• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1708101 Кобеляки-Білики-/М-22/ на ділянці км0+000-км21+900 Кобеляцького району Полтавської області (окремими ділянками)

Торги відмінено

16 501 168.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 650.12 UAH
Період уточнення: 08.05.2019 17:12 - 03.06.2019 18:00
Відповідь надана

Додаток 4 - Відомість обсягів робіт

Номер: e56079dad33a4cd1bcf7551c7c682699
Дата опублікування: 31.05.2019 17:12
Опис: В Додатку 4 до Тендерної документації – Відомість обсягів робіт в п. 65 - Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем VOGELE SUPER 1800, при ширині укладання 3,5 м [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу] – не співпадає з площею ущільнення асфальтобетонного покриття (п. 66-73 та ін.), який впливає на розрахунок договірної ціни по об’єкту закупівлі. Надайте відповідь на дане питання та внесіть відповідні зміни до Відомості обсягів робіт Тендерної документації.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.06.2019 13:49
Відповідь надана

Додаток 4 - Відомість обсягів робіт

Номер: ce477d22c7b142ccb2b876fd6bede0a3
Дата опублікування: 31.05.2019 17:12
Опис: В Додатку 4 до Тендерної документації – Відомість обсягів робіт в п. 52 - Перевезення матеріалів /відфрезерований матеріал для укріплення узбіч/ за допомогою ручного візка з навантаженням накладанням і розвантаженням перевертанням, не зазначено відстань перевезення матеріалу, що впливає на розрахунок договірної ціни по об’єкту закупівлі. Надайте відповідь на дане питання та внесіть відповідні зміни до Відомості обсягів робіт Тендерної документації.
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання повідомляємо, що складом робіт даної норми передбачено перевезення матеріалів на відстань до 30м.
Дата відповіді: 04.06.2019 13:47
Відповідь надана

Додаток 4 - Відомість обсягів робіт

Номер: 9879b872937a4614985c89ca65a76960
Дата опублікування: 31.05.2019 17:11
Опис: В Додатку 4 до Тендерної документації – Відомість обсягів робіт в п. 50 - Розлив в'яжучих матеріалів автогудронатором Mercedes-Benz Actros-2655 місткістю 10000 л /додати 0,343 л/м2 згідно п. 3.21 т.ч./ не зазначений коефіцієнт (при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу), який впливає на розрахунок договірної ціни по об’єкту закупівлі. Надайте відповідь на дане питання та внесіть відповідні зміни до Відомості обсягів робіт Тендерної документації.
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання повідомляємо, що у даному випадку коефіцієнт К=1,2 (при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу) не впливає на розрахунок договірної ціни так як розцінкою передбачено збільшення матеріалів без урахування затрат машин та механізмів.
Дата відповіді: 04.06.2019 13:45
Відповідь надана

Копії трудових книжок

Номер: 624a070cfe4540e695fce949256b7778
Дата опублікування: 31.05.2019 14:28
Опис: В п. 1 Додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що для штатних працівників надаються копії трудових книжок (всі сторінки, які містять записи), проте в Табл. 3 Інформація про наявність працівників в колонці 5 зазначено, що необхідно підтвердити загальний стаж роботи на займаній посаді. Поясніть дану вимогу тендерної документації. Навіщо подавати копію всієї трудової книжки працівника, якщо необхідно підтвердити лише стаж роботи на посаді?
Відповідь: Виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник на власний розсуд вирішує, яка інформація повинна входити до складу тендерної документації (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06). Вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв установлений у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922, відповідно до якої замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівник ків відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Зазначимо, що Закон України «Про публічні закупівлі»№ 922 не містить вимог до способу документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. Таким чином, повідомляємо Вам, що Замовником, з поміж інших, установлено такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до вимог тендерної документації Замовником установлено вимогу, що для підтвердження кваліфікації та досвіду штатних працівників Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду та копії трудових книжок (всі сторінки, які містять записи).
Дата відповіді: 03.06.2019 09:36
Відповідь надана

п. 1.1. Дод. 3 до Тендерної документації

Номер: e7fadce815d146428c63470d1c0aa739
Дата опублікування: 31.05.2019 14:04
Опис: В п. 1.1. (Додаток 3 до Тендерної документації) зазначено – надати інформацію про наявність чи залучення випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного (контроль матеріалів, виробів, конструкцій та документації) та операційного контролю. Дайте відповідь на питання яка дорожня лабораторія здійснює вхідний контроль документації?
Відповідь: З приводу даного питання повідомляємо Вам наступне. Вхідним контролем є перевірка відповідності якості матеріалів і будівельних конструкцій вимогам проектно-кошторисної документації, державних стандартів, будівельних норм і правил, галузевих будівельних норм, інших нормативно-правових актів, а також наявності відповідних супровідних документів, правильності транспортування, складування та зберігання матеріалів і будівельних конструкцій. Невичерпний перелік вхідних документів, що можуть надходити для контролю дорожній лабораторії: - Паспорти доріг; - Сертифікати, висновки щодо характеристик та якості матеріалів, що використовуються; - Відповідні супровідні документи; - Заміри рівня нерівності покриття доріг; - Заміри параметрів доріг (кути поворотів, нахили полотна) їх графічна фіксація - ін. Відповідно до ч. 1 ст. 627 ЦК України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Тому питання виробу дорожньої лабораторії та укладення з нею відповідного договору належить до компетенції Підрядника.
Дата відповіді: 03.06.2019 09:35
Відповідь надана

Дозвільні документи згідно Проекту договору

Номер: 3bfff570046a475a9026c61984526a01
Дата опублікування: 31.05.2019 14:02
Опис: Згідно п. 5.3. договору підряду (Додаток 2 до Тендерної документації), Замовник надає дозвільні документи Підряднику по мірі надання останнім послуг, на які є необхідність оформлення дозвільних документів або у порядку встановленому законодавством делегує йому право на оформлення (отримання) таких документів. Поясніть будь – ласка зміст даного пункту договору? Як дозвільні документи необхідні на виконання поточного середнього ремонту? На Замовника по даному об’єкту закупівлі покладена функція технічного нагляду згідно ЗУ «Про архітектурну діяльність», ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», чому Підряднику делегуються якісь повноваження з приводу отримання дозволів?
Відповідь: Повідомляємо Вам, що відповідно до п. 5.3. проекту договору підряду Замовник надає дозвільні документи Підряднику по мірі надання останнім послуг, на які є необхідність оформлення дозвільних документів або у порядку встановленому законодавством делегує йому право на оформлення (отримання) таких документів. З цього випливає, що у випадку встановлення на законодавчому рівні необхідності надання дозвільних документів або необхідності оформлення дозвільних документів Підрядником Замовник зобов’язується виконувати відповідні норми законодавства, а у випадку встановлення можливості делегування відповідних повноважень Підряднику для оформлення таких документів делегувати йому такі повноваження. Таким чином, у разі законодавчо встановленої необхідності оформлення дозвільних документів або встановлення законодавством порядку і можливості делегування повноважень з оформлення дозвільних документів Підряднику Замовник може це зробити лише у встановленому законом порядку відповідно до умов договору про закупівлю. Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 1 ст. 627 ЦК України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Дата відповіді: 03.06.2019 09:34
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 33f96602ef064c1e8f3a7608b528716e
Дата опублікування: 31.05.2019 14:02
Опис: В Проекті договору підряду (Додаток 2 до Тендерної документації) встановити порядок зміни ціни Договору та доповнити Проект договору пунктом згідно п. 4 Розділу VІ Тендерної документації – п. 7) – «Ціна Договору змінюється у разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, що можуть впливати на зростання цін ресурсів на ринку та збільшать вартість будівництва».
Відповідь: Відповідно до пункту 7 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Разом з тим, повідомляємо Вам, що окремо вирішують питання врахування інфляційних процесів при замовленні будівництва. Це питання розглянуто в листі Мінрегіону від 26.03.2015 №7/15-3282 «Щодо порядку перерахування кошторисної документації, пов’язаного зі зростанням вартості матеріальних ресурсів у сучасних економічних умовах». Так, Мінрегіон роз’яснив, що вартість будівництва, яке здійснюють із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів наданих під державні гарантії, обчислюють згідно з ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно з пунктом 6.2.12 зазначеного ДСТУ, до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів включають також кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, які призначені для відшкодування поточного збільшення вартості будівництва, що відбувається в процесі реалізації проекту. При визначенні коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, Мінрегіон рекомендує використовувати відповідні показники індексів цін виробників промислової продукції, що встановлені Постановою кабінету Міністрів України. Оскільки вартість проектних робіт є похідною від вартості самого будівництва, то при замовленні таких робіт ІСЦ також не застосовується. Зміна ціни залежно від зміни курсу іноземної валюти можлива лише за наявності у предметі закупівлі імпортної складової. Якщо товар/роботи/послуги є продуктом національного виробництва, то прив’язка ціни договору до курсу валюти безпідставна. Відповідно до підпункту 14.1.269 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України Platts – це міжнародна глобальна уніфікована система інформаційного моніторингу за динамікою ринку та ціноутворенням у галузі добувної та паливно-енергетичної промисловості. За даними інформаційної інтернет-сторінки https://www.platts.com, Platts спеціалізується на публікації цінових котирувань на нафту, нафтопродукти, природний газ, продукти нафтохімії та промислові метали. Внесення змін до договору в разі змін у порядку регулювання інших цін доцільне лише у випадку, якщо відповідний орган влади забезпечує підвищення відпускних цін до економічно обґрунтованого рівня. У даному випадку Замовником проводиться моніторинг ринкових цін по області Таким чином, зміна істотних умов договору про закупівлю у випадках, встановлених пунктом 7 частини четвертої статті 36 Закону, може здійснюватись у разі, якщо договором про закупівлю передбачений відповідний порядок зміни ціни. При цьому порядок зміни ціни відповідно до змін індексу споживчих цін визначається замовником у проекті договору про закупівлю, ураховуючи вимоги пункту 7 частини другої статті 22 Закону. Разом з тим умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури (частина четверта статті 36 Закону). Таким чином, протягом строку виконання сторонами зобов’язань чи дії Договору, одна із Сторін Договору (Замовник або Учасник) у разі необхідності може ініціювати перед іншою Стороною необхідність унесення змін до Договору у межах можливої зміни істотних умов, визначених Законом та Договором про закупівлю.
Дата відповіді: 03.06.2019 09:33