-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
Автобуси
Автобуси
Торги не відбулися
36 288 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 181 440.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 181 440.00 UAH
Період уточнення:
14.02.2019 13:05 - 09.03.2019 12:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
b7cb0ef328d44e19a7be678e7fe58b1f
Дата опублікування:
19.02.2019 17:14
Опис:
Згідно статті 3 Закону України ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ, Закупівлі здійснюються за таким принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, згідно пункту 3 статті 5 Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимоги до предмету закупівлі, викладені у Додатку 3 унеможливлюють участь багатьох виробників та офіційних представників як Українських, так і закордонних на рівних умовах.
З метою максимальної економії бюджетних коштів та допущення до процедури закупівлі на рівних умовах більшої кількості учасників, які можуть запропонувати автобуси різних виробників, просимо Вас розглянути та внести зміни в Технічні вимоги до предмету закупівлі, зазначені у ДОДАТКУ 3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, а саме: Редакція Замовника: Робоча тормозна система - пневматична, двохконтурна з системою АВS. Запропонована редакція: пневматична або гідравлічна, двоконтурна з системою АБС. Редакція замовника: Подвіска на пневмобалонах. Запропонована редакція: Передня підвіска ресорна або пневматична, задня підвіска пневматична, ресорна, або пневморесорна.
Відповідь:
Технічні вимоги до предмету закупівлі (автобуси) залишаються без змін оскільки:
1. Встановлена Замовником вимога щодо пневматичної гальмівної системи ґрунтується на наступному:
1.1. Пневматична гальмівна система має наступні переваги перед гідравлічною системою:
- Забезпечує можливість контролювати стан гальмівної системи безпосередньо водієм по манометру, що забезпечує безпеку перевезення пасажирів і виключає випадки раптової відмови гальмівної системи. Крім того пневматична гальмівна система більш стійка до незначної розгерметизації.
- Робоча рідина гідравлічної гальмівної системи є токсичною, що при експлуатації може призвести до локального забруднення навколишнього середовища (Херсонська область позиціонується як екологічна чиста).
- використання в конструкції пневматичної гальмівної системи автобуса забезпечує можливість буксирування на гнучкому зчепленні іншого автобуса з неробочим двигуном із забезпеченням безпеки руху виконання Правил дорожнього руху.
2. Встановлена Замовником вимога щодо підвіски на пневмобалонах ґрунтується на наступному:
2.1. Підвіска на пневмобалонах дозволяє, на відміну від ресорної, контролювати та автоматично підтримувати заданий кліренс. Зазначені заходи забезпечують можливість виконання вимог чинного транспортного законодавста стосовно перевезення пасажирів з обмеженими можливостями та підвищує комфортність умов перевезення в реальних дорожніх умовах.
Дата відповіді:
22.02.2019 13:46