховної Рад Української РСР «Про порядок вирішення питань адміністративно-територіального устрою Української РСР» від 12.03.1981 № 1654-Х. Також більш детальне пояснення значення «місто районного значення» наведене у аналітичній доповіді Національного інституту стратегічних досліджень від 14 квітня 2009 року «Міста районного значення України: проблеми соціально-економічного розвитку».
Дата відповіді:
22.04.2019 09:41
Відповідь надана
уточнення
Номер:
094544a72af145579f1353dd0313de0a
Дата опублікування:
21.04.2019 17:40
Опис:
Замовник вимагає наявність 4 !!! мультисистемні багаточастотні GNSS-приймачі, котрі підтримують роботу від супутникових систем GPS, ГЛОНАС, Galileo, Beidou тощо. Обгрунтуйте цю цифру. Вважаємо що це забагато для виконання землевпорядних робіт, які є предметом даної закупівлі
Відповідь:
Шановний запитувачу!
Місто Попасна знаходиться неподалік лінії розмежування з окупованою територією Луганської області, в цій зоні не діють сервіси роботи від базових ГНСС-станцій («Системс-Солюшен» чи інші), при необхідності виконання знімальних робіт виконавець повинен мати змогу роботи від кількох базових станцій, встановлених на пунктах ДГМ в радіусі не більше 50 км від об’єкту робіт з наступною пост-обробкою спостережень. Виконати швидко та з високою точністю може забезпечити саме наявність 4-х приймачів.
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
22.04.2019 09:40
Відповідь надана
уточнення
Номер:
9d382ea9286e4cb394335a6a4824f9ba
Дата опублікування:
17.04.2019 17:39
Опис:
Доброго дня,
1 Чи змінювалась межа?
2 Чому планується розробка встановлення меж?
3 Стосовно Генерального плану (якого він року? Чи затверджений?)
4 Відповідно ЗУ « Про землеустрій» (ЦИТУЮ:)
Стаття 46. Проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних утворень
Для встановлення або зміни меж адміністративно-територіальних утворень розробляються проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж відповідних адміністративно-територіальних утворень.
Проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних утворень розробляються для створення повноцінного життєвого середовища та створення сприятливих умов їх територіального розвитку, забезпечення ефективного використання потенціалу територій із збереженням їх природних ландшафтів та історико-культурної цінності, з урахуванням інтересів власників земельних ділянок, землекористувачів, у тому числі орендарів, і затвердженої містобудівної документації.
Проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць включає:
а) пояснювальну записку;
б) завдання на виконання робіт;
в) рішення про розроблення проекту землеустрою щодо встановлення або зміни меж адміністративно-територіальних одиниць;
г) посвідчені в установленому порядку копії генерального плану населеного пункту, рішень про його затвердження (у разі зміни меж населеного пункту);
ґ) викопіювання із схеми землеустрою і техніко-економічного обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальної одиниці (утворення), а у разі її відсутності - викопіювання із проекту формування територій сільських, селищних рад;
д) викопіювання із кадастрових карт (планів) з відображенням існуючих (за їх наявності) та проектних меж адміністративно-територіальної одиниці;
е) експлікація земель в існуючих (за їх наявності) та проектних межах адміністративно-територіальної одиниці;
є) опис меж адміністративно-територіальних одиниць;
ж) матеріали погодження проекту;
з) матеріали виносу меж адміністративно-територіальних одиниць в натуру (на місцевість) з каталогом координат їх поворотних точок.
Проект землеустрою щодо зміни меж населеного пункту може також передбачати пов’язані із цим зміни меж інших суміжних адміністративних одиниць, якщо прийняття рішення про їх зміну згідно із законом належить до компетенції одного органу.
Межі адміністративно-територіальних одиниць визначаються як по суходолу, так і по водному простору.
Проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж сіл, селищ, міст розробляються за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради.
Проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж району розробляється за рішенням відповідної районної ради, а у разі якщо районна рада не утворена - обласної ради.
Проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці підлягає погодженню сільськими, селищними, міськими, районними радами, районними державними адміністраціями, за рахунок території яких планується здійснити розширення її меж. У разі розширення меж населеного пункту за рахунок території, яка не входить до складу відповідного району, або якщо районна рада не утворена, проект погоджується з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласною державною адміністрацією.
У разі встановлення меж міст проект також погоджується з Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною радою.
Рішення про встановлення (зміну) меж адміністративно-територіальних одиниць є одночасно рішенням про затвердження проектів землеустрою щодо їх встановлення (зміни).
Проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць складається у паперовій та електронній (цифровій) формах.
Відомості про встановлення (зміну) меж адміністративно-територіальних одиниць вносяться до Державного земельного кадастру. Відомості про встановлені (змінені) межі адміністративно-територіальних одиниць зазначаються у витязі з Державного земельного кадастру, який безоплатно видається відповідній сільській, селищній, міській, районній, обласній раді.
Складовою частиною проекту землеустрою щодо встановлення і зміни меж населеного пункту є перелік земельних ділянок державної власності (із зазначенням їх кадастрових номерів, місцезнаходження, площі та цільового призначення), які переходять у комунальну власність відповідної територіальної громади.
Враховуючи вище вказане :
Чи будуть надані матеріали із відділу Держгеокадасту за пунктами:
в) рішення про розроблення проекту землеустрою щодо встановлення або зміни меж адміністративно-територіальних одиниць;
г) посвідчені в установленому порядку копії генерального плану населеного пункту, рішень про його затвердження (у разі зміни меж населеного пункту);
ґ) викопіювання із схеми землеустрою і техніко-економічного обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальної одиниці (утворення), а у разі її відсутності - викопіювання із проекту формування територій сільських, селищних рад;
д) викопіювання із кадастрових карт (планів) з відображенням існуючих (за їх наявності) та проектних меж адміністративно-територіальної одиниці;
е) експлікація земель в існуючих (за їх наявності) та проектних межах адміністративно-територіальної одиниці;
А також довідки із відділу Держгеокадасту - “Довідка з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами угіддями (за даними форми 6-зем)”» які надаються територіальними органами Держземагентства/Держгеокадастру через центри надання адміністративних послуг, затверджених наказом Держземагентства України від 29.03.2013 № 133 "Про затвердження примірних Інформаційних та Технологічних карток адміністративних послуг, які надаються територіальними органами Держземагентства України" .
5. Чи будуть надаватись координати суміжних земельних ділянок, що в базі ДЗК із відділу Держгеокадасту для «стиковки межі»?
Відповідь:
Шановний запитувачу!
1. Чи змінювалась межа? – Ні, межа міста Попасна не змінювалась!
2. Чому планується розробка встановлення меж? – Розробка меж міста Попасна планується тому, що їх ніколи не встановлювали для даного населеного пункту. На даний час межі міста Попасна ніде офіційно не зафіксовані.
3. Стосовно Генерального плану (якого він року? Чи затверджений?) – Генеральний план міста Попасна розроблено у 2018 році та затверджено рішенням Попаснянської міської ради від 19.02.2019 №7 «Про затвердження генерального плану міста Попасна».
4. Чи будуть надані матеріали із відділу Держгеокадасту за пунктами: в) рішення про розроблення проекту землеустрою щодо встановлення або зміни меж адміністративно-територіальних одиниць; г) посвідчені в установленому порядку копії генерального плану населеного пункту, рішень про його затвердження (у разі зміни меж населеного пункту); ґ) викопіювання із схеми землеустрою і техніко-економічного обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальної одиниці (утворення), а у разі її відсутності - викопіювання із проекту формування територій сільських, селищних рад; д) викопіювання із кадастрових карт (планів) з відображенням існуючих (за їх наявності) та проектних меж адміністративно-територіальної одиниці; е) експлікація земель в існуючих (за їх наявності) та проектних межах адміністративно-територіальної одиниці; А також довідки із відділу Держгеокадасту - “Довідка з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами угіддями (за даними форми 6-зем)”» які надаються територіальними органами Держземагентства/Держгеокадастру через центри надання адміністративних послуг, затверджених наказом Держземагентства України від 29.03.2013 № 133 "Про затвердження примірних Інформаційних та Технологічних карток адміністративних послуг, які надаються територіальними органами Держземагентства України".
– Виконавчий комітет Попаснянської міської ради надасть інформацію, яка знаходиться в межах його компетенції та буде всіляко сприяти та допомагати в отриманні необхідної інформації.
5. Чи будуть надаватись координати суміжних земельних ділянок, що в базі ДЗК із відділу Держгеокадасту для «стиковки межі»?
– Виконавчий комітет Попаснянської міської ради надасть інформацію, яка знаходиться в межах його компетенції та буде всіляко сприяти та допомагати в отриманні необхідної інформації.
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
18.04.2019 14:54