• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: (CPV) 92400000-5 Послуги інформаційних агентств (Організація та проведення інформаційної кампанії щодо успішного досвіду впровадження європейських стандартів в усіх сферах життя, у тому числі в бізнесі, науці, культурі, а також громадській діяльності в державах – членах ЄС

Завершена

3 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 55 500.00 UAH
Період уточнення: 18.03.2019 16:27 - 24.03.2019 15:31
Відповідь надана

Уточнення щодо тендерного завдання

Номер: 43ba3877bb414894ba87cc0d96b05475
Дата опублікування: 22.03.2019 13:07
Опис: Доброго дня два запитання: .1.В тендерних умовах вказано, що кількість телепрограм має складати не менше 8. При цьому, вказується, що для регіональних телеканалів, а їх має бути не менше 12, за умовами закупівлі, має транслюватися по 4 телепередачі "з актуальної для регіону тематики". Тобто 12*4=48 телепрограм, що аж ніяк не 8, як за умовами тендеру. Питання: телепередачі для регіональних телеканалів мають бути оригінальними чи можна повторювати їх з тих восьми, які будуть створені для загальнонаціонального телеканалу? 2. В умовах про звітність йдеться, що кількість контактів по друкованій продукції має складати не менше 1 млн. людей. При тому, що за умовами тендеру, необхідна кількість листівок не менше 150 тис шт.,Питання: як можна показати у звітах кількість контактів не менше 1 млн. людей, при друкованій продукції в 150 тис. шт?
Відповідь: Доброго дня. Щодо першого питання: тематичний програмно-сюжетний блок (або одна телепередача цілком), які обєднані однією темою або ідеологією і відповідають темі і меті кампанії в цілому, можуть бути створені на запропонованому Виконавцем продакшені (телеканалі)та протрансльовані на 12-ти регіональних каналах.
Дата відповіді: 22.03.2019 15:39
Відповідь надана

Зміна тендерного завдання

Номер: 082388c03513462bbc95fb0cb361eb78
Дата опублікування: 22.03.2019 13:05
Опис: Просимо змінити вимогу про трансляцію телепередач на телеканалах виключно з групи ТОП 10 рейтингу Nielsen (18+). Так як даний формат телепередач не передбачений медіасіткою цих телеканалів у прайм--тайм, як того вимагають умови закупівлі. Це ж саме стосується радіопередач для радіостанцій зі списку ТОП 10 рейтингу TNS в Україні. Опиратися ж на телеканали чи радіостанції, які знаходяться на останніх позиціях рейтингів ТОП 10 не представляється можливим, бо за умовами закупівлі, виконавець має користуватися даними рейтингами на момент проведення кампанії. А як відомо, рейтинги не є сталими, тому деякі телеканали чи радіостанції на момент проведення кампанії, можуть не потрапити у ТОП 10. Крім того, розміщення 20 хв програми у 10-ці телеканалів може бути проблемаичним, адже дані канали не мають такі формати
Відповідь: У додатку 1 (технічна специфікація) до Договору зазначено "серія програм, що сформує 8 програмно-сюжетних блоків загальним хронометражем не менше 160 хв.". Відповідно, формат програм конкретно не визначений і не обмежується вимогою стосовно того, щоб 1 телепередача мала фіксований хронометраж 20 хв. Програмно-сюжетний блок може включати в себе ряд форматів, які мають мовники: тематичні передачі в рамках існуючих лінійок, репортажі, сюжети в новинах, інтервю студійного формату, які поєднані однією тематикою та відповідають меті і ідеології кампанії вцілому.
Дата відповіді: 22.03.2019 15:37